Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-23, 19:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hon skulle enligt egen utsago ha blåmärke på hela armarna

Hon har målade blåmärken och Chrippa har riktiga svullnader efter slag..
Citera
2024-01-23, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Sjukt ändå att skriva till sig själv och låtsas vara någon annan...

Har hon kommenterat att hon gjort det själv? Den här snubben har kanske skrivit i hennes dagbok, ingen vet
Citera
2024-01-23, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hon skulle enligt egen utsago ha blåmärke på hela armarna

Så i ditt huvud målar du då direkt upp att hon har blåmärken som ser ut som en blackout sleeve på vardera arm?
Citera
2024-01-23, 19:08
Avstängd
Det ska tydligen komma ut mer " raderat" material av mena snubben vid 21 ikväll.. Återstår att se om det är skitsnack!!
Citera
2024-01-23, 19:09
Avstängd
wicks avatar
Fyfan va ja spyr på hans fula instagram inlägg. Nu ska han visa svenska folket hur bra han är med sin dotter hur han ska ändra sitt liv. Och givetvis stöttar folk honom så jävla sjukt att se.
Verkar vara lätt att glömma men lättare att dömma. Sen payar väl Jocke allt med. Perfekt för han.
Sjukt att ingen tänker på ungen som befunnit sig mitt i allt.
Citera
2024-01-23, 19:10
Medlem
Citat:
Sjukt ändå att skriva till sig själv och låtsas vara någon annan...

Nu får du nog fan pausa ändå, detta (om det är så) är en privat dagbok... Där skriver man ner allt "bubbel i hjärnan". Det är FAN inte för andra att granska och kommentera. Det är privat och ska vara så.

Förstår inte du det? Då får du nog börja TÄNKA nu...
Citera
2024-01-23, 19:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Om det är så är det inte mer än rätt med tanke på att Linnea klippte alla Chrippas socialamedier...
Det är olagligt. Ta fasta på det istället för dina känslor för Chrippa
Citera
2024-01-23, 19:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Fyfan va ja spyr på hans fula instagram inlägg. Nu ska han visa svenska folket hur bra han är med sin dotter hur han ska ändra sitt liv. Och givetvis stöttar folk honom så jävla sjukt att se.
Verkar vara lätt att glömma men lättare att dömma. Sen payar väl Jocke allt med. Perfekt för han.

Vi är många som tänker först och främst på Chloe, där är nog även meningsmotståndare eniga..
Citera
2024-01-23, 19:11
Medlem
stickan888s avatar
När var det som dom skulle till socialen?
Citera
2024-01-23, 19:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är olagligt. Ta fasta på det istället för dina känslor för Chrippa

Då får hon låta rätten sköta det, precis som Chrippas gäng gjort.. Hon är ju anmäld för endel brott.. Återstår att se om hon anmält någon i Chrippas gäng!!
Citera
2024-01-23, 19:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Nu får du nog fan pausa ändå, detta (om det är så) är en privat dagbok... Där skriver man ner allt "bubbel i hjärnan". Det är FAN inte för andra att granska och kommentera. Det är privat och ska vara så.

Förstår inte du det? Då får du nog börja TÄNKA nu...

Jag förstår det och jag står inte heller bakom vad de gör, jag hade inte gjort så!! Men det går inte heller att undgå att det är sjukt att skriva till sig själv så!!
Citera
2024-01-23, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick

Han kommer trampa i klaveret igen. Han har inte förmågan att ändra sitt beteende. Fest, droger och gym är hans prioritet.

Det är bara en tidsfråga innan han sitter i skiten igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in