Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-25, 10:56
  #24025
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Förstår att du vill åt en patientjournal men det kan jag inte erbjuda. Precis som att jag inte kan bevisa att Börje Salming hade ALS, att Mikael Nyqvist hade cancer och att Michael J Fox har Parkinsons.

Skillnaden där är att dessa tre ändå själva sagt att de led/lider av dessa sjukdomar. Linnea däremot nekar till att ha någon diagnos. Anjo till och med säger att man aldrig kan använda en diagnos som en förklaring till sina handlingar, men nu blev det tydligen så
Citera
2024-01-25, 10:57
  #24026
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Menar du att Anjo berättat om allt som står i Kronobergsbreven innan Chrippa släpptes? Det stämmer ju inte ens.
Nej, men däremot så berättade Anjo saker som sedan "bekräftades" genom Chrippas brev.
Sedan kan Anjo och Chrippa ha suttit och skrivit dessa brev ihop innan dem spelade in videon.
Kan du bevisa vilka brev han skrev i häktet och vilka han skrev efter han släppts? kan du bevisa att han skrev några brev alls i häktet? han kanske skrev alla efter att han släpptes?
Du och Anjo har 0 bevis. Jag kan också skriva ett brev som bevis på att jag bevittnat att Chrippa misshandlat Linnea, det gör det inte till sanning för att jag skriver ner det på ett papper.
Citera
2024-01-25, 10:57
  #24027
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
De breven är ju definitivt inte något bevis med hög trovärdighet. Det är känt sen innan att Chrippa har en sjuk fantasi och kan komma upp med helt vrickade rappakaljor från ingenstans och med tanke på att han ju uttryckligen sa att han och Jocke skulle hitta på saker om henne med tanke på att de inte hade något att anklaga henne för så är det ju snarare ett tecken på att detta är precis vad de nu sysslar med.
Varför sa han inte i den filmade situationen att de skulle berätta hur hon betett sig och att hon var en psykopat, varför skulle de behöva hitta på då? 🤷🏼

Det är absolut inte omöjligt att han hittade på allt som står i Kronobergsbreven. Vem vet liksom? Jag måste i så fall säga att mannen är expert på Borderline om han kan sitta och hitta på saker ur fantasin som beskriver ett BPD-beteende med 100 % träffsäkerhet.

Er rättsprocess sket sig, det är bara att inse det. Försök inte att vända på kakan och förvänta er att VI ska komma med bevis. Både Chrippa och L ska betraktas som oskyldiga tills någon av dem döms. Jag har ändå rätt att ha TEORIER om vad som hänt. Det betyder inte att jag tycker att tingsrätten ska använda mina teorier som grund för domslut.
Citera
2024-01-25, 10:59
  #24028
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Du verkar vara besatt av bevis. Jag kan ju vända på frågan och be dig uppvisa något bevis från L-sidan som visar att Chrippa har slagit henne? Det är ju trots allt den som påstår sig ha blivit utsatt för brott som ska ta fram bevisen.
Chrippa säger ju dock att Linnea misshandlat honom.
Julia säger att Linnea misshandlat lilla C.
Anjo säger att Linnea har diagnoser, har tidigare falsk anklagat killar, och mycket mycket mer.
Vart är deras bevis? eftersom dem som påstår sig blivit utsatt för brott ska ta fram bevisen?
Citera
2024-01-25, 10:59
  #24029
Medlem
Var det något relevant som sades i anjos senaste med An*? Försökte kolla, men klarar verkligen inte av Anjo och hans skrev
Citera
2024-01-25, 10:59
  #24030
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Skillnaden är att personerna du nämner in förnekar att de har dessa diagnoser 😉

Skulle L erkänna att hon lider av BPD är hela hennes case borta, det vet både hon och du så försök inte.
Citera
2024-01-25, 11:00
  #24031
Avslutat konto
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Det är absolut inte omöjligt att han hittade på allt som står i Kronobergsbreven. Vem vet liksom? Jag måste i så fall säga att mannen är expert på Borderline om han kan sitta och hitta på saker ur fantasin som beskriver ett BPD-beteende med 100 % träffsäkerhet.

Er rättsprocess sket sig, det är bara att inse det. Försök inte att vända på kakan och förvänta er att VI ska komma med bevis. Både Chrippa och L ska betraktas som oskyldiga tills någon av dem döms. Jag har ändå rätt att ha TEORIER om vad som hänt. Det betyder inte att jag tycker att tingsrätten ska använda mina teorier som grund för domslut.

Varför tar du parti och beter dig som om dina teorier och ANJOS _teorier och vilda spekulationer_ är annat än just teorier då?
Citera
2024-01-25, 11:00
  #24032
Medlem
paperfaces avatar
Ärligt talat. Nu får Anjo lägga ner.
Han har hållit på i flera år. Att han ens får vara kvar på plattformen är ett under.
Det han gör nu är vidrigt.
Skiter i vad Linnea har gjort. Han har absolut ingenting med det att göra. Även fast han tror att han har det.
Citera
2024-01-25, 11:02
  #24033
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Skulle L erkänna att hon lider av BPD är hela hennes case borta, det vet både hon och du så försök inte.
Men snälla. Vad är bevisen då? Nej det finns inga bevis (utöver blåmärken, men vi antar i detta att de är fake då) om att hon blivit slagen. Men de klipp hon visar är ju sjuka, oavsett vad som skedde innan hon började spela in. Jag har inte sett något annat bevis än. så då utgår jag från det
Citera
2024-01-25, 11:03
  #24034
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Inte så konstigt att han får positiv feedback av sina egna följare.

Tänkte mer att vissa i tråden menade på att han absolut inte skulle överleva detta på sociala medier.
Citera
2024-01-25, 11:03
  #24035
Medlem
Och hur ställer du dig, Refugen, till att han har en historia av psykisk misshandel av J?
Citera
2024-01-25, 11:04
  #24036
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Det är absolut inte omöjligt att han hittade på allt som står i Kronobergsbreven. Vem vet liksom? Jag måste i så fall säga att mannen är expert på Borderline om han kan sitta och hitta på saker ur fantasin som beskriver ett BPD-beteende med 100 % träffsäkerhet.

Er rättsprocess sket sig, det är bara att inse det. Försök inte att vända på kakan och förvänta er att VI ska komma med bevis. Både Chrippa och L ska betraktas som oskyldiga tills någon av dem döms. Jag har ändå rätt att ha TEORIER om vad som hänt. Det betyder inte att jag tycker att tingsrätten ska använda mina teorier som grund för domslut.
Du ser ju dock inte L som oskyldig? du har ju redan dömt henne? och du ser Chrippa som ett oskyldig offer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in