Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-16, 20:06
  #17629
Medlem
Yoshi.crews avatar
Kan man inte göra en orosanmälan till socialtjänsten angående Chrippa anonymt?

För hans dotters skull, så Julia får ensamvårdnad eller liknande.
Citera
2024-01-16, 20:06
  #17630
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Han påstår att sms:en vinklas fel. Att han provocerat Linnea till att skriva sånt. Syns då inget av provokation av honom i sms:en.

Nej för att sms är vinklade från chrippas ''sida'', från hans läger så att säga.
Citera
2024-01-16, 20:06
  #17631
Avstängd
SHIT vad mycket Klan-dyrkare det kom in i tråden helt plötsligt??

Jag må vara den 0,01 % som tyckte att videon var helt ok, att han någonstans visade att han fattade vad Klanen och dess anhängare velat med all expose - dvs $.

Visst tragiskt att Cloe ska behöva bevittna detta en dag, men den sylten hon varit ingrötad i hade börjat långt före L komin i bilden.

Jag hoppas någonstans att Chrippa fortsätter gå sin väg och inte känner sig beroende av hans giftiga ”familj/vänner”. Jag hoppas också att han och Linnea verkligen rannsakar sin relation.

Ni som snackar om att Linnea tvingat honom, tror ni på allvar att han inte älskar henne ? Vem fan har sagt att man alltid faller för de perfekta? Och som Chrippa säger - VAR är besvisen för att L slagit Cloe?


Jag säger inte att Chrippa är felfri, långt ifrån- men jag är så jävla tacksam att han genom detta kanske har fått sig en tankeställare vilka hans ”vänner är”.

Att Cloe är förloraren - det är tyvärr ett faktum som varken relationen till L eller inte kan tas bort. Men kanske kan något bra komma ur detta ?
Citera
2024-01-16, 20:06
  #17632
Medlem
Hahaha två psykopater med mössor på. Så körda. Vilken simp.
Citera
2024-01-16, 20:07
  #17633
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
Kan man inte göra en orosanmälan till socialtjänsten angående Chrippa anonymt?

För hans dotters skull, så Julia får ensamvårdnad eller liknande.

vette fan om C ens ska vara hos Julia efter att chrippa berättat att hon låst in C i klädkammaren
Citera
2024-01-16, 20:07
  #17634
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Nu gillar jag chrippa,
Han bokstavligen pissar Anjo I munnen 😂

Ja är man under 15 så kan Chrippa vara lite cool.

Ingen jävla tävling vem som gjort mest fel, eller mest rätt, det är Chloe han pissar på.
Citera
2024-01-16, 20:07
  #17635
Medlem
"Ingen har rätt att ta del av mina anteckningar"
Citera
2024-01-16, 20:08
  #17636
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Har man pluggat 300p psykologi på Universitetet så ser man på tonen och kroppsspråket att hans ord inte stämmer.

Linnea har hjälpt med manus, eller de två tillsammans.

Men hur sjukt av Chrippa iallafall, hoppas alla han känner tar avstånd från honom nu.
Ja han är så fucked att det är sanslöst.
Citera
2024-01-16, 20:08
  #17637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 94jackar
''Vi berättar allt'' lämnade tyvärr fler frågor än svar.
Oavsett vad fan det är som händer så kan man iallafall konstatera att merparten av alla inblandade inte dom skarpaste knivarna i lådan, inte minst Chrippa.
''Ni måste ju kunna stötta mig som kreatör att jag vill göra det här just nu istället för att vara med mitt barn''

Verkligen så mycket som inte togs upp eller tydliga svar någonstans bara dementerande flum och rappakalja. Att han inte bara erkänner att han är en jävla beta-cuck utan stake att ta tag i sitt liv! Hoppas dessa två aldrig mer får träffa Chloe. Dessa pajaser kan ju inte en tänka klart i 2 minuter.
Citera
2024-01-16, 20:09
  #17638
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingen23
"Ingen har rätt att ta del av mina anteckningar"

Fattar inte det där, det är ju han som lagt upp allt själv hela tiden, att det ska bli en jävla bok. det är han som har sagt i en live att han är tsm med julia. han är totalt bränd.
Citera
2024-01-16, 20:09
  #17639
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Så där ja, nu fick man se dem tillsammans och bekräftelsen är glasklar.
Anjo har skitit i det blå skåpet och jag hoppas att han och dem andra blir åtalade som fan

Chrippa kommer tappa sina följare efter detta och de som fortfarande orkar titta på gaphalsen kommer göra det för att bevittna en clown.
Detta kommer innebära att youtube-pengarna kommer sluta flöda och det tar inte många veckor innan Linnea tröttnar på fattiglappen och hittar ett nytt villebråd.
Sen kommer chrippa med en gråtvideo där ”han Nu har fattat”
Men ingen kommer lyssna på vargen kommer efter detta. Inte ens Jocke.
Det blir inga förtalspengar att hämta. Det kostar att driva en sådan process och nu har han ingen i ryggen.
Nej det är kört den här gången
Citera
2024-01-16, 20:09
  #17640
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
mannen som gång på gång skrattat och kritiserat kriminalvården om vilken lek svenska häkten och fängelser är, grät alltså under hela sin vistelse.. Inte otippat men hoppas hans hjärntvättade youtube fans äntligen fattar vilken pajas han egentligen är. Han är ju totalt hjärntvättad av Linnea och jag hoppas hans karriär får ett stopp nu, det är inte längre sunt.


Han ser helt förtryckt ut, han är en muslimsk kvinna i Iran 😂😂😂


Du summerade det bra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in