Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-16, 11:45
  #17029
Medlem
Anjo och Jocke har haft en instalive... där Jocke "gråter" över att Chrille gör såhär, han hade fixat lägrnhet och bil så han skulle kunna ta sig med Chloe o Julia, han har jobbat dag och natt för detta och så tar Chrille bilen och drar.
Jocke kan inte stå bakom nått längre, men Chrille kommer väl anklaga dig och Cluee, men jag har ju inte sagt nått än...buhu

Allt går enligt plan?
Vem lurar vem egentligen?

Anjo påstår att han fått allt från Julia...

(Fast det vet vi inte är sant, vi pissluffare och spejare...)

Anjo❤️Joakim Lundell
Citera
2024-01-16, 11:46
  #17030
Medlem
Har ingen koll på detta, vem är Anjo? En bror?
Citera
2024-01-16, 11:46
  #17031
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Jag tror inte någon av de som försvarat Chrippa har sagt att han är "så jävla bra". Vi har försvarat honom eftersom han är utsatt av ett monster som falskanmält honom för misshandel. Att hennes psykiska misshandel gjort att han eventuellt blivit hjärntvättad och gått tillbaka till henne ändrar inte min uppfattning om att Chrippa är offer och L är förövare.

Att Chrippa är en idiot är vi nog alla överens om men även idioter kan vara offer.

Fast nu var det ju inte hon som anmälde eller?
Hur ska det vara?
Citera
2024-01-16, 11:47
  #17032
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Anjo och Jocke har haft en instalive... där Jocke "gråter" över att Chrille gör såhär, han hade fixat lägrnhet och bil så han skulle kunna ta sig med Chloe o Julia, han har jobbat dag och natt för detta och så tar Chrille bilen och drar.
Jocke kan inte stå bakom nått längre, men Chrille kommer väl anklaga dig och Cluee, men jag har ju inte sagt nått än...buhu

Allt går enligt plan?
Vem lurar vem egentligen?

Anjo påstår att han fått allt från Julia...

(Fast det vet vi inte är sant, vi pissluffare och spejare...)

Anjo❤️Joakim Lundell

Älskar att du inte säger "Va vad det jag sa"
Citera
2024-01-16, 11:49
  #17033
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Anjo och Jocke har haft en instalive... där Jocke "gråter" över att Chrille gör såhär, han hade fixat lägrnhet och bil så han skulle kunna ta sig med Chloe o Julia, han har jobbat dag och natt för detta och så tar Chrille bilen och drar.
Jocke kan inte stå bakom nått längre, men Chrille kommer väl anklaga dig och Cluee, men jag har ju inte sagt nått än...buhu

Allt går enligt plan?
Vem lurar vem egentligen?

Anjo påstår att han fått allt från Julia...

(Fast det vet vi inte är sant, vi pissluffare och spejare...)

Anjo❤️Joakim Lundell

Hoppas de släpper någon låt ihop

Textraden
Jocke
Chrippa tog bilen och stack x3
Så hör man Jocke gråta i refrängen
Anjo
yo yo
Vem stack ?
Jocke
Han tog bilen och stack
Anjo
Åååååååååå har han pengar till bensin
Jocke
Ja han fick mitt visa kort och en låda vin
Citera
2024-01-16, 11:51
  #17034
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Jag tror inte någon av de som försvarat Chrippa har sagt att han är "så jävla bra". Vi har försvarat honom eftersom han är utsatt av ett monster som falskanmält honom för misshandel. Att hennes psykiska misshandel gjort att han eventuellt blivit hjärntvättad och gått tillbaka till henne ändrar inte min uppfattning om att Chrippa är offer och L är förövare.

Att Chrippa är en idiot är vi nog alla överens om men även idioter kan vara offer.


Haha du greppar efter halmstrån. Allt för att C ska komma ut som vinnaren i det hela och L förloraren.

Det rör sig om WT som lever på drama. Att leta logiska förklaringar leder ingenvart när allt redan är uppgjort. Att L skulle köra någon utpressning eller manipulation för att få tillbaka sin förövare är så otroligt långsökt.
Citera
2024-01-16, 11:52
  #17035
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Kostnadsräkning från det tidigare målsägandebiträdet:

https://imgur.com/a/DODE02T


Är detta offentliga handlingar?
Citera
2024-01-16, 11:52
  #17036
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Är detta offentliga handlingar?

Ja.
Citera
2024-01-16, 11:53
  #17037
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Linnea la ut på sin TT för fyra dagar sen att jag tror inte ni är redo för comebacken ä… några dagar kvar… så måste varit detta

Återigen har du fel, har du noll koll på källkritik? Det är inte Linnea som lagt ut detta utan hennes kompis. Snälla, skriv inte ut dina tolkningar som om det vore sanningar.
Citera
2024-01-16, 11:56
  #17038
Medlem
Jocke har väl aldrig haft problem med att visa sig när han (fejk)gråter i sociala medier?

Men i Anjos live ville han inte vara med på bild.
Kanske för att han inte kan leverera några tårar idag?

Det här stinker skit.
Citera
2024-01-16, 11:59
  #17039
Avstängd
Ja vad ska man säga

Vilken plottwist det blev, och vilket drama att vänta.

Jag tippar på att de hamnar i luven på varandra igen inom ett par dagar. Jag kommer varken tycka synd om L eller C hädanefter oavsett vem som pucklar på vem.

Hur kan man sitta och gråta över att inte få träffa sin dotter när man var häktad, och sedan dra utomlands utan henne. Ja du visar verkligen kärlek till din unge, ord väger inte mycket, handlingar gör det.

Och bäst av allt är ju att Anjo sitter riktigt i skiten nu
Citera
2024-01-16, 12:00
  #17040
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Ja.
Nej, det är sekretess
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in