Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-16, 20:10
  #17641
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 94jackar
''Vi berättar allt'' lämnade tyvärr fler frågor än svar.
Oavsett vad fan det är som händer så kan man iallafall konstatera att merparten av alla inblandade inte dom skarpaste knivarna i lådan, inte minst Chrippa.
''Ni måste ju kunna stötta mig som kreatör att jag vill göra det här just nu istället för att vara med mitt barn''


"Ska jag bara vara med mitt barn?!"

Säger ganska mycket om att han tänker på sig själv och prioriterar sig själv.
Citera
2024-01-16, 20:10
  #17642
Medlem
pukkas avatar
Värt att lämna sin familj för en fjortis med borderline och fillers
Citera
2024-01-16, 20:11
  #17643
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Där ser ni alla att Linnea visst är en bra tjej!

Vad säger ni nu då? Så bortgjorda. 😃

Tycker mer synd om dig som köper skiten, du lär bli bortgjord många gånger i livet.
Citera
2024-01-16, 20:11
  #17644
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolong
Verkligen så mycket som inte togs upp eller tydliga svar någonstans bara dementerande flum och rappakalja. Att han inte bara erkänner att han är en jävla beta-cuck utan stake att ta tag i sitt liv! Hoppas dessa två aldrig mer får träffa Chloe. Dessa pajaser kan ju inte en tänka klart i 2 minuter.

Man måste lämna lite cliffhangers...

Rätt komislt att de två med ska göra en slags ideoserie om detta drama och casha in maximalt med kosing. 😁
Citera
2024-01-16, 20:11
  #17645
Medlem
DaGuyTVs avatar
Chrille har just förlorat allt bra jobbat...
Citera
2024-01-16, 20:12
  #17646
Medlem
hippilis avatar
Har han dragit fån Sverige? Får man verkligen göra så innan allt är klart med rättegångar och sånt?
Citera
2024-01-16, 20:12
  #17647
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
vette fan om C ens ska vara hos Julia efter att chrippa berättat att hon låst in C i klädkammaren
Der håller jag med om. Om CP och Linnea lyckas forma ett stabilt liv så kan barnet fostras bäst hos dem. Annars fosterföräldrar.
Citera
2024-01-16, 20:12
  #17648
Avstängd
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Värt att lämna sin familj för en fjortis med borderline och fillers

Plus hon hoppar från kuk till kuk. Såg i videon så psyksjuk hon är…
Citera
2024-01-16, 20:12
  #17649
Medlem
Synd on Chrippa som fan. Det är ju tydligt i videon att han är under hot. Han är ju livrädd om man kollar hans kroppsspråk och ögon…
Citera
2024-01-16, 20:12
  #17650
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
Kan man inte göra en orosanmälan till socialtjänsten angående Chrippa anonymt?

För hans dotters skull, så Julia får ensamvårdnad eller liknande.
Såklart man kan men jag kan lova att det regnar orosanmälningar över dem. Det innebär dock inte att någon av dem får ensam vårdnad, krävs mycket för det. Tycker inte Julia verkar vettig heller faktiskt.
Citera
2024-01-16, 20:13
  #17651
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Fattar inte det där, det är ju han som lagt upp allt själv hela tiden, att det ska bli en jävla bok. det är han som har sagt i en live att han är tsm med julia. han är totalt bränd.


Har man en pistol i ryggen så kanske det blir svårt att berätta vad som egentligen är sant.
Citera
2024-01-16, 20:13
  #17652
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Chrippa kommer tappa sina följare efter detta och de som fortfarande orkar titta på gaphalsen kommer göra det för att bevittna en clown.
Detta kommer innebära att youtube-pengarna kommer sluta flöda och det tar inte många veckor innan Linnea tröttnar på fattiglappen och hittar ett nytt villebråd.
Sen kommer chrippa med en gråtvideo där ”han Nu har fattat”
Men ingen kommer lyssna på vargen kommer efter detta. Inte ens Jocke.
Det blir inga förtalspengar att hämta. Det kostar att driva en sådan process och nu har han ingen i ryggen.
Nej det är kört den här gången


Mycket troligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in