Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-19, 22:37
  #20689
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Fan asså, Linneas bevis var väldigt disturbing.. mår dåligt efter att ha sett klippet nu.

Riktigt sjukt också med sprutan i skinkan samtidigt som barnet tittar på..
Haha vadå sprutan i skinkan?
Visar hon film på det?
Citera
2024-01-19, 22:37
  #20690
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Fan Chrippa låter ju helt sjuk i inspelningarna. Kontrollbehov, tickande bomb. Fan det trodde man inte.

Man ändrar ju för fan sida varje dag som går i den här soppan, vet knappt vad man ska tro längre
hoppas åklagaren tar upp fallet nu när hennes video kommit ut.
Citera
2024-01-19, 22:37
  #20691
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det verkar som om C och J bråkar om vem som inte skall ha flickan, ingen vill ha henne. Jag går sönder

Sluta nu! Fy Fan i så fall! Vart tog de "vuxna" vägen? Stackars, stackars barn
Citera
2024-01-19, 22:37
  #20692
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Fan Chrippa låter ju helt sjuk i inspelningarna. Kontrollbehov, tickande bomb. Fan det trodde man inte.

Man ändrar ju för fan sida varje dag som går i den här soppan, vet knappt vad man ska tro längre


Fattar inte. HUR kan man inte tro det om honom?

Trodde ni den här tönten som sitter och skriker i varje video är en lugn och fin kille annars?
Citera
2024-01-19, 22:38
  #20693
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peaceplease
Jag har hört talas om dem men vill inte ge dem så mycket uppmärksamhet egentligen, det berör mig bara så starkt när det är barn inblandade.

Önskar de kunde tänka lite mer på det men det de verkar vara inne i är nog, kanske ingenting någon utomstående heller kan förstå.

Handlar det om spöken och sånt så finns det diagnoser som går att ställa och det skulle jag göra i detta fall. Det kanske låter konstigt, men att utsätta barn för vidskepelser, missbruk, misshandel mm.....

Chrippa kan ju inte vilja att det ska hända hans egen dotter!

Nej det är helt fruktansvärt. Att C är en är en kvinnoboxare kommer väl inte som en chock men att Jocke och Jonna riskerar att riva hela sitt imperium i ett orkestrerat drev mot en misshandlad kvinna för att försvara brorsan, det är desto mer chockerande nyheter.
Citera
2024-01-19, 22:39
  #20694
Medlem
Cokeers avatar
Respekten har ju gått upp lite för chrippa efter kollat på linneas video. Haha vilken jöevla brued.
Citera
2024-01-19, 22:39
  #20695
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Haha vadå sprutan i skinkan?
Visar hon film på det?
Den bild som visas är när Chloe öppnar toadörren och äcklet står med en spruta i skinkan..
Citera
2024-01-19, 22:39
  #20696
Medlem
Vet någon vad Linnea jobbar med?
Citera
2024-01-19, 22:40
  #20697
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Den bild som visas är när Chloe öppnar toadörren och äcklet står med en spruta i skinkan..
Kan du länka? Jag såg ingen sån i L's film
Citera
2024-01-19, 22:40
  #20698
Medlem
vemsfels avatar
Kul att C vänt sig till Anjo för support nu, hahahaha. The twist and turns in this story, man kan fan göra 2 säsonger dramaserie av det här. Jockes nya projekt?
Citera
2024-01-19, 22:40
  #20699
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peaceplease
Öh, vilken Jocke?

Jocke som är med på hennes inspelning och OCKSÅ hotar henne..
Citera
2024-01-19, 22:41
  #20700
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Kan du länka? Jag såg ingen sån i L's film
Kommer bli årets avatar..

Har ingen möjlighet just nu men Mumsbullen eller Goldentie lär lägga upp snart ❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in