Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-22, 17:41
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
är meddelandena i form av text som jag precis skrev om meddelanden i form av ljud?
orkar inte...
orkar inte..

Det finns ljudinspelningar.

Men oavsett vad anser jag fortfarande man är i förnekelse om man inte hör hur genuin man är,. han talar bokstavligen med känslorna utanpå.

Att du siter och fantiserar ihop att han kanske blåljuger... Fakegråter osv..

Haha det visar för mig hur grovt i förnekelse du är för något för oss andra är uppenbart.

Du hade antagligen inte kunnat se på ditt egna barn om barnet är ledsen på riktigt.. Det kan ju vara fejk.
Citera
2024-01-22, 17:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Linnea live på instagram

Klart hon är, hennes plan att bli en influencer är ju genomskådad sedan länge... Hon hade inte klarat en vecka på ett vanligt kneg utan sjukskrivning...
Citera
2024-01-22, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jocke är snabb att involvera Linneas familj. Det går inte riktigt som han tänkt sig där för dem har aldrig hört att "man säger inte nej till Jocke". Därför gör dem som man skall, håller käft och låter kompetent folk ta hand om saken.
Jocke håller på att bryta ihop. "Jag orkar inte mer, sluta, låt oss vara ifred" buhu buhu buhuuu
Intressant att Farbror Jocke lurkar i Linneas lajv, Lisen likaså...
https://ibb.co/nQPZP1g
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-01-22 kl. 18:04.
Citera
2024-01-22, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Det gäller att ligga i framkant när man planerar sina drag. Lisen är fan patetisk, hur kan hon stå bakom detta? Sisterhood?
Citera
2024-01-22, 18:04
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:

Han var såklart tvungen att kommentera förut att alla väl ser att hon njuter så mycket av detta.
Edit: skrev innan inlägget blev ändrat på
Citera
2024-01-22, 18:11
Medlem
Snusfris avatar
Citat:

Har den notoriska bölaren vaknat till liv igen?
Ja, ja han faller nog snart i gråt igen.
Citera
2024-01-22, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Han var såklart tvungen att kommentera förut att alla väl ser att hon njuter så mycket av detta.
Edit: skrev innan inlägget blev ändrat på

Njuter är nog inte rätt ordval när det gäller Linnea. Däremot stämmer det väl in på Anjo
Citera
2024-01-22, 18:14
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det gäller att ligga i framkant när man planerar sina drag. Lisen är fan patetisk, hur kan hon stå bakom detta? Sisterhood?

Har hon ens uttalats sig?
Det är förmodligen en fabricerad flashback sanning som vanligt
Citera
2024-01-22, 18:17
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:

Så pinsam han är! Men när Chrippa och Anjo satt i live, och skrattade hysteriskt åt att Chrippa tar ladd och skröt om hur mycket pengar de har tjänat på Chrippa-fallet, då kom ingen kommentar om hur mycket de njuter?!
Dubbelmoralen hos dessa människor är det värsta jag har sett. Hur kan man ha så otroligt olika måttstockar för hur man mäter andra människor och deras handlingar.
Är det någon som på riktigt har njutit av den här tragedin så är det ju familjevännen Anjo! Han har njutit varenda millisekund av det här kaoset.
Citera
2024-01-22, 18:19
Medlem
Att folk kan sitta och hata så mycket på Linnea. Det här var från början en privatsak mellan henne och Chrippa. Sen drog allt iväg till helt orimliga proportioner, det drogs fram privata sms, ex-pojkvänner och historier om hur Linnea uppfört sig. Hon blev dömd av så många, bara på hopplock utan konkreta bevis.

Märkligt att både Julia och Linnea fick sluta sina jobb och resa med Chrippa istället och vara hemma.
Citera
2024-01-22, 18:20
Medlem
Som jag sa igår, nu är man fullfjädrad influencer.
Är riktigt vidrigt att se hur hon försöker bygga sig en karriär på detta! Vill man verka trovärdig bör man inte länka alla sina sociala medier och sända live på instagram det första man gör.
Usch, finner inga ord för detta lågklass-beteende.
Citera
2024-01-22, 18:23
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Som jag sa igår, nu är man fullfjädrad influencer.
Är riktigt vidrigt att se hur hon försöker bygga sig en karriär på detta! Vill man verka trovärdig bör man inte länka alla sina sociala medier och sända live på instagram det första man gör.
Usch, finner inga ord för detta lågklass-beteende.

Nä, man ska göra som eliten, Jocke, Anjo och Chrippa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in