Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-12-05, 17:10
Bannlyst
Eftersom denna altnoid finns till frsljning tnkte jag det kunde vara lmpligt med en trd, nu nr de andra r p gng att klassas. Nn som testat?
Citera
2024-01-03, 17:33
Medlem
SalvadorDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaranteratMangel
Eftersom denna altnoid finns till frsljning tnkte jag det kunde vara lmpligt med en trd, nu nr de andra r p gng att klassas. Nn som testat?

Undrar ocks? Eller vad jag egentligen undrar r vad man tror blir nsta stora altnoid?
Gr den att jmfra med HHC-O?

/SalvadorD
Citera
2024-01-23, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvadorD
Undrar ocks? Eller vad jag egentligen undrar r vad man tror blir nsta stora altnoid?
Gr den att jmfra med HHC-O?

/SalvadorD

Jag r njd med HHCPO n s lnge. Kpte Stonleys Skywalker strain och den fungerar som den ska. Ngot fr stark fr mig s rullar med mer tobak nu n jag gr vanligtvis. Men den gr jobbet s jag r njd.
Citera
2024-01-23, 19:53
Medlem
Jag kpte en 10 ml flaska med ett gram hhcpo lst i olja. Jag, har inte haft tid att testa den d ruset ska sitta i 12-24 timmar.

r det ngon som vet hur mnga droppar man ska ta? En dos verka ligga runt 1-2 mg??
S tnkte lgga 2 droppar under tungan och se vad som hnder till helgen.

terkommer nr jag testat
Citera
2024-01-24, 00:09
Medlem
[quote=CBDtillTHC|87139288]Jag kpte en 10 ml flaska med ett gram hhcpo lst i olja. Jag, har inte haft tid att testa den d ruset ska sitta i 12-24 timmar.

r det ngon som vet hur mnga droppar man ska ta? En dos verka ligga runt 1-2 mg??

terkommer nr jag testat

Ok.
Citera
2024-01-24, 00:20
Medlem
N0.N4M3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CBDtillTHC
Jag kpte en 10 ml flaska med ett gram hhcpo lst i olja. Jag, har inte haft tid att testa den d ruset ska sitta i 12-24 timmar.

terkommer nr jag testat

Det kan bli vldigt mycket om det r ett helt gram i. Brja med max en droppe och ha cbdprodukter redo ifall det blir fr mycket.

Det finns typ ca. 200 droppar per 10ml, s en droppe blir rtt mycket om dosen r 1-2mg. Sedan kan bio-tillgngligheten pverka o.s.v.

Brja med max en droppe r min rekommendation. Vnta minst ngra timmar innan du intar mer, ibland kan det drja lnge innan det slr igng och du vill ju inte f fr mycket i dig.
Senast redigerad av N0.N4M3 2024-01-24 kl. 00:22.
Citera
2024-01-24, 00:26
Medlem
OdCaBos avatar
S hr ser doseringen fr hhcpo ut, men det r ju sklart individuellt

Vaped
Threshold: 1-2mg
Low dose: 3-10mg
Avg dose: 10-20mg
Strong dose: 20mg+

Eaten
Threshold: 0.5-1mg
Low dose: 2-3mg
Avg dose: 4-6mg
Strong dose: 6mg+
Citera
2024-01-24, 02:41
Medlem
VinkelSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
S hr ser doseringen fr hhcpo ut, men det r ju sklart individuellt

Vaped
Threshold: 1-2mg
Low dose: 3-10mg
Avg dose: 10-20mg
Strong dose: 20mg+
Hur mnga "puffar" frn en engngsvape motsvarar 1mg?
Citera
2024-01-24, 03:40
Medlem
N0.N4M3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinkelSleep
Hur mnga "puffar" frn en engngsvape motsvarar 1mg?
Det beror ju p mnga olika faktorer. Hur mnga ml vapen r, hur mycket cannabinoider per ml och hur stora bloss man tar. S det gr egentligen inte att ge ngot utfrligt svar hr.

Min rekommendation r att alltid brja med ett pyttelitet bloss om man anvnder vape. Vnta typ en timme innan man intar mer d det finns dom som drjer lng tid innan det ger effekt.
Citera
2024-01-24, 05:14
Medlem
nakamotos avatar
Denna r nog inte fr mnsklig konsumtion! Brorsan tog ngra djupa bloss sen satt han och stirrade in i vggen ngon timma! Han sg ut som ett riktigt bensomiffo med hngande gonlock och ppen mun. Gick knappt att tala med. Vrst av allt r att han sket ner sig ocks (bde hrde och knde doften men ville inte skmma ut stackarn). Tror fan det kan vara ntt spice i denna vapen allts s ta det jvla lugnt framver grabbar gummor.
Citera
2024-01-24, 07:41
Medlem
Vad jag har frsttt ska tydligen HHCPO vara den mest potenta cannabinoiden dr ute, just nu.

Vet dock inte huruvida om denne ska ha en lngre rus n THCP. Svrt att sga nr det r ytterst lite information kring denne och dess kemiska egenskaper.
Citera
2024-01-24, 07:47
Medlem
Jag vill grna ha information om hur lnge ruset sitter i. r den en 24-timmars som THC-p sker jag andra alternativ.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in