Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-27, 03:44
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -FelFelFel-
Under intervjun pressades El Hamas till att erkänna att Först och främst är jag Palestinier. Trots varningar från sitt parti åker han till terrorkonferenser eftersom han först och främst är Palestinier..

Det får en ju att undra i vilka andra beslut som tas i riksdagen där hans identitet som först och främst Palestinier hellre gagnar Palestina än Sverige.

Om man först och främst anser sig vara palestinier - eller vilket annat-icke svenskt folkslag eller landstillhörighet som helst - bör man välja att vara styrande politiker där.

Inte sitta i svensk riksdag som handlar om hur Sverige ska styras.
Då har man missförstått antingen vad man håller på med eller var man befinner sig.
Citera
2024-01-27, 03:47
Avstängd
Folk ska vara lojala till sitt även avskum som han. Han ska deporteras och vara bland sitt folk. Landet och nationen ska vara ren. Nationen bygger på folket.

Och vi är bäst vi svenskar, och detta är vårt land
, som inte skall förgiftas av apor som han. Dom skall ut, med våld om dom inte flyttar härifrån frivilligt dessa parasiter som han.

När han flydde från sitt land skulle han till sitt folks länder, vem lurade i dumhuvudet att han har ens rätt att vara i Europa. Han och hans gener skall ut ifrån Europa. Var det halvnegern Reinfeldt som släppte in parasiten? Så går det när främlingar som Reinfeldt inte håller fortet emot parasiter. Dom skall ut nu.
Senast redigerad av vackrahav100 2024-01-27 kl. 03:52.
Citera
2024-01-27, 03:58
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Det är ju inte bara El-Haj eller vad fan han heter. Alla partier utom SD har ju araber och negrer i sina led. En del har ju tom varit/är partiledare (L och C). Det är en uber-skandal men ingen verkar bry sig.
Vad är det för fel på er?

Det är naturligtvis egalt vilken hudfärg, hårfärg eller vilket utseende en svensk riksdagsledamot har.
Det viktigaste är ju att personen identifierar sig som svensk, talar svenska, är påläst kring svenskt styrelseskick och svensk historia och värnar om Sveriges fria sekulariserade demokratiska samhälle.

Om något av detta inte gäller - om han exempelvis inte ser sig själv först och främst som svensk - har han självklart ingenting i Sveriges Riksdag att göra.

Det borde inte ens komma upp som en diskussion.
Ser han sig inte först och främst som svensk ska han omedelbart lämna sin Riksdagsplats. Hur kan det ens vara en fråga?
Citera
2024-01-27, 04:03
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -FelFelFel-
Under intervjun pressades El Hamas till att erkänna att Först och främst är jag Palestinier. Trots varningar från sitt parti åker han till terrorkonferenser eftersom han först och främst är Palestinier.

Det är helt obegripligt att karln har mage att stå och säga i intervjun att han inte först och främst ser sig som svensk - utan palestinier - när han sitter som Riksdagsledamot i Sveriges Riksdag.
Han kan ju inte ha huvudet riktigt påskruvat !!?
Citera
2024-01-27, 04:07
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Det är helt obegripligt att karln har mage att stå och säga i intervjun att han inte först och främst ser sig som svensk - utan palestinier - när han sitter som Riksdagsledamot i Sveriges Riksdag.

Varför är du ens förvånad? Det här har diskuterats på forumet i minst tio år nu. SD har varnat för det minst lika länge.
Citera
2024-01-27, 04:09
Avstängd
Citat:

Man är alltid lojal till sitt folk och det är vackert. Om jag åker till Palestina eller Egypten så skulle jag alltid vara svensk oavsett. Jag skulle vara turist där och mitt hemland är Sverige och min ras, tex Europa.

Skillnaden är att jag inte skulle stanna där, som vikingarna utforskade deras skräp. Vikingarna flyttade hem som en man. Men denna ras är fortfarande kvar i Europa som en parasit - ingen man är en parasit i ett annats folks land. Flytta hem svartråtta och fixa ditt eget folk, Palestina sålänge hen är mitt sitt eget folk. Om han inte är arab och är ursprunglig i Palestina så har han rätt att bo där. Men jag undrar hur han lyckades att söka upp sig till norden som en svartråtta? Hur är det möjligt, tog inte grannländerna emot honom? En konspiration av ickevita emot Europa som vanligt såklart.
Senast redigerad av vackrahav100 2024-01-27 kl. 04:13.
Citera
2024-01-27, 04:16
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Det är naturligtvis egalt vilken hudfärg, hårfärg eller vilket utseende en svensk riksdagsledamot har.
Det viktigaste är ju att personen identifierar sig som svensk, talar svenska, är påläst kring svenskt styrelseskick och svensk historia och värnar om Sveriges fria sekulariserade demokratiska samhälle.

Om något av detta inte gäller - om han exempelvis inte ser sig själv först och främst som svensk - har han självklart ingenting i Sveriges Riksdag att göra.

Det borde inte ens komma upp som en diskussion.
Ser han sig inte först och främst som svensk ska han omedelbart lämna sin Riksdagsplats. Hur kan det ens vara en fråga?
Jag skulle gå ett eller några steg längre och säga att allt det som du förespråkar gäller PLUS att man måste vara född i Sverige, ha svenskt påbrå i tre generationer och ha ursvenskt namn.
Citera
2024-01-27, 04:18
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Varför är du ens förvånad? Det här har diskuterats på forumet i minst tio år nu. SD har varnat för det minst lika länge.

Karln borde fått lämna sin riksdagsplats och uteslutits ut partiet i direkt anslutning till intervjun.
Han har ju öppet talat om vilket folk han ser sig som företrädare för - och det är inte svenska folket.

Många tokiga uttalande och beslut har kommit från riksdagsledarmöter genom åren. Vi får idag förtvivlat brottas med effekterna av deras oförstånd.

Men ingen har väl ändå gått så långt att vederbörande offentligt gått ut med att han i första hand företräder ett annat land/folk och inte i första hand Sverige?

Det är ju naturligtvis absolut diskvalificerande för en riksdagsledamot i Sverige!
Det är helt oförenligt med jobbet och borde betyda att han där och då sa upp sig.
Citera
2024-01-27, 04:22
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Jag skulle uppskatta det stort om alla våra politiker offentligt gick ut med vilket folk de sätter först. Dessa dagar känns det som att svenskar och Sverige endast är en eftertanke efter Israel och andra länder i Mellanöstern

Judar, palestinierna, samer, kurder, araber och afrikaner verkar vara mycket högre prioriterade än svenskar, i Sverige.
Citera
2024-01-27, 04:22
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackrahav100
Man är alltid lojal till sitt folk och det är vackert. Om jag åker till Palestina eller Egypten så skulle jag alltid vara svensk oavsett. Jag skulle vara turist där och mitt hemland är Sverige och min ras, tex Europa

Skillnaden är att jag inte skulle stanna där, som vikingarna utforskade deras skräp. Vikingarna flyttade hem som en man. Men denna ras är fortfarande kvar i Europa som en parasit - ingen man är en parasit i ett annats folks land. Flytta hem svartråtta och fixa ditt eget folk, Palestina sålänge hen är mitt sitt eget folk. Om han inte är arab och är ursprunglig i Palestina så har han rätt att bo där. Men jag undrar hur han lyckades att söka upp sig till norden som en svartråtta? Hur är det möjligt, tog inte grannländerna emot honom? En konspiration av ickevita emot Europa som vanligt såklart.

Visst kan man fortsätta att betrakta sig som svensk om man bosätter sig i ett annat land.
Men det går naturligtvis inte att förena med att viljan sitta i landets riksdag eller regering.

Har man politiska ambitioner att styra ett land måste man självklart identifiera sig i första hand som landsman i landet man vill bestämma över.
Senast redigerad av coli 2024-01-27 kl. 04:26.
Citera
2024-01-27, 04:25
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Jag skulle gå ett eller några steg längre och säga att allt det som du förespråkar gäller PLUS att man måste vara född i Sverige, ha svenskt påbrå i tre generationer och ha ursvenskt namn.

Då faller nog väldigt många svenskar bort. Jag bland annat. Blir inte många kvar.
Citera
2024-01-27, 04:35
Avstängd
Citat:
Visst kan man fortsätta att betrakta sig som svensk om man bosätter sig i ett annat land.
Men det går naturligtvis inte att förena med att viljan sitta i landets riksdag eller regering.

Har man politiska ambitioner att styra ett land måste man självklart identifiera sig i första hand som landsman i landet man vill bestämma över.

Vårt land bygger på vårt folk. Vi ska inte ha nåt ny-babylon i Europa som USA håller på med. Där har dom inte bara blattar, utan även negrer och sånt trams på maktpositioner. Men USA är en invandratstat - det är inte Europa och framförallt inte Norden och Sverige. Landet, nationen är en avspeglingen av folket. Svenska landet är bäst, eftersom vårt folk är bäst. Nu ska parasiterna ut från vårt land. Semiter som semiter, flytta till Israel, Marocko, Arabien, eller Palestina eller Turkiet. Eller varför inte Libanon som var fredligt innan araberna. Vad har det med Sveriges rike att göra? Ingenting. Dessa Svartskallar trodde jag vi hade motad bort vid bosporen. Och att dom tagit sig upp till norden är ett täcken på att dom är parasiter och att vi får köra kulspruta på Öresundsbron för att hota och mota bort råttorna.

Svar till din fråga. Man ska vara lojal till sitt folk, som är ett land. Inte parasit som flyr från sitt land.
Senast redigerad av vackrahav100 2024-01-27 kl. 04:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in