Citat:
Ursprungligen postat av
achoooklar
Du verkar inte förstå. Chrippa och CS-sidorna går hand i hand. Majoriteten av Chrippas tittare är UNDER 18 och hur dessa cs "spelsidor" gör sina pengar på är att marknadsföra spel till just folk UNDER 18.
Sedan om du inte är helt jävla efterbliven så kan du väll ändå läsa igenom vad jag skrev innan? Kontrakteten av dessa sidor skrivs MÅNADSVIS på 3,6 eller 12 månaders perioder där man får en FAST LÖN + REVSHARE. Vill du att jag ska förklara vad båda är eller förstår du? Alltså FAST lön där Chrippa är garanterad t.ex. 300k i månaden om han nu vill.
Läs igenom vad jag skrev, vännen. Och såå eeen gång till. Försök.
Skabbe får inte driva företag. Kolla cyrus årsredovisning för förra året av legitima affärer. Kolla heatons. Det är öppna siffror. Jag är själv med och utformar de här avtalen. Det är bra intäkter, men långt ifrån pengar som ordnar en förtidspension.
Skabbe har inte ens varit bofast på samma adress i tre månader det senaste året. Barnet är fyra år och har saknar egen säng för att Ikea blockade kreditköp. Han har inte råd med en egen mobiltelefon. I höstas skammade han till sig 2000 SEK från FörskottsLön.se och kunde inte betala tillbaka. I december utmätte KFM hans kläder. Han hällde läsk på underkläderna för att få behålla dem. Jocki betalar hans jävla hyra
Tattarnas konung. Tattarkungen!
Om det nu vore så enkelt att bli av med 2M i skulder genom cs-skins, varför har han horat runt på YT i flera år? Varför skämmer han dagligdags ut sig på Tiktok?