Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-30, 17:26
Medlem
Tillräckligt borde väl polisen kunna få fram för att gå vidare på om de nystar lite i killen som skar sönder Johannas däck, dennes anhöriga & umgängeskrets (dessa nämns i fler mordtrådar)
Sen att polisen inte går ut med någon mer information, skall folket i Eskilstuna bara se på och acceptera att en ung flicka hittats död efter stort medieintresse och engagemang av allmänheten, till följd utav att inte få någon som helst förklaring.
Att sedan komma att lägga orsaken till en mängd ouppklarade brott på grund utav tystnadskultur o dylikt.
Skulle nog våga påstå att polisen är bidragande till tystnadskulturen.
Endast ett par ynka månader har passerat och för många är Johanna nu knappt ett minne blått.
Det är så tragiskt att det inte kan beskrivas med ord.
Citera
2018-06-30, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvoturbospeed
Tillräckligt borde väl polisen kunna få fram för att gå vidare på om de nystar lite i killen som skar sönder Johannas däck, dennes anhöriga & umgängeskrets (dessa nämns i fler mordtrådar)
Sen att polisen inte går ut med någon mer information, skall folket i Eskilstuna bara se på och acceptera att en ung flicka hittats död efter stort medieintresse och engagemang av allmänheten, till följd utav att inte få någon som helst förklaring.
Att sedan komma att lägga orsaken till en mängd ouppklarade brott på grund utav tystnadskultur o dylikt.
Skulle nog våga påstå att polisen är bidragande till tystnadskulturen.
Endast ett par ynka månader har passerat och för många är Johanna nu knappt ett minne blått.
Det är så tragiskt att det inte kan beskrivas med ord.

För att lösa det är det väl också att personer som har info om händelsen pratar med polisen? Så även vänner som har tankar på vilka som kan vara inblandade.
Citera
2018-07-01, 21:24
Medlem
Anhöriga verkar nu veta vad som hänt henne.

”Nu har jag fått svar på några av mina frågor men många av dom finns ändå kvar...” 5 dagar sen ifrån en av Johannes vänners instagram.
Citera
2018-07-31, 03:31
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma94
Anhöriga verkar nu veta vad som hänt henne.

”Nu har jag fått svar på några av mina frågor men många av dom finns ändå kvar...” 5 dagar sen ifrån en av Johannes vänners instagram.

Tack. Någon som vet vilken ny information det är som tycks ha framkommit?
Citera
2018-08-25, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Tack. Någon som vet vilken ny information det är som tycks ha framkommit?

Ja hur går snacket bland vänner och bekanta? Har de accepterat att det var en naturlig (självförvållad?) död eller pyr det andra tankar?
Citera
2018-09-20, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somiq
Ja hur går snacket bland vänner och bekanta? Har de accepterat att det var en naturlig (självförvållad?) död eller pyr det andra tankar?

Har uppfattat det som att de har accepterat att det var självförvållat. Hon hade tagit droger och sedan börjar irra omkring, blivit trött och lagt sig i en snödriva för att sova och därmed frusit ihjäl.
Citera
2024-01-27, 07:45
Medlem
Det är länge sen denna tjej hittades avliden men kom det någonsin fram vilken dödsorsak det var? Vet man vilka hon var med den kvällen som hon försvann?
Citera
2024-02-01, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coldheartliving
Det är länge sen denna tjej hittades avliden men kom det någonsin fram vilken dödsorsak det var? Vet man vilka hon var med den kvällen som hon försvann?

Också nyfiken. Har nyss sträckläst tråden som kändes som en hyfsad däckare. Sen blev det antiklimax.
Citera
2024-02-02, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coldheartliving

Citat:
Ursprungligen postat av Milkshake
Också nyfiken. Har nyss sträckläst tråden som kändes som en hyfsad däckare. Sen blev det antiklimax.

Överdos pratades det om minns jag. Men det hände efter att hon lämnade taxin.
Citera
2024-02-03, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lopsan23
Överdos pratades det om minns jag. Men det hände efter att hon lämnade taxin.

det pratades om att hon umgåts med en kille den kvällen som använder droger, som en till tjej har dött efter att ha träffat? Är han hörd av polis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in