2024-02-03, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy

Håller med.
Själv fick jag hjärtproblem när jag var 20år, läkarna sa att mitt hjärta förmodligen skulle klara högst 5år, och att jag skulle förlika mig med tanken.
Hade jag då kunnat råna banker, mörda människor, våldta och köra rattfull? ”Det är ju synd om mig”…

Idag är jag 45år ska tilläggas.

Kan säga så.. att är han INTE dödssjuk så hoppas jag ännu mer att något hemskt inträffar honom, exempelvis att en dödssjuk bög drar in honom i ett buskage…

Ingen som håller på att dö pga hjärtfel springer väl runt och försöker få knulla? Det är ju nummer 1 som läkare avråder en från.
Citera
2024-02-03, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Det är så mycket som inte går ihop. Och varför i helvete ljuger man om gruppsex på nyårsafton när man vill nätcharma? Visst, man ju fattar att han försöker spela häftig låtskrivare och studiomusiker inför ett barn. Men den här gruppsexgrejen? Wtf? #362

Näe, det är ju knappast några han har träffat på i jobbsammahang.

Men så sjukt pinsamt allting. Det är ju många gäddor som ljuger om/är svävande kring sitt yrke och det man ju förstå. Men just det här med att associera sig med kända personer har jag inte sett förut. Åtminstone inte som jag kan minnas. Barnet visste ju dessutom ens inte vilka det var. Hur i hela friden tänkte han?! #362

Gruppsexgrejen handlar nog om något "läckert" han sett på porrssajter och drömmer om. För att visa hur sexig han är, att flera personer vill ha honom, så drog han till med den drömmen är min gissning.

Citera
2024-02-03, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronadagar
Ingen som håller på att dö pga hjärtfel springer väl runt och försöker få knulla? Det är ju nummer 1 som läkare avråder en från.

Njae, jag blev inte avrådd. däremot så var det kanske inte vad jag sprang och tänkte på, och absolut inte ”fn man kanske skulle sätta på ett par barn innan jag dör””.
Citera
2024-02-03, 13:05
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Gruppsexgrejen handlar nog om något "läckert" han sett på porrssajter och drömmer om. För att visa hur sexig han är, att flera personer vill ha honom, så drog han till med den drömmen är min gissning.

Ja, så klart. Han passar på att spela erfaren, åtråvärd och lite lagom dekadent. Jag tycker att hela den formuleringen är så skum. "Snubben å hans sambo, hennes kompis och en tjej jag pratade med å lilla jag."

Snubben? Vem är han? Och varför nämns han först som nån slags nyckelperson man ska veta vem det är?

Näe, han hittar på en hel del den där Herr Ordsallad. Självömkande fjant som "bjuder på" kukbilder till barn och vill leka snuskiga frågelekar online och sen möta upp barnet och han är villig att ta med barnet hem till sig det första han gör. #362
Citera
2024-02-03, 13:14
Medlem
Bara jag som tycker det låter som ett tåg eller liknande precis innan han skriker och det bryts? Tycker det är märkligt att dom klippt bort resten?

Kan man se såhär tidigt någonstans om någon avlidit?
Citera
2024-02-03, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronadagar
Inte direkt konstigt, han har liksom precis insett att hans liv är över. Han lär ju få sparken, tappa sin bekantskapkrets etc etc.

De här dårarna har ju bara sig själva att skylla och sympati kan jag inte påstå att jag känner, men man kan ju fatta att något sånt här är oerhört påfrestande på en människas psyke.

Ja visst, men vad de ställer till det för sig själva in i det sista. Gissar att telefonen går varm nu när folk undrar vad han drabbats av för hemsk sjukdom och hur lång tid han har kvar. Bara en sån grej blir ju jättejobbig att hantera när det är en lögn.
Citera
2024-02-03, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrozlave
Bara jag som tycker det låter som ett tåg eller liknande precis innan han skriker och det bryts? Tycker det är märkligt att dom klippt bort resten?

Kan man se såhär tidigt någonstans om någon avlidit?

Sara ringde upp efter skriket och då var han "sitt vanliga jag" igen.
Citera
2024-02-03, 13:20
Medlem
Citat:
Ja, så klart. Han passar på att spela erfaren, åtråvärd och lite lagom dekadent. Jag tycker att hela den formuleringen är så skum. "Snubben å hans sambo, hennes kompis och en tjej jag pratade med å lilla jag."

Snubben? Vem är han? Och varför nämns han först som nån slags nyckelperson man ska veta vem det är?

Näe, han hittar på en hel del den där Herr Ordsallad. Självömkande fjant som "bjuder på" kukbilder till barn och vill leka snuskiga frågelekar online och sen möta upp barnet och han är villig att ta med barnet hem till sig det första han gör. #362
Gäddan har ju dessutom fru. Varför inte bara knulla med henne?
Citera
2024-02-03, 13:21
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Det är så mycket som inte går ihop. Och varför i helvete ljuger man om gruppsex på nyårsafton när man vill nätcharma? Visst, man ju fattar att han försöker spela häftig låtskrivare och studiomusiker inför ett barn. Men den här gruppsexgrejen? Wtf? #362

Näe, det är ju knappast några han har träffat på i jobbsammahang.

Men så sjukt pinsamt allting. Det är ju många gäddor som ljuger om/är svävande kring sitt yrke och det man ju förstå. Men just det här med att associera sig med kända personer har jag inte sett förut. Åtminstone inte som jag kan minnas. Barnet visste ju dessutom ens inte vilka det var. Hur i hela friden tänkte han?! #362
Det är svårt att förstå sig på patologiska lögnare, eftersom beteenden förstås ter sig individuellt. Jag har själv stött på ett gäng genom åren, och försökt analysera dem. Vissa verkar vara empater så till den milda grad att de kan beräkna precis vad alla olika människor vill höra, just för att de själva ska stiga i status inom varje grupp. Utan empatisk förmåga kan man inte sätta sig in i andra människors världar på det sättet. Men vissa verkar istället som att de är 100% självcentrerade, och ljuger vilt om vilka onödiga och värdelösa saker som helst, som rena slag i luften i jakt på uppmärksamhet. #362 tillhör den andra gruppen, skulle jag säga.

Han må vara intresserad av att imponera på barnet, men han vet nog inte hur det ska gå till, så han använder sig av saker han själv tycker är ball. Drömmen i sig blir ett berusningsmedel. Att drömma sig bort från förmedlingens sterila lokaler och pappersarbete. Och i föreställningsvärlden är han ingen vanlig Svensson som jobbar på kontor och fuskar på gura på fritiden, nej, han hänger med sina favoritband och skriver deras låtar, och har riktiga rockstjärneorgier när han har tid över. Dessa lögner är nog allra viktigast för honom själv. Och skulle det hända att barnet inte tycker att han är den ballaste hon träffat så kan han ju alltid tjata lite dramatiskt eller manipulera sig själv in i någon slags offerstatus. Det har funkat många gånger förr.

Jag tror med andra ord inte ett dugg på det mesta denna tomte kläcker ur sig, inklusive tugget om dödlig sjukdom. Det låter ju hemskt att misstro någon som pratar om dödlig sjukdom, visst gör det, men det är precis vad dessa människor vill åt. Man ska tycka synd om dem och därför dansa efter deras pipa. Sara såg lyckligtvis detta för vad det var; en ordsallad. Är man benägen att ringa upp i rollen som sin egen chef, som om det är Vallarnas friluftsteater vi befinner oss i, så är man benägen till lite vad som helst. Ärren tror jag har andra orsaker från långt tillbaka i tiden.

Han känns dessutom som typen som kan dra sina lögner hur långt som helst. När frugan flippar på honom över vad han har gjort och dessutom undrar ”hur fan kunde du påstå att du är dödssjuk”, så säger han gråtandes att ”det är en del jag inte berättat för att jag skäms så mycket och är så rädd bla bla”. Sen smyger han ner till jobbet och pysslar fram ett skitdåligt photoshoppat läkarintyg som han sedan visar sambon, i förhoppningen om att hon ska tycka synd om honom och stanna kvar. Och sen blir sjukdomen förstås ”mirakulöst bättre” efter några månader när allt är glömt och förlåtet.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2024-02-03 kl. 13:32.
Citera
2024-02-03, 13:21
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Snubben har ju dessutom fru. Varför inte bara knulla med henne?

Rätt snygg också, men hon är enligt han Bi, så hon kanske käkar mus mer än kuk...
Men så som han får till gruppis på nyår så borde han slippa söka barn...
Citera
2024-02-03, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Sara ringde upp efter skriket och då var han "sitt vanliga jag" igen.

Fyfan vilken sjuk människa. Simulerar självmord för att få sin vilja igenom eller straffa någon annan, fy helvete. Så extremt manipulativ och extremt farlig för barn. Det ända han bryr sig om är sig själv.
Citera
2024-02-03, 13:31
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olle-Johnny
Fyfan vilken sjuk människa. Simulerar självmord för att få sin vilja igenom eller straffa någon annan, fy helvete. Så extremt manipulativ och extremt farlig för barn. Det ända han bryr sig om är sig själv.

Så sjukt roligt telefonsamtal, han är ett sånt CP.
Till skillnad från 292 Hank så är 362 en riktig ljugare upp i dagen.

Garvar högt åt början av telefonsamtalet.
Sara: Vad heter du sa du?
Peddot: Kev..ny!
Sara: Kenny, är du Harrys chef?
Peddot: ...Japp!

Och slutet.. likt ett barn, utnyttjar att han att Sara visar empati. Han slutar prata, snyftar lite och låtsas lasta sig framför ett tåg med sitt "aaaah" flicktjur i slutet, EPISKT!
Senast redigerad av UppsalaMILF 2024-02-03 kl. 13:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in