Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Varfr tar Binance bort det? Kommer det finnas kvar p Kraken?
Jkla tur att jag bytte det mesta av mina Monero mot SOL fr ett tag sen. Har lite Monero kvar men ingen strre frlust fr mig personligen men skulle vara spnnande att f reda p vad Binance motivering r? Fr det r vanligt vid illegala affrer? Kontanter r fortfarande tilltet typ verallt (frutom i vissa lnder som Sverige) och r verlgset det folk mest kper olagliga grejer med.
Nej det r inte olagligt. ven om det var det s kan monero anvndning inte stoppas, det r byggt fr att inte kunna stoppas. Bitcoin kan stoppas. Ethereum r redan 100% under kontrol av usas regeringen, de kan stnga ner ethereum helt eller ta bort transaktioner frn ledgern och gra hur som helst dem vill.
Binance r nu gd av USA drfr tog dem bort monero. USA satte en ny kille att ta ver binance som r under deras kontroll.
Men detta r inte dligt att detta hnt. Mnga har vntat och lngtat efter att detta ska hnda. Inga problem fr Monero. Inget kan stoppa Monero. Vnta bara och se, det r bara en tidsfrga innan allt fler folk vill anvnda monero som valuta. Vra korrupta regeringar fortstter hela tiden med att ta bort vra friheter, ka deras kontroll ver oss, bestmma hur vi fr spara och skicka pengar osv. Se bara hur fucked up canada har blivit. Varje gng sn skit hnder s kommer monero bli mer populr.