Citat:
Ursprungligen postat av
Enuddafigur
Ansök om att följ josephsaiiid, han verkar acceptera alla förfrågningar.
Will do.
Citat:
Håller med dig att det finns många delar i historien som blir lite motsägelsefulla. Som dagens veckotarget på nasdaq100. 40-50 punkter tills den nåddes. Hans mål var förra veckans högsta i en uppåtgående trend, ganska troligt det nås - och Hasse kan skryta om att hans target nåtts. Men det är ju bara några få punkter han fått rätt på i ett volatilt index.
Håller med om att många (eller snarare flesta) av hans targets är bara några få punkter som du säger, men sen beror det lite på hur man ser på det. Jag tänker att vad spelar det ens för roll om hans targets bara är ett gäng få punkter och som t.ex. hans senaste veckotarget var förra veckans högsta i en uppåtgående trend och som då är trolig redan från start utan nån komplex analys med massa hokus pokus? Så länge target nås så har man tjänat pengar, så jag ser inte problemet. Det skulle lika gärna kunna vara en strategi att bara gå på såna här targets och med få punkter då risken allt som allt blir lägre. Hur som, i grund och botten så går det i mål och det är det viktigaste.
Citat:
Investor brukar ju vara bra att tipsa om den ska gå upp, speciellt när börsen var positiv. Silver däremot är en produkt som är ordentligt svår att analysera, tycker jag i vart fall, den brukar röra sig kraftigt och oberäkneligt.
Absolut, men även här kan man se det ur olika perspektiv. Som nybörjare kanske man inte ens vet om Investor och hur stabil den egentligen är långsiktigt. Vissa kanske inte har vågat köpa, men fick en push av Hasse där. Vissa kanske redan hade, men fyllde på. Osv osv. Det är ett "dåligt" tips ur perspektivet att Investor "alltid" är en bra och stabil investering, men det har varit ett jävligt bra tips om man går efter avkastningen som Investor har levererat sen videon publicerades. Sen får man inte glömma Mara som har varit ett äckligt bra tips.
Citat:
Visar H upp egna trades någon gång? Vore väl intressant om han livetrejdade någon gång för AH+ medlemmarna? Så man kan se när var o hur han tar trades, kanske positionsstorlek etc. Att bara se dyra bilar o flashigt liv tyder ju på att han inte lever på trading utan sälja kurser utbildningar. Jag var på ett event med IG där en trader satt på scen o tradade live hela kvällen. Han var sjukt duktig och det var en sådan upplevelse som gör att honom kunde jag lätt köpt en kurs av.
Tyvärr inte, men han har nämnt innan att han kanske skulle kunna streama när han livetrejdar nångång i mån av tid. Har dock inte kommit på tal om några konkreta planer på det än. Men det vore absolut en tillitsboost om han gjorde det. Jag är väääldigt skeptisk när det kommer till sånt här och hade aldrig betalat 1500 i månaden för hans tjänst. Det som ändå övertygade mig till slut var kollegans gapande om honom nästan varje dag, fick se targets som gick i mål, analyser som gick i mål, höra hans tankesätt osv. Sen körde vi att jag swishar en femhundring i månaden och får access. Har sagt i mitt förrförra inlägg varit medlem sen typ juli 2023 och kan med handen på hjärtat säga att han sätter sina targets och analyser i de flesta fall. Vissa veckor sätter han hälften av targets, vissa veckor sätter han alla, vissa fall något enstaka mer fel än rätt men allt som allt har han fan haft rätt.
Citat:
Tjänar du på medlemskapet är det ju inte så mycket att tveka på. Kan ju vara så enkelt att Hasse sjäv köper signaler som han bara förmedlar vidare? Soppan skall helt klart bli intressant att följa, J Saiiid har ju sagt han skall anmäla Hasse till dubais myndigheter.
Kör med ett litet konto då jag fortfarande fokuserar på att lära mig och vill inte köpa blint, men med facit i hand så hade jag tjänat ordentligt med $$ om jag hade satsat ett bra gäng med tusenlappar + hävstång på hans targets.
Yes, ska bli intressant att följa och se vad som händer. Hela grejen är väldigt skum med pusselbitar som inte riktigt går ihop. Hur bra Hasses facit än ser ut så kan man inte ignorera det som kommit upp, men samtidigt så är det ändå resultaten som är viktigast... jaja, får se vad som händer.