Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-13, 20:13
  #1
Medlem
Woodiedos avatar
Skriver ett inlägg i oceana tråden varpå jag blir varnad direkt. Mitt inlägg är inte ens OT, Tråden är 90 sidor lång, all annan OT får ligga kvar, men mitt enda inlägg blir varnat direkt jävla diktator


Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Min åsikt är att inlägget är trams/OT. Jag har inget mer att säga i detta

Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Jaha så priset på olyckan har ingeting med topic att göra eller? Påriktigt nu är du trög eller?


Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Hur jag än vänder och vrider på ditt inlägg så kan jag inte se hur det har med olyckan att göra. Bara för att man använder ordet badhus i en mening så blir det inte on-topic.

Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Okej men då får du fan förtydliga vilken olycka det är vi ska snacka om i tråden, olyckan med att snubben springer bort sig och dör eller att oceana brann? det funkar inte när ni skapar nya topics i trådar hela tiden, min kommentar är ett bra svar på oceana händellsen, men har du nu gått in o bytt ska vi ska snacka om olyckan med personalen elelr? läs TS själv idiot?



Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Hejsan
Det har ju absolut ingenting med olyckan att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Nya badhuset Oceana brinner på Liseberg i Göteborg (2024-02-12)
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
jävla pajas sverige lyckas inte ens bygga ett badhus hahaha, 1.2 miljarder kronor dessutom snacka om att bli blåsta

Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk


Förklara gärna, förstår inte min varning
Citera
2024-02-13, 20:20
  #2
Avstängd
NotDeads avatar
Mod har ju rätt, du är en pajas.
Citera
2024-02-13, 20:21
  #3
Medlem
Dulces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Skriver ett inlägg i oceana tråden varpå jag blir varnad direkt. Mitt inlägg är inte ens OT, Tråden är 90 sidor lång, all annan OT får ligga kvar, men mitt enda inlägg blir varnat direkt jävla diktator

Det du skrev var ju trams och OT så därav åtgärden. Inte svårare än så
Citera
2024-02-13, 20:22
  #4
Medlem
peterZiipens avatar
Snyggt agerat av mod!
Citera
2024-02-13, 20:27
  #5
Moderator
Mr.Woodss avatar
Inlägget är ju egentligen inte mer än en oneliner.
"jävla pajas sverige lyckas inte ens bygga ett badhus hahaha".

Intetsägande och skräpigt, och helt klart varningsvärt.
Citera
2024-02-13, 20:30
  #6
Medlem
bema56s avatar
Helt rätt!
Trams rakt igenom!
Citera
2024-02-13, 20:39
  #7
Medlem
Rastapunxs avatar
Ändå. En åsikt som kan debatteras.
Vet inte hur den är gentemot TS men visst kan man hålla med lite.
Hade vart rätt att den togs bort om det var nödvändigt.
Varning känns lite overkill.
Citera
2024-02-13, 20:50
  #8
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Ändå. En åsikt som kan debatteras.
Vet inte hur den är gentemot TS men visst kan man hålla med lite.
Hade vart rätt att den togs bort om det var nödvändigt.
Varning känns lite overkill.
När följande moderatormeddelande dyker upp när man skall posta, så bör man avhålla sig från den typen av inlägg TS blivit varnad för här.

Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde

Håll er till olyckan med era inlägg. Putslustiga kommentarer och oneliners samt allehanda OT hör inte hemma i tråden.

/Mod

Citera
2024-02-13, 20:54
  #9
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
När följande moderatormeddelande dyker upp när man skall posta, så bör man avhålla sig från den typen av inlägg TS blivit varnad för här.
Ja då är det ju såklart en självklar varning.
Citera
2024-02-13, 21:00
  #10
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Skriver ett inlägg i oceana tråden varpå jag blir varnad direkt. Mitt inlägg är inte ens OT, Tråden är 90 sidor lång, all annan OT får ligga kvar, men mitt enda inlägg blir varnat direkt jävla diktator

Hur tycker du att din oneliner förde diskussionen framåt och med kvalitet? Mod har rätt! Solklar 0.03.
Citera
2024-02-13, 21:10
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Inlägget är ju egentligen inte mer än en oneliner.
"jävla pajas sverige lyckas inte ens bygga ett badhus hahaha".

Intetsägande och skräpigt, och helt klart varningsvärt.

Fast det du citerar var väl inte hela inlägget? Han skrev väl lite mer:

"jävla pajas sverige lyckas inte ens bygga ett badhus hahaha, 1.2 miljarder kronor dessutom snacka om att bli blåsta"

Jag tycker tvärtom att det var en väl hård moderering. Det känns mer som om det är han och hans taffliga språk och sätt att uttrycka sig som anse "skräpigt" och blir bortplockat än det han faktiskt säger.

Själva andemeningen i inlägget, att ställa hur olyckan utvecklade sig och följderna i relation till kostnaden för badhuset bör väl vara relevant kan jag tycka.
Citera
2024-02-13, 22:04
  #12
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Skriver ett inlägg i oceana tråden varpå jag blir varnad direkt. Mitt inlägg är inte ens OT, Tråden är 90 sidor lång, all annan OT får ligga kvar, men mitt enda inlägg blir varnat direkt jävla diktator
Läst tråden och vad du skrivit.
Ja det var trams.
Det var ju ett fåneri om man funderar på vad inlägget innehöll.
Mitt tips:
Gå till spegeln och titta dig djupt i ögonen, peka på dig själv och säg till dig själv:
- sluta fåna dig och bli inte så upprörd när någon tillrättavisar dig. se till att du inte blåser upp egot för mycket för du har ju väldigt lite att fylla det med. Ta åt dig av vad andra har att säga dig och försök att bli en medborgare som tillför BRA grejer.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback