2024-02-16, 17:53
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camiso
ICAtransan #352 har sitt hus ute på hemnet nu.

Wtf? 230'000 för ett hus? Ok att det är en bostadsrätt och avgift på 5000 i månaden, men i Malmö får man knappt en enrums lägenhet för under miljonen i ett normalt område. Kanske läge att sälja, flytta och sluta jobba (om man kan leva med att bo i ett pedofilhus där bajsiga och blodiga trosor burits av en man).
Citera
2024-02-16, 17:55
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Senaste kostymbög #371 bjöd på en fantastisk teatar i bortförklaringar. Han lät nästan lite trovärdig.

Han hade blivit en bra politiker! Han lär ju inte bli poppis bland sina "IT-polare" så han borde ge sig in i politiken. Kan rekommendera Centern för sådanna som honom.

Han gjorde en tabbe i början dock när han sa att detta inte är första gången och höll upp armarna.

Offens är det bästa försvaret.

Undras om han ljuger om sitt jobb/företag? När man hittar honom så är det inte IT utan kläder han jobbar med, visserligen kan online-försäljning kanske klassas som IT-branschen, men det förklarar ju delvis hans skrikiga klädval...
Citera
2024-02-16, 17:58
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Wtf? 230'000 för ett hus? Ok att det är en bostadsrätt och avgift på 5000 i månaden, men i Malmö får man knappt en enrums lägenhet för under miljonen i ett normalt område. Kanske läge att sälja, flytta och sluta jobba (om man kan leva med att bo i ett pedofilhus där bajsiga och blodiga trosor burits av en man).

Edit: Den blommiga tapeten i sovrummet! Den finns på iaf en av "porrbilderna" i 352's konversation på Dumpen
Citera
2024-02-16, 18:00
Medlem
Tramsluders avatar
Citat:
Edit: Den blommiga tapeten i sovrummet! Den finns på iaf en av "porrbilderna" i 352's konversation på Dumpen

Undrar hur långt man hade fått pendla för jobb?

Att de inte ens lejer lite städ inför försäljningen säger ändå lite om marknaden.
Citera
2024-02-16, 18:13
Medlem
Gädda 367 är igång med sina analyser igen. Grisen har ingen skam i kroppen eller så är han en ny Evolution i Austism
Citera
2024-02-16, 18:24
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
#352 Men vilken satans svinstia dåren bott i. Ser ut som förståndshandikappad har bott i huset utan förmyndare. Bra att det står en stor flaska doftsprej redo i vardagsrummet! Undrar om det är trosor och analpluggar mäklaren eldar i kaminen?
Citera
2024-02-16, 18:30
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#352 Men vilken satans svinstia dåren bott i. Ser ut som förståndshandikappad har bott i huset utan förmyndare. Bra att det står en stor flaska doftsprej redo i vardagsrummet! Undrar om det är trosor och analpluggar mäklaren eldar i kaminen?
Nä inte svinstia direkt, men inte fan lägger man ut bilder när det är så där rörigt?
Citera
2024-02-16, 18:33
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Nä inte svinstia direkt, men inte fan lägger man ut bilder när det är så där rörigt?
#352 Jag vet inte hur du har det hemma, men jag graderar detta som bland det värre jag sett! Dåren måste vara efterbliven!
Citera
2024-02-16, 18:36
Medlem
mr.demons avatar
Lennart pip. Aka Pip Lennart. Nån som vet vad han gör nuförtiden
Citera
2024-02-16, 18:37
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
#352 Jag vet inte hur du har det hemma, men jag graderar detta som bland det värre jag sett! Dåren måste vara efterbliven!

Jag utbrast samma här hemma.
Väldigt äckligt och stökigt hem!

Dammigt å jävligt. Älskar att det LIGGER en tom pantflaska på köksbänken. Fotografen måste vara så jäkla less på det där objektet.

Tiden har stått still i det där huset sedan uthängningen på dumpen.
Citera
2024-02-16, 18:39
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:

Har han någonsin framstått som icke efterbliven, menar du?
Citera
2024-02-16, 18:40
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Jag har tyvärr besökt annars prydliga killar som bor själv där det där skulle ansets en bättre dag! Eller ser jag fel hus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in