• 4
  • 5
2023-11-28, 22:00
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zatanized
S jag frsttt det i varje fall
Aha, spnnande! Tror jag kommer spela om spelet i framtiden, men dremot ska jag ge det ett r tror jag. utvecklaren har ju verkligen fullt upp med att lgga till nya grejer i spelet s det ska bli spnnande att se hur spelet har ndrats om ett r. Kanske nn spnnande ny expansion, om man fr hoppas?
Citera
2023-11-29, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Aha, spnnande! Tror jag kommer spela om spelet i framtiden, men dremot ska jag ge det ett r tror jag. utvecklaren har ju verkligen fullt upp med att lgga till nya grejer i spelet s det ska bli spnnande att se hur spelet har ndrats om ett r. Kanske nn spnnande ny expansion, om man fr hoppas?

Ja kanske det jag kr igenom allt nu direkt. Mste ha platinum
Citera
2023-11-29, 19:27
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
D var spelet avklarat

Spelet slutar p en svag 8a fr min del. Har vl egentligen redan skrivit vad jag tycker om det. Sista bossen var dremot en rtt s stor besvikelse. Den var mer ett revarv frn bossen innan som var betydligt mer utmanande och rolig.

Nvl, dags fr ngot annat men jag r riktigt glad ver att ha spelat detta. Ska bli riktigt spnnande att se vad utvecklarna kommer med hrnst, fr ven om spelet r bra s r det inte perfekt, och det ska bli kul att se vad de lr sig av erfarenheten frn detta.
Haha svag 8:a ...
D r det max en 5-6.. 😄😄
70 i betyg....users😄😄
Citera
2023-12-01, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
D r det max en 5-6.. 😄😄
70 i betyg....users😄😄

Sjlv brukar jag resonera som s att allt ver frn 7 och uppt r vrt att spela, frn 6.0 ifall det r en spelgenre jag sjlv tycker om och det r speltorka.
Alla spel behver inte vara perfekta eller nyskapande, det rcker att det r ett habilt hantverk. Till syvende och sist rcker det fr mig att jag har kul, och det har jag med LOTF, det r lngt ifrn perfekt men jag tycker det r ett bra spel.

Slpp sargen och sluta vara s frbannat fnig.
Det r inte en personlig frolmpning att andra gillar en produkt du ogillar.
Citera
2023-12-03, 08:27
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
D r det max en 5-6.. 😄😄
70 i betyg....users😄😄
Serist, vad r grejen? Varfr blir du s otroligt provocerad av att folk gillar ngot du inte gillar?
Citera
2023-12-27, 18:05
Medlem
Citat:
Serist, vad r grejen? Varfr blir du s otroligt provocerad av att folk gillar ngot du inte gillar?

Sdr ja, d dingande platten hr om dagen, nu dags fr Lies of P.

Ger spelet 7.5/10. Inte speciellt nyskapande men kul med umbral vrlden. Ocks kul att p 3:e ng+0 spa lightreepergubben (introbossen) frsta 5 min bara fr att man kan..
Citera
2024-02-25, 17:16
Medlem
danieldenhemskes avatar
r det vrt ett kp?

lskar soulslike.
Citera
2024-02-25, 19:16
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danieldenhemske
r det vrt ett kp?

lskar soulslike.
Japp! Och speciellt om du r ett fan av den gamla eran spel, som inte r lika snabba som moderna. Spelet r typ "Dark Souls 1.5".

Det enda halvnegativa med spelet r egentligen fiendevariationen som tyvrr r rtt svag. Lyckligtvis s r alla fiender utom typ en eller tv roliga att slss mot, dock. Den enda riktigt trkig (som inte r s vanlig, tack och lov) r en gubbe med en spikple p huvudet. Problemet med honom dock r att de av nn outgrundlig anledning gett honom betydligt mer HP n de allra flesta vanliga fiender.
Citera
2024-06-01, 17:10
Medlem
Nihennas avatar
Blir nog en ny genomspelning i sommar nr man spelat klart Elden Ring-DLCt. De har verkligen lagt till massa nytt content fr att uppmuntra omspelningar

Dels s har de lagt i s att man stlla in massa specialinstllningar p ens runda. T ex randomizer, vilket gr att fiender dyker upp p helt olika stllen. Randomizer-mods r riktigt populra fr t ex Elden Ring och Dark Souls, s att utvecklarna sjlva lgger in det uppskattas.

Sg ocks att man kan stta p s att gear man hittar r pre-upgraded. S springer du runt i +10-gear s kommer alla vapen du plockar upp ocks vara +10. Ocks detta fullt valfritt, men det r ngot som gr nya builds mycket lttare att ta sig an. Om inte annat s slipper man huvudvrken att man uppgraderar ett vapen, bara fr att se att det r helt vrdelst.

NG+0 r ocks ngot de lagt in, vilket r perfekt fr achievmentjagande, eller dr man bara vill komma tillbaka och slakta allt utan strre motstnd.

Sen har de ocks lagt in s att man kan slss mot vilken boss man vill igen, ELLER ta sig an en boss rush!
Citera
2024-06-01, 21:41
Medlem
Matsu-sans avatar
Riktigt mediokert spel
Citera
2024-06-02, 17:24
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Riktigt mediokert spel
Jaja, vi vet att du har ngon hate boner not spelet. Du mste inte komma in i och pminna om det varje gng en ny post kommer i trden.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in