2024-02-28, 07:56
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahahaha! Dagen börjar bra!

Du har rätt i att detta är makalöst roligt. Det bästa är nästan att ta del av den hyperformella kanslisvenskan med vilken man förmedlar allvaret i situationen. Och mitt i smeten står en peddohobbit med grått tomteskägg som blivit utvald att justera protokollet. Att det fanns så många olika BDSM-falanger bara i Umeå bevisar ju också hur jävla många dårar det finns.
https://www.darkside.se/?event=57968

Fika träffen i morgon lär väl bara ha ett samtalsämne, tips på kafeer i Umeå med Veganskt och GF på menyn så man kan beskåda spektaklet ? 😆
Citera
2024-02-28, 08:06
Medlem
george-nadas avatar
Anders Eklund-vibbar på #382.
Citera
2024-02-28, 08:21
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Kan inte sluta garva åt det där inlägget😄 olika grupper på någon knullsajt med inriktning på att piska arslen röda som är i fejd med varandra och kallar in en medlare😄
Hahaha Ersboda kinksters, låter som en dålig mc-klubb 😂😂
Citera
2024-02-28, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Kanske inte är jättevanligt att gå omkring med supporterkläder till vardags, eller är du av en annan uppfattning? Framförallt inom en sån nischad gren som e-sport. Jag har då aldrig sett det tidigare.
Målgruppen för kläderna är förstås tonårskillar, inte vuxna män i hans ålder. Jag hade tyckt det vore pinsamt att bära såna kläder typ sista året på högstadiet.

https://nip.gl/collections/collections-all
Citera
2024-02-28, 09:02
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Hur vanligt är det med sånt där stollesex egentligen?

Det verkar finnas minst sex olika grupperingar bara i Umeå som håller på med det.

https://www.darkside.se/s.php?a=v&id=37198

Grupperna verkar ju dessutom ha blivit osams med varandra.
Eller är det bara som dom låtsas för att få en anledning till
att sätta igång och smiska varandra?

Det där var det mest underhållande jag läst på ett tag. Man vill bara veta mer om dessa "grupperingar" och vad de är oense om. Lär väl inte bli något mer medlande för #383 dock. Förhoppningsvis kan grupperna bli vänner igen och kanske skapa något evenemang tillsammans. Där kan de ha försonings-sex.
Citera
2024-02-28, 09:06
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Att gå med i en förening där den gemensamma faktorn är sex... Jag kan inte förstå folk som håller på med sånt. Det måste vara djupt depraverade människor allihopa. Tänk er själva att gå med i en förening för folk som älskar att till exempel bajsa. Ååååå, så skönt med biologiska drifter och behov.

Det är grottmänniskor.
Citera
2024-02-28, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Hahaha Ersboda kinksters, låter som en dålig mc-klubb 😂😂

Ja, det humor på hög nivå.
Citera
2024-02-28, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neritoidea
SVT har en artikel där #383 är med. Ett citat som är ironiskt med tanke på vad han gör.

#383 Haha, vilken Kapten klänning: "Farligt för barn på nätet".

Kan också tillägga att om han representerar BDSM i Umeå så får man ju rysningar. En liten gubbe med långt risigt grått skägg som ska piska och smiska och knulla damer, varför går de med på det?
Citera
2024-02-28, 10:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Att gå med i en förening där den gemensamma faktorn är sex... Jag kan inte förstå folk som håller på med sånt. Det måste vara djupt depraverade människor allihopa. Tänk er själva att gå med i en förening för folk som älskar att till exempel bajsa. Ååååå, så skönt med biologiska drifter och behov.

Det är grottmänniskor.

Det är inte kreti och pleti som är med i klubbarna. De allra flesta ser ut att ha levt som om det inte fanns en morgondag.. Personligen så ger jag inte mycket för det senaste tillskottet i gäddklubben, mycket sparsmakad med alldeles för höga tankar om sig själv. Snart kommer det ännu ett tillskott i samlingen från Piteå. Håll utkik mina vännerrrrr
Citera
2024-02-28, 10:58
Medlem
Lägger en liten spoiler ang allt runt #383

Senast redigerad av casii 2024-02-28 kl. 11:04.
Citera
2024-02-28, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antagningsbesked<br /> <br /> Jag tänker spontant att Rost Mat och Kaffe är den restaurang som ligger närmast till hands om du vill ha en prisvärd vegansk maträtt i Umeå. Det finns dock andra alternativ också, men jag skulle sätta en 50-lapp på att du kan hitta dem där om du ska lyssna på värdegrundssnacket.<br /> <br /> [B
Länk[/b]
https://www.tripadvisor.se/Restauran...en_County.html

Rost stänger ju kl 18, så det måste vara nån annanstans.
Citera
2024-02-28, 11:30
Medlem
nullbytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#383 Haha, vilken Kapten klänning: "Farligt för barn på nätet".

Kan också tillägga att om han representerar BDSM i Umeå så får man ju rysningar. En liten gubbe med långt risigt grått skägg som ska piska och smiska och knulla damer, varför går de med på det?
Hans Scheike hade ett liknande skägg och det gick ju bra för honom. Hade väl en tre stycken kvinnor boende hos sig som fick smisk av honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in