Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-29, 11:10
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Nästa år hoppas jag man tvingar lagen att köra varannan deltagare i Under Pressure. Börjar bli tradigt att se Erik Haag och Olof Lundh köra varje gång. Deras kvinnliga lagkamrater borde tvingas köra varannan omgång.

Ja! Håller med.
Citera
2024-02-29, 21:27
Medlem
DagobertDagoberts avatar
Ebba, sexig idag.
Citera
2024-02-29, 22:12
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Ebba, sexig idag.

Det är hon jämt
Citera
2024-02-29, 23:01
Medlem
TaxenSixtens avatar
Fick Ebba och Erik rätt på dartfrågan? De sa ju vitt isf gult.
Citera
2024-02-29, 23:05
Medlem
Rätt svar var tydligen vitt på dartfrågan. Jag tycker den är mer gul eller typ beige...
Citera
2024-02-29, 23:10
Medlem
Fredrik Ljungberg kallas ju också för "Ljungan".
Citera
2024-02-29, 23:59
Medlem
Crapmagics avatar
Fredrik tycker att världens äldsta 16 åring har tätsittande ögon https://www.gbnews.com/sport/other-s...s-championship det här är andra gången Fredrik tar upp ämnet pga av sin egen body dysmorfia
Citera
2024-03-01, 03:16
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gohei65

Exakt.. Men detta program är ju hjärndött. Man kan inte ens kalla det frågesport.
Citera
2024-03-01, 06:09
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gohei65
Så ligger det till ja. F&F ägnar dock som vanligt 1 minut åt att ta fram varje fråga och det är kvantitet framför kvalitet som gäller när de försöker spotta ur sig så många program som möjligt och casha in på Alla Mot Alla innan det är dött. Ebba och Erik borde ha stått på sig mer men för dem var det väl lite av en chansning och de accepterade F&Fs ”facit”. Annat hade det varit om Olof Lundh hade varit i studion och svarat Fredrik ”Ljungan” Ljungberg. Då hade F&F fått vetat att de levde
Citat:
Nicknames
While playing in England, Ljungberg became known as "Freddie", a nickname rarely used in his native Sweden. There, he is most commonly referred to by his birthname Fredrik, although teammates in the Sweden national team have sometimes referred to him by the nickname "Ljungan".
https://en.wikipedia.org/wiki/Freddi...berg#Nicknames
Citera
2024-03-02, 21:32
Medlem
Börjar störa mig mer och mer på de godtyckliga frågorna. Som nämnda "Ljungan". Att kalla Hanna för det är knappast "household" som de själva hade beskrivit det. Var flera andra frågor också med liknande låga kvalitet, där Claes röt ifrån att det är ju för fan beroende på dialekt. De tar massa saker från deras egen verklighet och konpiskrets och tror det är frågesport. Minns att det var nån bög-fråga som var sjukt luddig.

Annars tycker jag det är roligare matcher än innan. Inget lag som är så där pinsamt dåliga än.
Citera
2024-03-03, 15:51
Medlem
Bästa säsongen på länge ändå! Gillar att dom bytt runt med lagen! Hoppas att Lotta och Olof vinner
Citera
2024-03-04, 13:00
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Bästa säsongen på länge ändå! Gillar att dom bytt runt med lagen! Hoppas att Lotta och Olof vinner

Jag håller med. Jag tänkte att det skulle vara svårt att slå förra säsongen, men det gör de.

Jag hoppas också att Lotta och Olof vinner!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in