Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-04, 09:57
  #30565
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Jag vet inte vilken uppfattning du har, men en "misshandlad kvinna" behöver knappast vara slagen och samman till oigenkännlighet för att det ska räknas som misshandel.

Nej såklart inte.

Menade bara att det är dumt att dra förhastade slutsatser av några små blåmärken.
Citera
2024-03-04, 10:00
  #30566
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vem var den tjocka killen med keps då? Som tillsammans gick och kramade Chrippa, medan Jockiboi förde borg Linnéa?
Vem filmade det hela?

Vad säger du om det övriga jag skrev?
Är det allt du har att komma med, "kom med i matchen"?
Moget

Lyssnar på Julia och Tindras pissdåliga podd...dom ska inte prata om dramat, är återkommande, man hör Lillen i bakgrunden, tjejerna poddar på distans... dom ska prata om hur tokiga dom var som barn..mammas medverkan i ensam mamma söker, Julias ex...dvs Chrippa.
Julias turbulenta uppväxt ska tas upp...

Inga sköna röster, utan riktigt bittert, Julia låter så otroligt negativ, osympatisk och trist.

Vem bryr sig om Chloé egentligen?
Christofer är den som genuint vill ta hand om sitt barn och med ett bra nätverk runt sig kan det bli bra.
Han har som sagt var mycket att reda ut.

Ja, med rätt stöd tror jag Chrippa är en utmärkt far till sitt barn. Men som sagt, behövs nog lite initialt stöd så kommer allt bli skitbra.
Citera
2024-03-04, 10:01
  #30567
Medlem
Galet att få bekräftat från J och C att J*cke varit på alla angående hur de ska bete sig. Mumsbullen hade rätt all along.
Edit: Fortsatte videon, och J sa bara det för att hon ej orkade bråka. Så inget "bekräftat".
__________________
Senast redigerad av bratworst 2024-03-04 kl. 10:08.
Citera
2024-03-04, 10:18
  #30568
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vad säger du om det övriga jag skrev?

Finns inget att säga för det var bara skit. Jocke har inte förbjudit dem att ses, han har med rätta förbjudit Linnea träffat sin guddotter eftersom både pappa och dotter påstår att hon slår och knuffar henne.

Ge mig bevis var han har ”gnällt” över att ha betalt Ls taxiresa. Han har enbart lyft det som ett faktum för stt visa att hennes familj inte bryr sig ett piss om henne eftersom de var no shows på flygplatsen trots att hennes mamma ska ha varit så orolig.
Citera
2024-03-04, 10:21
  #30569
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bratworst
Var Del 3 lika irrelevant som del 2? eller är den sevärd?
Jomen jo, den va väl bättre på så vis att den visade hur Jocke styr och ställer så som många av oss har misstänkt.
Men, jag vet inte.
Citera
2024-03-04, 10:24
  #30570
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Finns inget att säga för det var bara skit. Jocke har inte förbjudit dem att ses, han har med rätta förbjudit Linnea träffat sin guddotter eftersom både pappa och dotter påstår att hon slår och knuffar henne.

Ge mig bevis var han har ”gnällt” över att ha betalt Ls taxiresa. Han har enbart lyft det som ett faktum för stt visa att hennes familj inte bryr sig ett piss om henne eftersom de var no shows på flygplatsen trots att hennes mamma ska ha varit så orolig.
Det va väl i hans egen podd han pratade om att han inte fått någon återbetalning av taxiresan.
Om det va gnäll eller ett konstaterande får var och en avgöra själv.

Jag skulle säga att det va både och.
Citera
2024-03-04, 10:29
  #30571
Medlem
Att det fortfarande är 156k idioter som följer C.
Och för att inte prata om alla begåvningsreserver som har börjat följa Linnea när dramat bröt ut..
Varför göder ni dessa två?
Citera
2024-03-04, 10:31
  #30572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Nej såklart inte.

Menade bara att det är dumt att dra förhastade slutsatser av några små blåmärken.

Man har redan förstått att du trycker ner kvinnor i alla dina inlägg i alla trådar så såklart kommer du inte tro att chrippa är skyldig.. Vi andra med ögon som såg liven igår såg att iallafall de märket bak på armen var fan inte litet. Den som säger att det är sminkat kan ingenting om smink. Man måste vara professional makeup artist för att kunna sminka ett sånt stort och verklighetstroget blåmärke. Dessutom är det med varann i samma lägenhet i spanien. Tror ni seriöst Christofer hade sett hennes fake blåmärken och hållt käften på sociala medier? Så jävla långsökt
Citera
2024-03-04, 10:32
  #30573
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Att det fortfarande är 156k idioter som följer C.
Och för att inte prata om alla begåvningsreserver som har börjat följa Linnea när dramat bröt ut..
Varför göder ni dessa två?


För att vi är empatiska och ser två människor som behöver allt positivt stöd och peppning som dom kan få?
Eller tror du näthat och drev är bättre för alla inblandade?
Citera
2024-03-04, 10:32
  #30574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bratworst
Galet att få bekräftat från J och C att J*cke varit på alla angående hur de ska bete sig. Mumsbullen hade rätt all along.
Edit: Fortsatte videon, och J sa bara det för att hon ej orkade bråka. Så inget "bekräftat".
Linnéa har tagit bort sin uppladdade youtubevideo på 40 minuter, "Nu pratar jag".
Efter det så gjorde paret slut...

Färska stora blåmärken samt uppenbart rädd.
Hon avslutade lajven abrupt, märkbart ledsen, efter att någon uppmanat henne att kolla sin snap- snabbt.

Linnea och Chrippa verkade kära, mådde bra.

Dom skulle ut och käka, träffa bekanta, Chrippa skulle göra affärer...

Efter affärskvällen har Linnéa stora blåmärken och paret gör slut, Chrippa ska resa hem och Linnea stannar kvar.
Chrippa var bakis och mådde röv...
Vad hände egentligen efter utekvällen?

Svartsjuka?

Linnéa har ett "möte" idag.
Citera
2024-03-04, 10:34
  #30575
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Man har redan förstått att du trycker ner kvinnor i alla dina inlägg i alla trådar så såklart kommer du inte tro att chrippa är skyldig.. Vi andra med ögon som såg liven igår såg att iallafall de märket bak på armen var fan inte litet. Den som säger att det är sminkat kan ingenting om smink. Man måste vara professional makeup artist för att kunna sminka ett sånt stort och verklighetstroget blåmärke. Dessutom är det med varann i samma lägenhet i spanien. Tror ni seriöst Christofer hade sett hennes fake blåmärken och hållt käften på sociala medier? Så jävla långsökt

Om jag trycker ner några så är det folk (oavsett kön) som sparkar på dom (oavsett kön) som redan ligger ner.
Citera
2024-03-04, 10:35
  #30576
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Linnéa har tagit bort sin uppladdade youtubevideo på 40 minuter, "Nu pratar jag".
Efter det så gjorde paret slut...

Färska stora blåmärken samt uppenbart rädd.
Hon avslutade lajven abrupt, märkbart ledsen, efter att någon uppmanat henne att kolla sin snap- snabbt.

Linnea och Chrippa verkade kära, mådde bra.

Dom skulle ut och käka, träffa bekanta, Chrippa skulle göra affärer...

Efter affärskvällen har Linnéa stora blåmärken och paret gör slut, Chrippa ska resa hem och Linnea stannar kvar.
Chrippa var bakis och mådde röv...
Vad hände egentligen efter utekvällen?

Svartsjuka?

Linnéa har ett "möte" idag.

Det där lyckades jag höra att Linnea sa, att hon hade möte idag.
Vad kan det vara? Med spansk polis kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in