• 3
  • 4
2024-03-19, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongbatong
Sönderbankade med vad? Jag tycker alla blå jag haft senaste året snurrat på jävligt bra. Är mer rädd att det är för mycket i dom.

Många olika grejer är bankad med annat.
Jag var positiv på bla bup, och något mer som jag inte minns nu, när jag köpte lyrica på svarta marknaden tex.
Citera
2024-03-20, 09:23
Medlem
Kalsongbatongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testoboy15
Många olika grejer är bankad med annat.
Jag var positiv på bla bup, och något mer som jag inte minns nu, när jag köpte lyrica på svarta marknaden tex.
Buprenorfin? Funkar skit dåligt oralt varför skulle man banka med det?
Citera
2024-03-21, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongbatong
Buprenorfin? Funkar skit dåligt oralt varför skulle man banka med det?
Säg de kan bara säga att jag var positiv vid intag av den sortens lyrica. Nu finns de väl säkert också många olika märken antar jag. Så hype & inne i dom svängarna är jag inte. Men jag köpte iaf 2 sorters varav en var legit, den andra gav utslag på även bup, sen är ju aldrig ett UP något jätte tillförlitligt ska väl tilläggas utan bara indikation.

De var värre med stesoliden som också var bankad med lorezepam enl analys. Så de blev dubbel trubbel. Så vet inte om jag vågar hamstra på dessa igen…
Citera
2024-08-23, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belindaaa
Hej!

Vilken benso rekommenderas att använda om vill ha en motsvarande resultat som med Lyrica? Använder Lyrica mot min sociala fobi men vill sänka min tolerans mot dem nu efter 3 veckor med doser närmare 2 g om dagen och vill dessutom undvika abstinensen. Eftersom jag använde dem i 3 veckor med liknande doser utan abstinens använder jag dem som mest i 3 veckor.

Hur snabbt kommer toleransen sjunka efter 3 veckor med Lyrica? När kan jag börja använda dem i 3 veckor till utan att riskera att bli beroende och ha abstinens eftersom man började använda dem för snabbt efter att man slutade med dem efter dessa 3 veckor? Hoppas att ni vet vad jag menar. Trevlig kväll!

Diazepam skulle jag säga, är inte för starkt så man kan fylla på under dagen ifall man behöver utan oroa sig för decka. Sen så har den ganska lång halveringstids, så finns i kroppen länge och behövs ej fylla på mer än 1 gång per dag.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in