2024-03-20, 07:40
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Typ så. Och att i vissa kommuner i Skåne får (M) så många mandat att de knappt kan fylla dem, så då slänger de kanske in en lättstyrd tosse ur släkten.

Hans Linkedin är det slutgiltiga beviset för att han är lite efter, inte en sammanhängande mening typ. Jag tycker att han påminner lite om Sven i "Den enfaldige mördaren", med den stora skillnaden att Sven var snäll och bara gav sig på onda vuxna män.

Mjo, det är väl lite så man tänker. Att det finns en hel del utfyllnadsmaterial i en del kommuner. Även muppar.

Intressant är att det enda som är rättstavat i chattloggarna är de groteska slavreglerna men dessa måste han ju ha hittat på nätet? Extra roligt i sammanhanget som SnutteFia nyss nämnde. Han har en hjärna till skillnad från andra masters men ändå måste han sno andras färdigskrivna regler. Vilken dåre!

Citera
2024-03-20, 08:19
Medlem
ScottFrees avatar
#392. När man trodde att man hade sett allt, vad lyteskomik anbelangar!
Då dyker denna dyslektiska slusk upp och underhåller oss med uttalanden som att han går i behandling "hos en kompis", som är läkare. Eller vad det psykolog? Min gissning gällande hans ålder var cirka 75, men den visade sig vara 52! Genlotteriet har inte varit honom nådig!
Han har enligt egen utsago en hjärna, och är väldigt dominant. Han ser inte ut att kunna dominera en hamster ens, där den lille gubben står och skakar och själv blir helt dominerad av Dumpen!

Jag tror definitivt på hans utsago att han inte träffat någon på detta sättet tidigare, av förklarliga skäl, MEN i skuggan av detta komiska så tror jag inte att hans förehavanden i Ghana skulle tåla en närmare granskning. Han är nog inte neger-älskare per se, utan han vet helt enkelt att han inte kan få en svensk kvinna och att hans sjuka böjelser ses som normala där nere. Fasaden han har, att han bygger en skola i Ghana känns inte särskilt mysig, nu när vi vet vad som intresserar honom. Jag tror inte att han har några offer i Sverige, men ett flertal i Ghana.
Det var tydligen inga "light-forum" han har hängt på heller, utan sådana som delar övergrepps-material på riktigt små barn.
Senast redigerad av ScottFree 2024-03-20 kl. 09:08.
Citera
2024-03-20, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
392.

Vem söker statister?
https://sv.stagepool.com/cv/statistkung/251350

Här ser han ju helt normal ut för en man i 40-årsåldern (året 2015 nämns). Kanske rent utav något över medel. Kan det vara stroke eller liknande som fått honom att åldras 30 år på ett knappt decennium, samt tala som en dagcenter-boende. Dock pekar hans märkligt ifyllda profil på låg begåvning redan här. ”Arbetsgivare: hening mankel”.

Citera
2024-03-20, 09:16
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
Här ser han ju helt normal ut för en man i 40-årsåldern (året 2015 nämns). Kanske rent utav något över medel. Kan det vara stroke eller liknande som fått honom att åldras 30 år på ett knappt decennium, samt tala som en dagcenter-boende. Dock pekar hans märkligt ifyllda profil på låg begåvning redan här. ”Arbetsgivare: hening mankel”.

Även på en fem år gammal bild på hans FB där han poserar med sin köpta fru så ser han nästan normal ut, så jag tror också att det har hänt något på senare år, som t ex en stroke.
Undrar om dylika tillstånd kan trigga igång sådant här beteende, eller om han varit pedofil hela livet?
Senast redigerad av ScottFree 2024-03-20 kl. 09:22.
Citera
2024-03-20, 09:23
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Även på en fem år gammal bild på hans FB där han poserar med sin köpta fru så ser han nästan normal ut, så jag tror också att det har hänt något på senare år, som t ex en stroke.

Jag tänkte precis skriva detsamma. Han har åldrats rasande fort och inte med behag. Att han skriver som han gör beror kanske på dyslexi? Även om han i konfrontationsvideon framstår som LSS-klientel så behöver det kanske inte vara så. #392
Citera
2024-03-20, 09:42
Medlem
stickan888s avatar
Har en vidöppen Instagram
förnamn+stehag
Han lägger upp om autism, så antar att det är den diagnosen han har
Senast redigerad av stickan888 2024-03-20 kl. 09:47.
Citera
2024-03-20, 09:48
Medlem
Berraperra1975s avatar
Ser att #392 har varit gift tidigare enligt Sveriges befolkning. Gift man (22/6 1999). Dock går det inte att se med vem då han bor ensam den aktuella tidpunkten.
Citera
2024-03-20, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
#392. När man trodde att man hade sett allt, vad lyteskomik anbelangar!
Då dyker denna dyslektiska slusk upp och underhåller oss med uttalanden som att han går i behandling "hos en kompis", som är läkare. Eller vad det psykolog? Min gissning gällande hans ålder var cirka 75, men den visade sig vara 52! Genlotteriet har inte varit honom nådig!
Han har enligt egen utsago en hjärna, och är väldigt dominant. Han ser inte ut att kunna dominera en hamster ens, där den lille gubben står och skakar och själv blir helt dominerad av Dumpen!

Jag tror definitivt på hans utsago att han inte träffat någon på detta sättet tidigare, av förklarliga skäl, MEN i skuggan av detta komiska så tror jag inte att hans förehavanden i Ghana skulle tåla en närmare granskning. Han är nog inte neger-älskare per se, utan han vet helt enkelt att han inte kan få en svensk kvinna och att hans sjuka böjelser ses som normala där nere. Fasaden han har, att han bygger en skola i Ghana känns inte särskilt mysig, nu när vi vet vad som intresserar honom. Jag tror inte att han har några offer i Sverige, men ett flertal i Ghana.
Det var tydligen inga "light-forum" han har hängt på heller, utan sådana som delar övergrepps-material på riktigt små barn.

Kan det vara så enkelt som att en sådan här intellektuellt funktionsnedsatt(?)tjomme med IQ runt 70 (vad det verkar) fastnat i det mesta i porrväg när han lärt sig surfa . Han är säkert mer än master och peddo har jag på känn. Allt för att maximera chansen att få ligga öht Skulle någon visa honom zoofili skulle han säker rusa iväg och införskaffa en katt.
Citera
2024-03-20, 10:36
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Han tog i alla fall studenten med toppbetyg enligt linkedin.
Men inte nog med det.
Han har dessutom en "lönsammare placering, kött" utbildning från ICA Skolan med godkänt betyg.
Såg den först nu. Vad ska man säga? Det enda som saknas för en ny highscore på idiotlistan är ju faktiskt varseljackan.
Citera
2024-03-20, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Vad har hänt med bajenhuset-gäddan?
Hittar inte honom någonstans.

Jag hittade på honom för en tid sen.
Då var han skriven i Sundbyberg.
Men nu verkar han vara borta från den adressen och jag hittar inte heller på honom.
Minns att han inte fanns på ratsit men hittade på Mr koll.
Finns inte på personnr heller.
Citera
2024-03-20, 11:01
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery

Han var 9 cm längre som som Kropsbyggare/Modell/Programledare/Skådespelare än han är som Willy Nelson peddo.

Men han är vänlig rolig och kan följa instryktioner.
Senast redigerad av Korv-Bajs 2024-03-20 kl. 11:04.
Citera
2024-03-20, 11:45
Medlem
Luderlappens avatar
52 år och ser ut som 70+. Ser ut att ha drabbats både av fysisk och psykisk sjukdom. Äter förmodligen tung psykofarmaka som ger biverkningar som skakningar och gapande mun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in