Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-06, 09:25
  #133
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GAMLE SVARTEN
Jimmy är väl singel? Vilket power couple de skulle bli!

Han är väl snarare inte singel?
Citera
2024-02-06, 13:02
  #134
Medlem
Någon som inte vill läsa om Fröken Stegruds övertramp i flera år. Varför tror ni hon inte kliver fram mer?
Citera
2024-03-06, 17:03
  #135
Medlem
johanponkens avatar
Vad hände?? Hon stängde just av kommentarer på sin senaste YT "Socialdemokraterna struntar i de stora jämställdhetsproblemen" (https://youtu.be/IqWTQUTm3q0). Det har jag inte varit med om (men jag har inte varit med alltför länge).
PS Jag laddade just om sidan, och nu tillåts kommentarer.
__________________
Senast redigerad av johanponken 2024-03-06 kl. 17:05.
Citera
2024-04-14, 00:03
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GAMLE SVARTEN
Jimmy är väl singel? Vilket power couple de skulle bli!

Enligt rykten dejtar hon just nu högerextremisten Nick Alinia, även känd som ”nazistpysslingen”.
Citera
2024-04-14, 19:45
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DN-journalisten
Enligt rykten dejtar hon just nu högerextremisten Nick Alinia, även känd som ”nazistpysslingen”.

På vilket sätt är Nick Alina en nazistpyssling?
Citera
2024-04-15, 17:31
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DN-journalisten
Enligt rykten dejtar hon just nu högerextremisten Nick Alinia, även känd som ”nazistpysslingen”.
Träffade henne när hon dejtade min polare. Hon var tydligen inte singel då. Så mycket för konservativ framåtsträvande.
Citera
2024-04-16, 20:05
  #139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
På vilket sätt är Nick Alina en nazistpyssling?

han är oerhört kort och nazist. vad förstår du inte?
Citera
2024-04-16, 22:50
  #140
Medlem
Smutzs avatar
Vän av ordning vill bara påpeka att det förmodligen är en ganska dålig taktik att komma med grundlösa påståenden om att hon dejtar (en hälften så gammal?) nazistpyssling. Det ger snarast intrycket att hon faktiskt är klipsk och kompetent om sådant klet är det enda man hittar i sin kritiklåda.

Det är nog mer framgångsrikt att försöka kleta Elsa Widding på henne, de var/är väl ganska nära?
Citera
2024-04-17, 10:19
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smutz
Vän av ordning vill bara påpeka att det förmodligen är en ganska dålig taktik att komma med grundlösa påståenden om att hon dejtar (en hälften så gammal?) nazistpyssling. Det ger snarast intrycket att hon faktiskt är klipsk och kompetent om sådant klet är det enda man hittar i sin kritiklåda.

Det är nog mer framgångsrikt att försöka kleta Elsa Widding på henne, de var/är väl ganska nära?
Hon blev påkommen på toaletten på samnytt festen. Det är en mycket osäker dam denna Stegrud.
Utseendet som hon levt på håller på att försvinna och ngn fast grund står hon inte på rent kunskapsmässigt.
Citera
2024-04-17, 18:37
  #142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoFuNtIs
Hon blev påkommen på toaletten på samnytt festen. Det är en mycket osäker dam denna Stegrud.
Utseendet som hon levt på håller på att försvinna och ngn fast grund står hon inte på rent kunskapsmässigt.

Berätta mer om samnytt-festen!
Citera
2024-04-17, 18:39
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smutz
Vän av ordning vill bara påpeka att det förmodligen är en ganska dålig taktik att komma med grundlösa påståenden om att hon dejtar (en hälften så gammal?) nazistpyssling. Det ger snarast intrycket att hon faktiskt är klipsk och kompetent om sådant klet är det enda man hittar i sin kritiklåda.

Det är nog mer framgångsrikt att försöka kleta Elsa Widding på henne, de var/är väl ganska nära?

Grundlösa? Lycka till med att bevisa att hon inte dejtar en (hälften så gammal?) nazistpyssling.

Men jag håller med, widding/stegrud var verkligen ett sjusärdeles tagteam.
Citera
2024-04-17, 19:35
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DN-journalisten
Grundlösa? Lycka till med att bevisa att hon inte dejtar en (hälften så gammal?) nazistpyssling.

Men jag håller med, widding/stegrud var verkligen ett sjusärdeles tagteam.

Skönt att M**tin Kar**son blev dömd för att ha påstått någon är pysslingsnazist. Nu lär Bia*** gå samma väg .
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback