Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-18, 11:51
Medlem
Tattarhunters avatar
Nu finns det en gammal flamma till Chrippa som har lagt ut TikTok video med print screens på att han vill träffas 🥳
Citera
2024-04-18, 12:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Karlskoga just nu.

Tack 🙏
Citera
2024-04-18, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tattarhunter
Nu finns det en gammal flamma till Chrippa som har lagt ut TikTok video med print screens på att han vill träffas 🥳

Det är ett fejkat messamtal, har det inte gått lite väl långt nu? Att somliga vill bryta ner Chrippa och hans förhållande, för vad?
Citera
2024-04-18, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tattarhunter
Hmm, tror snarare att Anjo, Rask och Jocki har gjort ddt igen...betalat en slant, klippt och klistrat för att få ett vittne att träda fram, hon får iom det lite fame.

Gubbslemmen gör allt för att förstöra livet för Chrippa.
Sår fön av tvivel, för att skapa en förtroendekris mellan Christofer och Linnéa.
Allt för att få paret att börja bråka, hoppas på att Chrippa ska tappa det, Linnéa dör och Chloé blir omhändertagen och placeras hos den gode farbror Joakim.
Chrippa placeras i cellen intill Olof K och Youtubekreatörerna cashar in deg och följare.

Jag har sagt det förut, Kejsaren är naken

Med tanke på vad Chrippa berättade igår, om hur tjejer kom fram till honom och visade konversationer dom haft med den gifte kände Joakim Lundell...så unga och många flickor..
Klart det handlar om tillbakakaka och fokusförflyttning.
Kom ihåg att Jocke, Anjo och Rasks följare är barn och tonåringar, lättledda oerhört påverkbara.
Återigen har Förtalsligan visat att dom inte skyr några medel för att krascha Chrippas liv.
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-04-18 kl. 12:17. Anledning: Förtydligande
Citera
2024-04-18, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hur kan det komma sig att Anjo och Jocke ens uttalar sig om vad socialtjänsten har beslutat?
Dom har ingenting med det att göra, det är bara vårdnadshavarna som vet vad som beslutats, ingen annan.
Jag trodde i min enfald att släkt och vänner önskade Chloé det allra bästa? Föräldrar som kan samarbeta för just barnets bästa.
Skilsmässobarn är vanligare än barn som växer upp i kärnfamiljer, som både Linnéa och Christofer gjort.

Är det där skon klämmer?
Är dessa vuxna män avundsjuka på Linnéa och Christofer?
Det verkar inte bättre.

Du missade en detalj som verkligen visar att mor och far fullständigt skiter I soc och kör sitt eget race.
Dom kan ju sköta åtminstone den biten.
Citera
2024-04-18, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du missade en detalj som verkligen visar att mor och far fullständigt skiter I soc och kör sitt eget race.
Dom kan ju sköta åtminstone den biten.
Dom kan inte sköta någonting utan att det blir kaos. Totalt olämpliga som föräldrar! Borde omyndigförklaras.
Citera
2024-04-18, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag tror inte att hon kommer ha problem när hon väl är på förskolan, tror det kommer göra en gott.
Dock kommer med största sannolikhet problematiken ligga hos vårdnadshavarna som inte kommer klara av att följa regler och rutiner.
Dock är förskolan bra på att notera avvikelser och har skyldighet att anmäla vid minsta misstanke om något inte står rätt till.
Behöver inte vara beteende hos barnet, utan hur föräldrarna beter sig och förhåller sig till förskolan.

Absolut. Jag tänkte bara på ett specifikt barn i min närhet där ett barn kom in sent i "barnflocken" och det tog tid för barnet att få vara med på samma sätt som de andra. Det löste sig alldeles utmärkt efter ett tag.
Citera
2024-04-18, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vilken överenskommelse pratar du om?
Påhittet att Lillen inte fick umgås med Linnea? Det var en lögn.

Det enda du behöver göra är att sluta tro att något som Joakim eller Anjo säger någonsin är sant.

Julia sa ju för sjutton själv att det endast var 6 timmar i veckan den gode fadern skulle träffa flickan och dom struntade i det. Dumt.
Citera
2024-04-18, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hur vet du att dom inte gör det?
För att Anjo och Jocke sagt det?
Jocke mästrade och spred desinformation som han sen dementerade för att senare återgå till att puscha för spökjakten och senaste mysiga familjevloggen i Paris.

Anjo han jagar nya prenumeranter, utlovar nya heta bevis om Julia tappar följare.

Rask har varit snabb att uppdatera på insta att han är en lyckligt gift 3-barns far med 150 000 prenumeranter på youtube.

Allt handlar inte om youtube, när ska dessa vuxna män inse vad som är det enda som betyder någonting?

När dom ligger på dödsbädden, vad tror du att dom kommer ångra eller vara tacksamma för?

Sin låtsaskarriär eller förlorad tid med sina barn?

Hur många nya kreatörer har hakat på hypen och raggar följare på detta drev?

https://youtu.be/LayrbT3WnZg?si=h87IIA0jHpaU4-u6

Skuldrådgivaren, ger sig nu på Julia, eftersom Anjo, Rask och Jocke bestämt att hon är näst på tur att förtalas...

Rasken som gjort comeback iom "Chrippa fallet".
https://youtu.be/0jIMKQWhUm8?
si=iYSQChqGa3nxTUEW

Rask gjorde en comeback light när han "hittade" den kvinna som hävdat att Jocke o Jonna var pedofiler och hade bränt henne på rumpan med en cigg..

Rask hittade henne, Anjo intervjuade henne och Jocke valde att inte anmäla dessa vidriga anklagelser som gjordr att han mådde så dåligt...

Olof K skulle jag verkligen vilja höra berätta mer om vad han vet och misstänker, han fullkomligt ägde Anjo i livedebatten via "säg jag svär"

Chrippa satte stopp för Olofs attacker mot Jocke.

För att Julia sa det. Hon sa iofs att dom hade missuppfattat. Öhhhh, nej. Soc var tydliga.
Alternativet var att Chrippa hade fattat men lurat henne för att hon var osäker.

Båda vill ha glans i första hand. De är inte ensamma om att vara egoistiska föräldrar.
Citera
2024-04-18, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Oavsett om han är en kvinnoboxare så vet vi ju inte om hon förskänade det

Men du vräker ur dig helt skeva saker titt som tätt. Lägg ner nu.
Citera
2024-04-18, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Julia sa ju för sjutton själv att det endast var 6 timmar i veckan den gode fadern skulle träffa flickan och dom struntade i det. Dumt.

Men snälla, tidslinjen i samtalet hackade och for mellan olika datum. En riktigt dålig uppvisning. Om Anjo vill ställa till det för Chrippa och Julia så undrar jag varför man ger sig på barnet? Vidrigt är vad det är. Han utmålar sig själv som en närvarande pappa, ändå är det Chrippa som imponerar med att kunna byta blöjor och umgås med sin flicka även of-cam
Citera
2024-04-18, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Han skulle agera någon form av akutboende. Istället för att reagera på obefintlig hygien va det viktigare att sitta i en flera timmar lång live med Julia och vifta med en bunt papper. Men goda riddare behöver också subs och pengar.

Många som svikit ungen.

Akuthem? Herrejisses, jag har öppnat dörren för några vänner när det funnits problem. Inte är jag akutboende då utan en vän. Det är väl för sjutton inte hans sak att säga till en vuxen människa att tvätta sig. Det gör man på boende där människor inte kan ta hand om sig själva och där är väl inte Julia.
Senast redigerad av 111-111 2024-04-18 kl. 12:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in