Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-18, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Dom kan inte sköta någonting utan att det blir kaos. Totalt olämpliga som föräldrar! Borde omyndigförklaras.

I vart fall ta emot hjälp och ledsagning i föräldraskap.
Citera
2024-04-18, 12:26
Medlem
htsolna08s avatar
Anledningen till chrippa hela tiden åker till spanien måste väl vara för han något bankkonto där och tar ut cash som han lever på?
Citera
2024-04-18, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Men snälla, tidslinjen i samtalet hackade och for mellan olika datum. En riktigt dålig uppvisning. Om Anjo vill ställa till det för Chrippa och Julia så undrar jag varför man ger sig på barnet? Vidrigt är vad det är. Han utmålar sig själv som en närvarande pappa, ändå är det Chrippa som imponerar med att kunna byta blöjor och umgås med sin flicka även of-cam

Du är helt sanslös. Om du läser så handlar det i grunden om att båda föräldrarna skiter i vara föräldrar och tror att dom kan köra sitt eget race. Folk är känsliga när det kommer till barns välmående. Om man inte sätter föräldrarna först för då struntar man i det och kör på. Alla har ett eget sätt att se på det.
Men jag förstår inte att i vart fall en av föräldrarna kan ta sig samman.

Julia sa ju själv att det var dålig uppkoppling. Men inte värre än att det gick att höra samtalet.
Senast redigerad av 111-111 2024-04-18 kl. 12:40.
Citera
2024-04-18, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Akuthem? Herrejlsses, jag har öppnat dörren för några vänner när det funnits problem. Inte är jag akutboende då utan en vän. Det är väl för sjutton inte hans sak att säga till en vuxen människa att tvätta sig. Det gör man på boende där människor inte kan ta hand om sig själva och där är väl inte Julia.
Kolla anjos video igår så hör du hur mycket vänner dom varit. Inte känt varandra innan han öppnade upp sitt akutboende.
Citera
Medlem
Citat:
Absolut. Jag tänkte bara på ett specifikt barn i min närhet där ett barn kom in sent i "barnflocken" och det tog tid för barnet att få vara med på samma sätt som de andra. Det löste sig alldeles utmärkt efter ett tag.

Du menar så, självklart är det olika för olika barn.
Jag tror inte att det kommer vara några problem här, bara hon får chansen att vistas på en förskola med andra så kommer det gå bra.
Citera
Medlem
Citat:
Akuthem? Herrejlsses, jag har öppnat dörren för några vänner när det funnits problem. Inte är jag akutboende då utan en vän. Det är väl för sjutton inte hans sak att säga till en vuxen människa att tvätta sig. Det gör man på boende där människor inte kan ta hand om sig själva och där är väl inte Julia.

Man kan faktiskt säga till på ett trevligt sätt, men då behövs det finess, och det är ju inget som finns i det hushållet. Hur kom Julia in i drevet mot Chrippa? Vad har denna tidigare pärla plötsligt blivit så smutsig? För en vecka sedan var alla bästa vänner, men så gjorde hon något Jockiboi inte kunde acceptera. Jockiboi igen? Varför vill han (och Anjo) sänka Julia för något som bara berör henne, Chrippa och deras dotter?
Släpp inden där idioten här i mitt hus, ja han vill ju ha kontakt med mig enligt upprop, så skall han fan få lära sig folkvett om vad man får, och inte får, göra när det gäller andra människor. Djävla råtta. Har alltid varit
Citera
2024-04-18, 12:30
Medlem
Woodiedos avatar
Ni borde kolla in denhär videon https://youtu.be/lpJLLVNC5j0?si=-QTo6UEXVTnsdAFb

Det är en reupload av en video som publicerades för några år sedan. Den säger en hel del om jockeboi och Anjo. Om ni inte redan förstått det så är det jockeboi som ligger bakom allt detta drev, kolla videon
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Kolla anjos video igår så hör du hur mycket vänner dom varit. Inte känt varandra innan han öppnade upp sitt akutboende.

Man kan väl vara en vän eller medmänniska ändå?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Du menar så, självklart är det olika för olika barn.
Jag tror inte att det kommer vara några problem här, bara hon får chansen att vistas på en förskola med andra så kommer det gå bra.

Absolut. Jag håller helt med ☺️
Citera
2024-04-18, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag kollade inte liven igår, hälsade på Chrippa istället, men hon är ju skitrolig.
En fråga, Om hon skulle ha en tillhörighet till den så kallade sekten, vad har det ens med saken att göra?

Förstår inte heller varför de gör så stor grej av det. Har hon varit uppväxt i en sekt är det väl snarare synd om henne, de får det att låta som att hon är satan och äter barn för att hon är med i en sekt. Är hennes föräldrar med i KC har hon inte haft ett val som barn/ungdom att gå ur så vad är problemet?
Citera
2024-04-18, 12:38
Medlem
Citat:
Man kan väl vara en vän eller medmänniska ändå?
Vad är det mänskliga med att inte reagera på obefintlig hygien när det gäller en liten unge? Håller tyst om det tills han får läckta samtal han kan tjäna mer pengar på?
Citera
2024-04-18, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Ni borde kolla in denhär videon https://youtu.be/lpJLLVNC5j0?si=-QTo6UEXVTnsdAFb

Det är en reupload av en video som publicerades för några år sedan. Den säger en hel del om jockeboi och Anjo. Om ni inte redan förstått det så är det jockeboi som ligger bakom allt detta drev, kolla videon
Mycket viktigt att lyfta fram detta, eftersom det är precis samma sak som sker just nu.

Verz har lämnat youtube, men jag önskar att han skulle orka hjälpa Chrippa och Linnéa i detta vidriga drev.

Det är samma skit gång på gång på gång.

Dramadreven måste upphöra.
Skadliga kreatörer ska bort och mobbning, utpressning och hot ska aldrig accepteras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in