Citat:
Och varför skulle inte Jullan kunna ha ett större roll i det hela?
Jag menar hon är den svartsjuka ex-flickvännen som blev dumpad av en Blondie när hon hade förhoppningar att hon skulle få Kräftan tillbaka och de skulle vara en familj igen.
Du tror inte att svartsjuka kan ha en roll i det hela? Jag menar L har ju själv sagt att Jullan inte slutar höra av sig till dem (ej ordagrant)
Det skickades ett inte så trevligt sms vid ett tillfälle från Jullans telefonnummer till Ls syrra och Jullan förstod helt plötsligt ingenting. Jullan är nyligen dömd för dataintrång.
Jullan hade tillgång till surfplattan med samtliga konversationer etc eftersom den var inloggad på iCloud så kunde hon vara behjälplig med att fota av och skicka vidare.
Verkar vara återkommande att Jullan dyker upp så fort det sker märkliga saker i meddelanden.
Jullan hade även kontakter gällande Kingdom Centre och kunde glatt dela med sig av all information. Det var ju en tjej som brukar hänga på Jullans Tiktoks som var en av kontakterna.
Jag spånar lite.
Kan det ha varit så att svartsjukan tog över och planen var att ge sig fan på att L ska se dålig ut så att Kräftan kommer tillbaka?
Jag menar hon är den svartsjuka ex-flickvännen som blev dumpad av en Blondie när hon hade förhoppningar att hon skulle få Kräftan tillbaka och de skulle vara en familj igen.
Du tror inte att svartsjuka kan ha en roll i det hela? Jag menar L har ju själv sagt att Jullan inte slutar höra av sig till dem (ej ordagrant)
Det skickades ett inte så trevligt sms vid ett tillfälle från Jullans telefonnummer till Ls syrra och Jullan förstod helt plötsligt ingenting. Jullan är nyligen dömd för dataintrång.
Jullan hade tillgång till surfplattan med samtliga konversationer etc eftersom den var inloggad på iCloud så kunde hon vara behjälplig med att fota av och skicka vidare.
Verkar vara återkommande att Jullan dyker upp så fort det sker märkliga saker i meddelanden.
Jullan hade även kontakter gällande Kingdom Centre och kunde glatt dela med sig av all information. Det var ju en tjej som brukar hänga på Jullans Tiktoks som var en av kontakterna.
Jag spånar lite.
Kan det ha varit så att svartsjukan tog över och planen var att ge sig fan på att L ska se dålig ut så att Kräftan kommer tillbaka?
Jag tror att du är inne på rätt spår.
Sms är inte särskilt svårt att skriva om man har tillgång till inlogg (vilket hon själv berättat)
Hon har gjort, sagt, skrivit och TikToksat om väldigt märkliga saker. Chrippa sa ju vid något tillfälle att hon låst in barnet i en garderob och vid ett tillfälle hotat lämna henne på en parkeringsplats så han akut fick hämta barnet. Hon dementerade såklart med märkliga förklaringar.
Sekt och barnmisshandel och andra allvarliga anklagelser som tex att driva folk mot självmord och annat otroligt som finns bland Linneas närmsta. En galet svartsjuk snart 30 åring som väntar på Chripperts återkomst.
Undras om Chrippa generas över hennes senaste år. Hänger med olika våldsmän och enligt Anjo brister i hygien och är ointresserad av barnet.
Var bor hon egentligen?
Flackar omkring och bor här och där men verkar mest vara hemma hos mamma för hon är ju med i var och varannan live. Eller är det morsan som flyttat in hos Juppe? Verkar vara en liten lägenhet efter vad man kan se när hon filmar sig själv och morsans vickande rumpa.
Baby reindeer-varning. Alla med erfarenhet av ett svartsjukt X känner igen sig mer eller mindre.