Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-23, 01:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Hahaha vilken jävla bild du målade åt mig 😂👍

Då nämnde jag inte ens när lessade bilen krånglar, Chloe hämtar verktyg och börjar mecka med bilen
Citera
2024-04-23, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Varför ett hus på 30k i månaden med pool? Så som deras liv ser ut räcker ju en skrubb med 10/10 lina. Ljudisolerade väggar är dock prio 1.

Han kommer med såna fullkomligt bisarra påståenden ibland.

Han har ju nyligen berört det är med bostad och att det kostar ca 30K/mån i "Marbs" för få nåt ok.

I direkt samband med det sa han också: "I Sverige finns det ju inga lägenheter för 30 000/månad. Vill man ha nåt najs i Sverige måste man ju betala 12, kanske 15 000 i månaden".

Det går ju bara inte ihop. Inte nånstans.
Citera
2024-04-23, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Random tanke…
Undra hur mycket saliv man kunde svabba upp ifrån skyddsglasen dom satte framför expediten och kunden i corona pandemin efter Quasimodo hade varit där och gapat 😂

En halv burk nocco med fylld med saliv och en liten burk keso på 250 gram skulle jag tippa på man kunde skrapa ihop.

Snuskmun.

Ibland har Skabbes stora och mörka musmatta skymtat i vloggar. Tidigare mörka, alltså...

Efter ett par månader användning har saliv, snor och halvtuggad mat, fått mattan se ut som en jämngrå havregrynsgröt.

Skabbbe har nog Anticimex på kortnummer.
Citera
2024-04-23, 02:37
Avstängd
https://youtu.be/H7k6GgkqPoM?feature=shared

Ni har inte glömt?

Hur fan förklarar Linnea detta när hon gått tillbaka??
Senast redigerad av 400Ben 2024-04-23 kl. 02:41.
Citera
2024-04-23, 02:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Jockes fel att hon gjorde videon! Han hotade väl henne bakom kulisserna =)

Kollat 16 min nu med nya ögon och Linnea hade så RÄTT i Januari. Hur fan kan man gå tillbaka till detta? Hur kan man försvara detta förhållandet idag? Uppmanar alla att kolla den igen där vi är idag.
Citera
2024-04-23, 03:09
Avstängd
Angående att de skriker bevis bevis men inget kommer. Samma på Messenger:

https://ibb.co/1MhqHCr
Citera
2024-04-23, 03:24
Avstängd
https://ibb.co/nfttYX4

Och här får ni där:

1. Linnea tar upp att hon kan skicka bevis.

2. Hur hon tvärvänder här efter att kontaktat mig med hot där jag svarar med att jag hotar tillbaka med polis pga deras knarkande, skatteverket, soc osv och där de ska ge fan i att hota mig.

Det är så här knarkare är. Typexempel. Håller inte sina ord de lovar, hotar men när man går hårt mot hårt mjuknar de och sen försvinner. Patetiskt.
Senast redigerad av 400Ben 2024-04-23 kl. 03:32.
Citera
2024-04-23, 06:31
Medlem
Citat:
Angående att de skriker bevis bevis men inget kommer. Samma på Messenger:

https://ibb.co/1MhqHCr

Citat:

Och här får ni där:

2. Hur hon tvärvänder här efter att kontaktat mig med hot där jag svarar med att jag hotar tillbaka med polis pga deras knarkande, skatteverket, soc osv och där de ska ge fan i att hota mig.

Det är så här knarkare är. Typexempel. Håller inte sina ord de lovar, hotar men när man går hårt mot hårt mjuknar de och sen försvinner. Patetiskt.
Du jobbar hårt för att ingenting på Jocke ska komma ut.
Din besatthet av Linnéa är tragikomisk.
Jag lägger märke till att du tar in vad jag skriver i mina långa inlägg, förstår du även inneblrden i dom gamla klassikerna, som "vargen kommer"?
Den saga som bäst kommer beskriva Jockes uppgång och fall, är Kejsarens nya kläder.

Den saga som bäst kommer beskriva Anjos uppgång och fall är pojken som åt ikapp med jätten. (Obs! Anjo är inte pojken)

Då har vi Rask, den är klurig eftersom han är som en bladlös bok utan pärmar, men vad sägs om sagan om Mäster Skräddare?

Det är väl huvudkaraktärerna i detta "drama".

Jonna kan lätt jämföras med den elaka häxan i Snövit

Men herrejösses, huvudpersonen själv i detta drama, det är ju Christofer, aka Dummerjöns.

Edit:
Vad är det som Jocke är så mån om inte ska läcka ut?
Det bör vara något i hästväg, värt att riskera hela sin karriär för
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-04-23 kl. 06:51. Anledning: Tillägg
Citera
2024-04-23, 06:59
Medlem
Citat:

Och här får ni där:

Du kan ju ta med dina egna hot, samt datum och tidpunkter. Det där bevisar ingenting mer än att Linnéa är den sunda av er två.

Jag skulle snarare vilja påstå att det är såhär som Jocke, Anjo, Rask och company håller på.

Vad är det som höghuset Anjo och räkan Jockiboi är så paniskt rädda för att Linnéa o Christofer ska ha "smygfilmat" som inte läckt ut?

Det funderar jag över, jag vet inte, men jag vill veta, kan säkert vara spiken i kistan för Jockiboiligan
Citera
2024-04-23, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du jobbar hårt för att ingenting på Jocke ska komma ut.
Din besatthet av Linnéa är tragikomisk.
Jag lägger märke till att du tar in vad jag skriver i mina långa inlägg, förstår du även inneblrden i dom gamla klassikerna, som "vargen kommer"?
Den saga som bäst kommer beskriva Jockes uppgång och fall, är Kejsarens nya kläder.

Den saga som bäst kommer beskriva Anjos uppgång och fall är pojken som åt ikapp med jätten. (Obs! Anjo är inte pojken)

Då har vi Rask, den är klurig eftersom han är som en bladlös bok utan pärmar, men vad sägs om sagan om Mäster Skräddare?

Det är väl huvudkaraktärerna i detta "drama".

Jonna kan lätt jämföras med den elaka häxan i Snövit

Men herrejösses, huvudpersonen själv i detta drama, det är ju Christofer, aka Dummerjöns.

Edit:
Vad är det som Jocke är så mån om inte ska läcka ut?
Det bör vara något i hästväg, värt att riskera hela sin karriär för

Men sluta dra in Jocke, Anjo, Rask i alla dina inlägg dom har egna trådar.
Citera
2024-04-23, 09:03
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Kollat 16 min nu med nya ögon och Linnea hade så RÄTT i Januari. Hur fan kan man gå tillbaka till detta? Hur kan man försvara detta förhållandet idag? Uppmanar alla att kolla den igen där vi är idag.

Ja det är sjukt men det är säkert Jocke som tvingar henne att vara med Chrippa. Jag tror så jättesäkert
Citera
2024-04-23, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men sluta dra in Jocke, Anjo, Rask i alla dina inlägg dom har egna trådar.
Hur skulle det gå till tycker du?
Det hänger ju ihop, dom avundsjuka kreatörerna dom gör allt i sin mskt för att förstöra Chippas liv, hans kärlek, hans dotter, hela familjer.
Varför?
Vad är det som Christofer och Linnéa gjort för att förtjäna detta hatdrev? Eller deras föräldrar och syskon för den delen?
Jag begriper inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in