Hur vet du namnen? Vaddå att namnen inte stämmer med adressen?
Namne jag har fått höra är mer som Nils och Astrid inte så troligt att utländska föräldrar döper sina barn till det men om teorin stämmer om att barnen inte är hans blir då blir mer troligt
Namne jag har fått höra är mer som Nils och Astrid inte så troligt att utländska föräldrar döper sina barn till det men om teorin stämmer om att barnen inte är hans blir då blir mer troligt
Lägg ner snacket med att det är syrianer, era rasister ni skämmer ut er själva så pinsamma.
Mannen är från Egypten och frun är från Thailand ( nåt håll därifrån ).
Jag tror att frugan försökte döda barnen och mannen med hjälp av någon annan ( det var tre vuxna i huset ).
Eller så
Så har mannen och frun bestämt sig att döda barnen och bli av med kropparna, och börjat processen med att kappa deras kroppar i delar.
Sen när verkligheten kom ikapp så försökte mannen döda sig själv.
Som jag sa tidigare som familj kunde man inte höra deras röst, dem var jätte blyga av sig, mannen vågade inte ens se någon i ögonen. Dem var lowkey och dem hade lugna barn. Deras barn var aldrig ute och lekte med mera.
Pappan och mamman hade bra jobb, barnen gick på en bra skola.
Men ett år sen började mannen bete sig konstigt med att ha peruk, sminka sig och gå runt med klackar och klänningar med mera
tror ej de går att va rasister mot syrianer, det är inte ens ett riktigt folk
Tänkbart scenario?: Ena förälder dödar barnen -planen är att sen ta sitt eget, andra föräldern kommer hem och upptäcker, går banarnas, det blir tumult, grannar larmar och sen går den arge till anfall med kniv?
Handlar det om en vårdnadstvist är det inte osannolikt att handgemäng uppstått, en av föräldrarna tänker att ska inte jag få ha barnen så ska inte den andre heller få det.
En kniv åker fram och ena parten hotar med att döda barnen, och fullföljer.
Hur som helst lär barnen skrikit för allt vad de kunnat i ren och skär panik och grannar har hört detta.
Han har kanske försökt döda även kvinnan men hon lyckades fly genom att tillfoga mannen skador?
Jag tänker att han kanske sprang ut och ropade på hjälp och in igen till barnen och där tuppade han av. Kvinnan var det någon som påstod var alldeles nerblodad. Kanske hon är orsaken till blodet på altan?? Det finns ingen uppgift att kvinnan vart skadad. Ska bli intressant att få höra hur allt gick till. Stackars barn
Enligt en källa inom polisen försökte pappan genomföra en könsstympning enligt islamistiskt tradition men blev påkommen av barnens mamma. Därefter blev det totalt kaos
Med tanke på att barnen verkade sakna fysiska skador och att mycket verkar tyda på att pappan troligen var av koptisk tro alternativt en väldigt sekulär muslim så låter detta som skitsnack
Jag tänker att han kanske sprang ut och ropade på hjälp och in igen till barnen och där tuppade han av. Kvinnan var det någon som påstod var alldeles nerblodad. Kanske hon är orsaken till blodet på altan?? Det finns ingen uppgift att kvinnan vart skadad. Ska bli intressant att få höra hur allt gick till. Stackars barn
Kanske fördomsfullt att mannen är mördaren, kan lika gärna vara en hispig kvinna som är skyldig till barnens död.
Oavsett vilket, skräcken barnen kände inom sig under den här händelsen....finner inga ord, önskar mördaren allt ont en människa kan drabbas av.
Enligt en källa inom polisen försökte pappan genomföra en könsstympning enligt islamistiskt tradition men blev påkommen av barnens mamma. Därefter blev det totalt kaos
Kul om det stämmer, särskilt när båda föräldrarna är kristna.
Inte mycket som kommit fram efter ett dygn
Men så är det väl,,familjedrama med två avlidna barn
Det underliga är att bägge föräldrarna är misstänkta..men det kanske är en formalitet?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!