Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-26, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Glöm inte att folk självmant går och sätter sig i studion och talar ut och matar han med prints och information.
Varför sätter man sig frivilligt i den där jävla fåtöljen och berättar någon "sanning" för att smutskasta andra?
Det går att säga nej och inte bidra till skiten.
Ja, du, det är verkligen någonting som måste förklaras, det räcker inte med luddiga bortföeklaringar.
Ddt behöver redas ut, men det kanske är allra bäst att oberoende utbildat folk reder ut vad som är vad i denna härva.
Varför har ingen polisanmält detta?
Eller, det har påståtts att det polisanmälts massor mot Linnéa och Chrippa, men jag litar inte på rykten och uppenbarligen så får Chrippa och Linnea ha Chloe utomlands. Det är någonting som Julia och Christofer kommit överrens om, socialtjänsten är inblandade, vad som bestämts där, vet bara Chrippa och Julia
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-04-26 kl. 08:20.
Citera
2024-04-26, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jocke är den som är svartsjuk och avundsjuk på Chrippa, som inte tål att se sin bror lyckas i livet.

Chrippa gick inte ens ut grundskolan. Varför skulle Jocke vara avundsjuk på det?
Senast redigerad av Grus-Olle 2024-04-26 kl. 09:01.
Citera
2024-04-26, 08:57
Medlem
Citat:
Ja, du, det är verkligen någonting som måste förklaras, det räcker inte med luddiga bortföeklaringar.
Ddt behöver redas ut, men det kanske är allra bäst att oberoende utbildat folk reder ut vad som är vad i denna härva.
Varför har ingen polisanmält detta?
Eller, det har påståtts att det polisanmälts massor mot Linnéa och Chrippa, men jag litar inte på rykten och uppenbarligen så får Chrippa och Linnea ha Chloe utomlands. Det är någonting som Julia och Christofer kommit överrens om, socialtjänsten är inblandade, vad som bestämts där, vet bara Chrippa och Julia

Alla dessa har ett ansvar när de har följare som är minderåriga att lägga ner det där jävla ljugandet de håller på med. Vuxna människor och föräldrar som ljuger för att se bättre ut på nätet. Vad är det larv.
Smutskastning och falska anklagelser för att sätta dit den andre.

De här "polarna" som dök upp både i studion och i tror det var Anjos video där de ska yttra sig, vafan är det för bullshit-människor?
Rampljus-sökande idioter hela bunten.
Citera
2024-04-26, 08:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Glöm inte att folk självmant går och sätter sig i studion och talar ut och matar han med prints och information.
Varför sätter man sig frivilligt i den där jävla fåtöljen och berättar någon "sanning" för att smutskasta andra?
Det går att säga nej och inte bidra till skiten.

Eller hur som Jonna sa i podden vi avrådde Chrippa från att sätta sig och prata om allt som hade hänt innan häktningen men Chrippa valde att tjata sönder Anjo och till slut fick han komma och berätta sin historia om Linnea…
Citera
2024-04-26, 09:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Om Julia nu hämtar lilla c och Chrippa och Linnea blir själva kvar i Spanien, är alla nöjda då? Slutar alla småkreatörer sina förtalsvideos? Slutar Jocke anmäla kors och tvärs, är Anjo nöjd? Mission Completed
Vad blir nästa steg i stalkingen? Hur skall någon kunna försvara sitt fortsatta hatdrev mot Chrippa om lilla c är i "säkert" förvar i Sverige.
Man sliter bort ungen från sol, bad och sköna lekar med kompisar och en pappa och styvmor som gör allt för att flickan skall njuta av livet innan allvar med skola och rutiner drar igång
Kom inte och säg att ni gjort och gör allt detta för flickans skull, för är det så, så förväntar jag mig att det blir tyst den dagen tösen sätter sig på planet från Spanien

Nää vi vill se bevisen mot Jocke.

Sedan varför vill du ta ungen från mamman?
Citera
2024-04-26, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Haha titta på denna ist.
Reaktionsvideo (ish) på Linnea Lundströms "Är vi hemlösa?"

Den där snubben är slut i huvudet. Linnea efterlyste frågor till en Q&A dagen innan, sen sitter han och påstår att hon svarar på sina egna frågor, han ifrågasätter också typen av frågor.
Linnea har gjort tiktok om smink, hår och skönhetsprodukter så vad fan förvaäntar han sig. Hon ser inte upp till någon av dom som driver drevet eller hatkampanjer så varför skall hon mata dom. Tjejen vill ha sitt vanliga liv och här kommer en gubbe i 45-årsåldern och kritiserar en brud som är hälften så gammal.
Han är fan lika långt upp i röven på Anjo som Anjo är i Jockiboi
Citera
2024-04-26, 09:13
Avstängd
Citat:
Än så länge har inte jag kunnat se någonting som går att beskylla Linnéa för]

Det är för att du har problem med synen.

Jag har sett:
7 sek videon
Sms
Drogpåverkad på TikTok

Det finns inget "taget ur sitt sammanhang" att man kallar C horunge osv. Det är oförsvarbart att man istället för att trösta C så filmar man henne och skickar till barnets mamma så det sedan kommer ut på nätet. Och drogerna. Hon säger att hon kan pissa rent. Då undrar jag vad det är för tabletter på receptet hon fått eller varför hon är alkoholpåverkad på dagen kring ett barn? För hon var påverkad där 110 %. Inget snack. Såg det direkt på motorik, kroppsspråk och ögonen. Finns inte en enda polis eller nattklubbsvärd som skulle missat det. Nää som vanligt gör om gör rätt.
Senast redigerad av 400Ben 2024-04-26 kl. 09:16.
Citera
2024-04-26, 09:17
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Den där snubben är slut i huvudet. Linnea efterlyste frågor till en Q&A dagen innan, sen sitter han och påstår att hon svarar på sina egna frågor, han ifrågasätter också typen av frågor.
Linnea har gjort tiktok om smink, hår och skönhetsprodukter så vad fan förvaäntar han sig. Hon ser inte upp till någon av dom som driver drevet eller hatkampanjer så varför skall hon mata dom. Tjejen vill ha sitt vanliga liv och här kommer en gubbe i 45-årsåldern och kritiserar en brud som är hälften så gammal.
Han är fan lika långt upp i röven på Anjo som Anjo är i Jockiboi

Hon e liiika insyltad hon i detta drev. Jag skulle påstå att det är HON som ligger bakom allt.
Fast den som slängt henne under bussen är Chrippa. INTE Jocke. Det var hon som satte Chrippa i häktet INTE Jocke. Dom båda är lika ruttna. Hade dom bara hållit käften och skött sina Putt & knuff privat hade detta aldrig hänt. Man gör inte sådana här grova anklagelser och anmälningar och sedan tar tillbaka allt. Tror att allt ska vara glömt.
Jag tyckte han gjorde det bra
Lite satir tål hon väl?
Citera
2024-04-26, 09:25
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det är för att du har problem med synen.

Jag har sett:
7 sek videon
Sms
Drogpåverkad på TikTok

Det finns inget "taget ur sitt sammanhang" att man kallar C horunge osv. Det är oförsvarbart att man istället för att trösta C så filmar man henne och skickar till barnets mamma så det sedan kommer ut på nätet. Och drogerna. Hon säger att hon kan pissa rent. Då undrar jag vad det är för tabletter på receptet hon fått eller varför hon är alkoholpåverkad på dagen kring ett barn? För hon var påverkad där 110 %. Inget snack. Såg det direkt på motorik, kroppsspråk och ögonen. Finns inte en enda polis eller nattklubbsvärd som skulle missat det. Nää som vanligt gör om gör rätt.

Tror inte någon av dom pissar rent
Citera
2024-04-26, 09:26
Avstängd
Citat:
Lite satir tål hon väl?

"Vi kör vårt race. Vi påverkas inte av hat. Vi läser inte Flashback"

3 min senare

*gråter över Flashback*

Jag är helt säker på att de tar mest illa upp kring det som stämmer. Sanningen svider. Det är tex därför Chrippa går på mig och inte de som säger grisungen osv. Hat som inte stämmer ignorerar man om det så klart inte är Olof K klass på det som att man raggar på småbarn, har cigaretter i röven på de osv. Det är bara vidrigt.
Citera
2024-04-26, 09:29
Medlem
Citat:
Hon e liiika insyltad hon i detta drev. Jag skulle påstå att det är HON som ligger bakom allt.
Fast den som slängt henne under bussen är Chrippa. INTE Jocke. Det var hon som satte Chrippa i häktet INTE Jocke. Dom båda är lika ruttna. Hade dom bara hållit käften och skött sina Putt & knuff privat hade detta aldrig hänt. Man gör inte sådana här grova anklagelser och anmälningar och sedan tar tillbaka allt. Tror att allt ska vara glömt.
Jag tyckte han gjorde det bra
Lite satir tål hon väl?

Det var Anahit som ringde polisen och därmed satte Chrippa i häktet. Är hon nästa att bli slängd under bussen?
Citera
2024-04-26, 09:33
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Det var Anahit som ringde polisen och därmed satte Chrippa i häktet. Är hon nästa att bli slängd under bussen?

Och vem ringde Anahit? Tvingade Anahit SNEA till Polisen? SNEA kunde sagt redan när Polisen dök upp.
Nej nej.. Ta inte Chrippa, vi har bara bråkat lite. Han är min stora kärlek. Vi har bara puttat lite på varandra.
Och så Chrippa hade inte behövt hitta på massa skit om SNEA..
Dom har bäddat för detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in