Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-30, 11:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, det är fruktansvärt hur Jocke och hans legoknektsekt har förstört livet för så många människor.
Gått all-in för att krossa och driva bort dom oönskade kreatörerna och deras anhöriga (som inte ens figurerar på sociala medier) från plattformar, till vilket pris som helst, med människors integritet och liv som insats och mål.

Från att ha hyllat Chrippa i januari, till att tvärvända och försöka förstöra och ta ifrån honom precis allt, hans hem, bohag, inkomst och framförallt hans barn.
Han hånas av sin bror och hans anhängare, som gör allt för att skada honom.
Han anhölls, anklagad för massor av brott, att Jocke och Jonna inte skäms eller har någon skam i kroppen är uppenbart.
Deras duktiga idioter gör allt som önskas och lite till, så Jocke kan fortsätta sprida dynga bakom gardinen och delegerar ut det.
Ibland kommervnågon uppstickare som uppenbart inte lärt sig att man aldrig säger emot Joakim Lundell, då får dom veta att dom lever, se på Liam M, Cluee, Verz, Joz, Alexandra, Jessica, mfl
Det kostar att kritisera Jocke, Anjo eller Rask.

Hur många är det förutom Chloé, Christofer och Linnéa som drabbats i detta nu?
Linnéas släkt och familj. Christofers småsyskon och föräldrar.

Vem startade viskleken?

Har du inte hängt med?

Innan Julia och kräftan började prata så var det bara prat om psykbruden att vad dom trodde hade anklagat kräftan falsk.

När Julia och kräftan började prata så uppdagades en helt ny bild av Linnea.

Så skulle nog påstå att det största dramat startades av Julia och kräftan.
Citera
2024-04-30, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Zigenaren har inget att komma med, noll redigering, tråkiga vloggar där det är samma grejer varje dag, träning, sola och gucci butik. Och sen skriker han så saliven sprutar ut, nej tack!

Anjo är helt ok på att redigera när han gör dokumentärer. Hans vloggar är även de dötrista. Anjo har dock inte fått sina prenumeranter via någon annan än sig själv!

Kan man verkligen säga att anjo fått sina prenumeranter via sig själv? Folk följer och tittar bara på honom för att han snackar skit om andra.
Citera
2024-04-30, 11:52
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winstoncheesy
Hahahaha amen lägg av nu för fan, det är helt sinnessjukt att du tror på ALLTING som kommer från anjo. Hur gammal är du egentligen?

Det kommer inte från Anjo. Det kommer från Julia. Det hörde du väl?
Citera
2024-04-30, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Har du inte hängt med?

Innan Julia och kräftan började prata så var det bara prat om psykbruden att vad dom trodde hade anklagat kräftan falsk.

När Julia och kräftan började prata så uppdagades en helt ny bild av Linnea.

Så skulle nog påstå att det största dramat startades av Julia och kräftan.

Så ser jag det också dvs att Julia och Chrippa startade det tillsammans och använde snabba kanaler för att få ut sitt budskap.
Citera
2024-04-30, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Så ser jag det också dvs att Julia och Chrippa startade det tillsammans och använde snabba kanaler för att få ut sitt budskap.
Chrippa var häktad med fulla restriktioner.
Jocke hade privata möten med Chrippas advokat och fick reda på sekretesstämplade förundersökningsuppgifter.

Dessa har han, Joakim Lundell, förmedlat vidare, till Anjo och Cluee, medan han själv i vanlig ordning gått ut via instastory och gjort inlägg likt en olycklig chockad bror...

Det är försent för det.

Jag är inte avundsjuk på polisens it-tekniker🤣🤣

Har ni slutat skylla på Linnéa nu?

Faktum är ju att Julia var lätt att "ta hand om" och manipulera till vad som helst, vilket Jocke, Jonna, Anjo, Lisen, Wempa, Gurra, Tindra mfl inte var sena med att göra.

Allt för att krossa Linnéa och peka ut henne och hennes familj som farliga sektmedlemmar...

Senast igår fortsatte Anjo sitt snack om Kingdom Center, någonting som ingen ens besökt...

Kufen i kojan som känner in vajbs och ser siffror och mönster har nog fått permanenta skador av dom där produkterna han konsumerar
Citera
2024-04-30, 12:54
Medlem
Jag tänkte jag skulle slippa kommentera något mer i den här tråden men. Chrippa och Linnea har flera gånger dementerat Linneas kopplingar till KC, inte heller hennes familj har kopplingar till KC. Det är lögner som sprids av Anjo för att skada Linnea och därmed också Chrippa. Det som gör mig mest förbannad är hur någon kan använda en tro eller övertygelse som ett vapen att förnedra en annan människa, eller flera . Vad fan spelar det för roll vad folk tror på. Kolla på Rask, jag vet inte vad han knaprar men det kan fan inte vara nyttigt. Det är inte länge sedan Anjo pratade om demoner?
Jag VET att ingen i familjen Lundström har något med KC att göra, men om dom skulle ha haft det
VAD HAR DET MED NÅGOT ATT GÖRA ÖVERHUVUDTAGET?
Julia, jag vet att du läser här. Du har fan gått för långt, du hotar Linneas småsyskon, sprider lögner om inte bara henne utan hela hennes familj, du har gått för långt, inse det. För att kunna återfå den minsta respekt så gå ut och be Chrippa, Linnea, Linneas familj och framförallt din dotter om ursäkt. Erkänn dina lögner och försök gå vidare. Du har efter uppbrottet från Chrippa haft ett flertal relationer så du verkar inte ha problem med att söka dig ett nytt förhållande. Dina handlingar i det här har skadat din "relation" med Chrippa mer än du någonsin kan förstå. Det värsta är att din/er dotter kommer kunna ta del av detta i framtiden, för det som hamnar på internet finns kvar även i framtiden
Senast redigerad av Goldentie 2024-04-30 kl. 12:57.
Citera
2024-04-30, 12:54
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Är det någon som har kvar bilden på Chrippas hand?
När hundvalpen skulle ha rivit honom?

------------------------

Citera
2024-04-30, 13:08
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag tänkte jag skulle slippa kommentera något mer i den här tråden men. Chrippa och Linnea har flera gånger dementerat Linneas kopplingar till KC, inte heller hennes familj har kopplingar till KC. Det är lögner som sprids av Anjo för att skada Linnea och därmed också Chrippa. Det som gör mig mest förbannad är hur någon kan använda en tro eller övertygelse som ett vapen att förnedra en annan människa, eller flera . Vad fan spelar det för roll vad folk tror på. Kolla på Rask, jag vet inte vad han knaprar men det kan fan inte vara nyttigt. Det är inte länge sedan Anjo pratade om demoner?
Jag VET att ingen i familjen Lundström har något med KC att göra, men om dom skulle ha haft det
VAD HAR DET MED NÅGOT ATT GÖRA ÖVERHUVUDTAGET?
Julia, jag vet att du läser här. Du har fan gått för långt, du hotar Linneas småsyskon, sprider lögner om inte bara henne utan hela hennes familj, du har gått för långt, inse det. För att kunna återfå den minsta respekt så gå ut och be Chrippa, Linnea, Linneas familj och framförallt din dotter om ursäkt. Erkänn dina lögner och försök gå vidare. Du har efter uppbrottet från Chrippa haft ett flertal relationer så du verkar inte ha problem med att söka dig ett nytt förhållande. Dina handlingar i det här har skadat din "relation" med Chrippa mer än du någonsin kan förstå. Det värsta är att din/er dotter kommer kunna ta del av detta i framtiden, för det som hamnar på internet finns kvar även i framtiden

Kan bara hålla med om att Julia ligger bakom det mesta.
Svartsjuka kvinnor ska man inte leka med.
Men de är försent så djävla försent när hon började prata med
Myndigheter och började blanda in barnet i det hela.
Bollen är i rullning och den går inte stoppa nu det är försent
De gjorde ju de inte bättre att L satt i förhör o förklarade vissa saker
heller och namngav personer.

Konstigt att man glappar när man fått betalt för att vara tyst.

Ännu knepigare att Christofer inte fattar det utan skyller på alla andra.

Crille glöm inte byta adressen Eftersom du är skatte skyldig Både i spaninen & Sverige

Och Ang KC... De är väll klart att de finns mer fattar man inte det så är man bra under isen.

Det är ju så Anjo funkar.
Senast redigerad av kungpungstaden 2024-04-30 kl. 13:29.
Citera
2024-04-30, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden

Det är ju så Anjo funkar.

Varken Chrippa eller Linnea har någon anknytning till KC, men vem var det som nämnde det först? En broder i sällskapet kanske (Läs Anjo)
Citera
2024-04-30, 13:32
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Varken Chrippa eller Linnea har någon anknytning till KC, men vem var det som nämnde det först? En broder i sällskapet kanske (Läs Anjo)

Nix först Gurra ,Han och Emil o några till har ju vart o festat med C&L
Och då har de snackas brett om vissa saker,

Skit samma för de finns mycket större och alvarligare saker som har satts
i rullning.

L Började och Julia fortsatte så kan väl uttrycka säg.
Senast redigerad av kungpungstaden 2024-04-30 kl. 13:39.
Citera
2024-04-30, 13:37
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Det var väl Julia? Sedan nämnde Chrippa det i en video där han reagerat på något när han var hemma hos hennes föräldrar. Detta är ett pussel som inte är klart än.
Jag vill inte heller tro att det är sant (läskigt jue) men det finns pusselbitar som tyder på att det ligger lite sanning i detta.
Varför skulle man bara ta något sådant från luften och hitta på en sådan sak?
Julia må vara som hon är men jag ställer mig frågan. Varför skulle hon hitta på detta?
Ingen rök utan eld
Eller?
Är detta något JULIA & CHRIPPA KOKAT IHOP!?
Citera
2024-04-30, 13:38
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Nix först Gurra ,Han och Emil o några till har ju vart o festat med C&L
Och då har de snackas brett om vissa saker,

Skit samma för de finns mycket större och alvarligare saker som har satts
i rullning.

Ok. På så vis... Då kommer det inte från Julia. Utan från Linnea själv?
Senast redigerad av Tarmstuvning 2024-04-30 kl. 13:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in