Nu ska jag vara lika petig som Filip tillbaka, det inte "slemmiga men mättande" som Pumba säger,
det är "slemmigt men mättande", så jag kan inte godkänna det, det förstår du väl?
Väldigt cringe när Filip ger vägbeskrivningen till sitt hus i Santa Monica till deltagarna för att dom ska komma på besök "Ni knackar på också står jag där"
Citat:
Ursprungligen postat av
rostbiffsglade-rolf
Känd nog att ha förlänats en Wikipediasida. Han är kanske inte den förste go-to-poeten. Men vad jämför vi med? Ibland säger det mer om en själv när det kommer till vilka man ser som kändisar och inte.
Jag tänker inte låta en Wikipedia diktera för mig vem som är känd för mig
och ett för litet antal andra
Ho chi min är fasen inte svårt att peka ut bland 5 altenativ, och det misslyckas alla lagen med!
Vem fan är Frida Calo däremot? hon är inte godkänd
Bea är verkligen usel i historia i egenskap av kvinna.
Men hon får pluspoäng för att hon ursäktade sin sång och att hon är emot detta fenomen
som de naivt blåste Hanna inte begrepp men som F/F uppenbarligen ruttnat på, för hon är ju kunnig men duger inte för All star team va?