2024-02-19, 21:55
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldCowboy
Jag har brjat att spela Helldivers 1 med vnners och r mycket rolig tillsammans. Hur r det med Helldivers 2? r det roligare?

Betydligt bttre spel p alla niver. Blir ett kp till PS5 vid lning!
Citera
2024-02-20, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Just nu finns det inga fordon i 2an, men som jag frstr det s har utvecklarna sagt att det frmodligen kommer i framtiden.

Vad r det fr fordon i ettan? Mindre transporter bara fr att ta sig runt p kartan fortare, eller r det faktiskt stridsfordon? Knns som att det borde vara det med tanke p alla mastiga vapen i detta

Svarade segt nu, men fanns bde fordon och robotar/exosuits att springa runt i. S jkla bra spel! Fast vapnen som fanns i robotarna var s starka att man nstan inte kunde skippa dem, vilket r lite trkigt i sig.
Citera
2024-03-24, 14:32
Medlem
Jag har brjat att spela och det r fantastiskt spel. Finns andra spelare p forumet som vill fortstta och kanske trffa p sprida demokratin?
Citera
2024-03-25, 10:22
Medlem
Jag nskar att jag kunde streama Helldivers 2 via Xbox subscription eller liknande fr jag vill testa detta spel s oerhrt sugen men tyvrr r prestandan on di down low s blir nog bara att fortstta drmma p hehe
Citera
2024-03-27, 19:16
Medlem
nojjmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldCowboy
Jag har brjat att spela och det r fantastiskt spel. Finns andra spelare p forumet som vill fortstta och kanske trffa p sprida demokratin?

Absolut! Gillade filmen starship troopers som verkar ligga lite som grund fr detta msterverk.
rets spel?
Citera
2024-04-08, 02:38
Avstngd
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatlars
Ser ju roligt ut synd att det har GameGuard DRM och krav p PlayStation konto. S man mste skippa detta.
Det dr beryktade DRM:et mrks rligt talat inte av, samt avinstallerar sig nr man stnger spel-processen, s alla terminally online-skallar drute som gallskrikit och ondgjort sig ver det fr nog sgas gjorde en hel hnsfarm av en fjder?

Det r kul att spelet fortfarande har ~350.000, bara p steam, och r spass livskraftigt, fr det r verkligen ett av de mer lttillgngliga spelen p senare, men nd med nog med djup och svrighet fr att no-lifers ska kunna hnga kvar i det. All respekt t utvecklarna, som fortfarande spottar ur sig sm bitar av content var eller varannan vecka!

Jag sg en kommentar om hur fasen de lyckats skapa detta procedur-genererade msterverk i Darktide-motorn och slppt mer nya saker till sitt HD2 p ~en mnad nu n vad Darktide ftt under hela sin livstid sedan det slpptes, fr ett och ett halvt r sedan.

Det finns sjlvklart saker att klaga p dock, spelet r inte fullndat riktigt n, och jag mrker att jag inte spelar det lika mycket lngre? Det blir nstan lite fr stressigt att kra p de hgre svrighetsgraderna s man orkar inte med ngra maraton-sessioner lngre... Men nr jag vl kommer igng med att starta det, s r det fortfarande vldigt roligt i de ~2-3 missions som blir en 'operation'!
Citera
2024-05-03, 15:17
Medlem
tomatlarss avatar
De har nu ndrat sina "skerhets krav" s nu krver spelet att man kopplar ett playstation network konto till sitt steam konto fr att spela.
https://twitter.com/helldivers2/stat...82176901742797
Citat:
Helldivers! An important message from our partner Playstation about account linking for PC players and its significance in providing player safety features.

Read the full message here:
https://store.steampowered.com/news/...8741?l=english

s glad att jag skippade detta spel.
Citera
2024-05-03, 16:28
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatlars
De har nu ndrat sina "skerhets krav" s nu krver spelet att man kopplar ett playstation network konto till sitt steam konto fr att spela.
https://twitter.com/helldivers2/stat...82176901742797
https://store.steampowered.com/news/...8741?l=english

s glad att jag skippade detta spel.

Det har dock alltid varit ett "krav", dom har bara inte genomfrt det frrns nu av ngon anledning. Men har sttt p steam sen release att man behver ett PSN konto.
Citera
2024-05-03, 18:02
Medlem
tomatlarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Det har dock alltid varit ett "krav", dom har bara inte genomfrt det frrns nu av ngon anledning. Men har sttt p steam sen release att man behver ett PSN konto.
s r det ja.
Citera
2024-05-03, 19:43
Medlem
VelvetThornss avatar
Strigt men kommer inte pverka sjlva spelet.

Man mste ju redan ha extra konto fr att spela Sea of Thieves, Ubisoftspelen etc.
Citera
2024-05-03, 23:34
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Blir kul fr dom som kpt spelet i regioner som inte har tillgng till PSN ssom exempelvis baltstaterna.
Citera
2024-05-04, 15:35
Medlem
tomatlarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetThorns
Strigt men kommer inte pverka sjlva spelet.

Man mste ju redan ha extra konto fr att spela Sea of Thieves, Ubisoftspelen etc.
Det r ju bara fler exsempel p samma dliga beteende. Men psn r ju ocks knt fr att lcka anvndaruppgifter och r inte tillgngligt i ett antal lnder dr spelet sldes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in