Citat:
Ursprungligen postat av
tomatlars
Ser ju roligt ut synd att det har GameGuard DRM och krav p PlayStation konto. S man mste skippa detta.
Det dr beryktade DRM:et mrks rligt talat inte av, samt avinstallerar sig nr man stnger spel-processen, s alla terminally online-skallar drute som gallskrikit och ondgjort sig ver det fr nog sgas gjorde en hel hnsfarm av en fjder?
Det r kul att spelet fortfarande har ~350.000, bara p steam, och r spass livskraftigt, fr det r verkligen ett av de mer lttillgngliga spelen p senare, men nd med nog med djup och svrighet fr att no-lifers ska kunna hnga kvar i det. All respekt t utvecklarna, som fortfarande spottar ur sig sm bitar av content var eller varannan vecka!
Jag sg en kommentar om hur fasen de lyckats skapa detta procedur-genererade msterverk i Darktide-motorn och slppt mer nya saker till sitt HD2 p ~en mnad nu n vad Darktide ftt under hela sin livstid sedan det slpptes, fr ett och ett halvt r sedan.
Det finns sjlvklart saker att klaga p dock, spelet r inte fullndat riktigt n, och jag mrker att jag inte spelar det lika mycket lngre? Det blir nstan lite fr stressigt att kra p de hgre svrighetsgraderna s man orkar inte med ngra maraton-sessioner lngre... Men nr jag vl kommer igng med att starta det, s r det fortfarande vldigt roligt i de ~2-3 missions som blir en 'operation'!