Citat:
Ursprungligen postat av
NFC
Anjo har blivit avstängd från YouTube i 30 dagar Chrippa vinner än en gång
Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
]De är kapabla till att ljuga om att deras barn blivit utsatt för misshandel för att smutskasta en person. Då är man kapabel till vad som helst.
Vidriga människor.[/b]
Citat:
Ursprungligen postat av
Bodi
Vadå vinner???
Han är den största fegisen som flytt landet och låter sina anhöriga göra hans smutsgöra.
Mannen behöver sitta inne. Troligtvis hans entorage med piff och puff också.
Citat:
Ursprungligen postat av
frason
Kan bara hålla med.
Dags för packet att få ett uppvaknande snart.
Vinner en längre fängelsevistelse. Riktigt bra vinst.
Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Vinner? Är det en vinst att vara brottsling? Är det en vinst att åka in i fängelse?
Han är, som du skriver, så sjukt feg. Otroligt feg. En liten lort.
Herregud. Jag ser att det finns skrattande människor här. Anjo måste ju förstått att han tog en risk.
Men är det verkligen roligare att han blev avstängd än att husguden åker in?
Det är så otroligt konstigt sätt att se på det.
Jag har fetat några av era Chrippahatares påståenden.
Jag har sagt det så många gånger förr, jag skriver här på samma villkor som alla andra.
Ett anonymt skvallerforum.
Hade jag försökt göra en karriär som Anjo, Jocke, Rask och till viss del även Chrippa, (men han är ett undantag och så även hans bror, men jag ska berätta varför dom är undantaget som bekräftar regeln, senare) hade jag gjort det hade jag inte varit bättre än dom.
Vad hindrar mig från att starta en youtubekanal eller en podd?
Ingenting, fast ändå allting.
Jag tillhör den skara som hade hoppats på att internet bara var en fluga, med tanke på vad som nu händer.
Hur kan en vuxen människa ställa sig bakom dessa hatkampanjer, där det viktigaste är att få flest visningar, nomineras och vinnas flest/bäst priser och utmärkelser på bekostnad av andra människors välmående?
Att påstå att man gör någonting för att sanningen ska komma fram, när det egentligen handlar om att förhindra lögnerna från att avslöjas.
Alla människor har sin egen sanning.
Livet kan inte delas upp i svart eller vitt.
Jocke, Anjo och Rask hävdar att dom gör det dom gör, är för att förhindra att psykisk ohälsa, för att rädda barn osv, genom att hjälpa polisen, rättsväsendet, psykiatrin, sjukvården, genom sina "drama drev" där dom sprider så mycket elände och hat mot andra kreatörer, det är skrämmande att bevittna hur det blivit en del av vardagen.
"Lajka, dela och prenumerera, anmäl, tumma ner xxx kanal"osv
Som offentlig person har man ett jättestort ansvar.
Allt man gör eller säger kommer granskas.