Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-04, 10:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Yes, det är det.

Har du inte sett hur Jocke har hållit på i hela hans karriär?

Jag ställer mig helt och fullt bakom Chrippa och Linnea i den här frågan.

Jag tyckte inte att det dem berättade om Jocke kom som en överraskning, det va bara så otroligt gott att Chrippa bekräftade det många av oss redan vet.

Cluee va riktigt bra i den här intervjun, han ställde relevanta frågor och va även lite ifrågasättande.
Det va riktigt bra.

Håller med om att Cluee var bra han såg igenom lögnerna och kunde säga hur konstigt mycket av det var.
Citera
2024-05-04, 10:20
Avstängd
Måste svida bra för chrippa nu efter Anjos video.
Linnea är glad och tacksam för pengarna.
Julia har varit glad och tacksam för pengarna skulle inte förvåna mig om pappan också får lite extra av att ställa upp på att tvätta pengar så han är också glad och tacksam.
Nu får vi väl bara hoppas att Jacke inte är del i detta men det skulle inte förvåna mig. Alla får en bit av kakan.
Senast redigerad av mutemute123 2024-05-04 kl. 10:22. Anledning: Stavfel
Citera
2024-05-04, 10:21
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Det är möjligtvis ekonomiska brott och han har enorma skulder.
Men med den logiken så skulle inte de höga banktjänstemännen heller ha några barn hemma, med tanke på hur det fifflas och tvättas pengar.

Så att bli av med sitt barn av den anledningen vill jag inte hålla med om.

Han kommer inte bli av med sitt barn pga av det men om både han och Julia blir borta en tid så måste någon ta hand om Lilla C. Du menar att det är okej att fiffla med x antal miljoner och att det går obemärkt förbi? Ja, kanske? Den som lever får se.
Citera
2024-05-04, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Måste svida bra för chrippa nu efter Anjou pengar.
Linnea är glad och tacksam för pengarna.
Julia har varit glad och tacksam för pengarna skulle inte förvåna mig om pappan också får lite extra av att ställa upp på att tvätta pengar så han är också glad och tacksam.
Nu får vi väl bara hoppas att Jacke inte är del i detta men det skulle inte förvåna mig. Alla får en bit av kakan.

Har domen redan kommit? Finns det någon FUP
Jag vill gärna se vad Chrippa säger i rättegången, och alla andra förstås, och vilka frågor han fick
Citera
2024-05-04, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Nu har ju Jocke inget med Chrippas barn att göra. Att vara farbror och Gudfar innefattar inga rättigheter. Jocke vill ha flickan LVU-placerad, förmodligen hos sig själv, eftersom dom pratade i dom termerna i podden. Han vill alltså vara den fantastiske brodern och fadern som splittrar en familj. Vart i detta är logiken. Julia är rädd, jag litar inte på henne heller, men hon är rädd. Hon har gått emot Jocke, och alla vet vad det leder till. Vad som inte kommer fram någonstans, varken här eller i Instagram, Tiktok eller va fan alla heter är Vad vill Jocke med människojakten, vad är det för slutresultat han vill ha?
När det gäller skattebrott, eller brott överlag, så finns det myndigheter som sköter sånt, och vad det gäller lilla c så är det redan avklarat. Jocke kan sluta ringa dit, dom vill inte ha med honom att göra
Jocke har absolut ingenting med Chrippas liv att göra, han är vidrig med hur han lägger sig i och vill splittra med alla tänkbara medel.

Jockes tid kommer då han kommer få stå till svars för det han håller på med.
Jag ser fram emot det!
Citera
2024-05-04, 10:24
Avstängd
Citat:
Har domen redan kommit? Finns det någon FUP
Jag vill gärna se vad Chrippa säger i rättegången, och alla andra förstås, och vilka frågor han fick

Vi är snart där ta det lugnt bara.
Citera
2024-05-04, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Han kommer inte bli av med sitt barn pga av det men om både han och Julia blir borta en tid så måste någon ta hand om Lilla C. Du menar att det är okej att fiffla med x antal miljoner och att det går obemärkt förbi? Ja, kanske? Den som lever får se.
Nej, jag skrev inte att det är ok att fiffla, jag skrev att jag inte tycker att ekonomiska oegentligheter ska vara en grund till att omhänderta barnen.
Citera
2024-05-04, 10:27
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Håller med om att Cluee var bra han såg igenom lögnerna och kunde säga hur konstigt mycket av det var.

Clutten gjorde det bra. Den syntes tydligt på Cluee att han såg igenom deras lögner.
Men det som gjorde min kväll var Anjos video
Kommer det fortsätta flashas nu med klockor, kläder mm?
Citera
2024-05-04, 10:32
Avstängd
Citat:
Nej, jag skrev inte att det är ok att fiffla, jag skrev att jag inte tycker att ekonomiska oegentligheter ska vara en grund till att omhänderta barnen.

Så du menar att folk som fifflar med pengar tar narkotika, hänger ut sitt barn där barnet sitter med en massa sedlar, knuffas & bråkar med sin tjej och dessutom pratar en massa illa om olika människor är en bra pappa?
Citera
2024-05-04, 10:36
Medlem
Citat:
Jag hade uppskattat mer om du kunde svara på den fetade texten
Vill Jocke driva Chrippa till självmord? Det är ju inte som att han bryr sig om sådana petitesser
När Jonna tog en överdos valde han att ragga på sitt ex istället för att befinna sig vid Jonna. Det om något är psykopatvarning

https://www.youtube.com/watch?v=M-jw...venskaBloggare

Eller varför inte hota om att förstöra en annan människas liv?

https://www.youtube.com/watch?v=-ErA...venskaBloggare

Tror du själv på det? Allt är bara lite syskonbråk herregud… Begå självmord pga ett syskonbråk. Är du 5?
Citera
2024-05-04, 10:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Clutten gjorde det bra. Den syntes tydligt på Cluee att han såg igenom deras lögner.
Men det som gjorde min kväll var Anjos video
Kommer det fortsätta flashas nu med klockor, kläder mm?

Anjo var bäst, älskar att han gjorde allt så tydligt också eftersom folk skriker om bevis.
Men man kunde ju lista ut att pappan var en av dom som hjälpt honom med detta, kanske ovetande men det tror jag inte.

Tycker inte det kom fram så mkt nytt i cluees video, det var som vanligt dom ska berätta om allt sen, allt är jockes fel bla bla bla, men som du säger cluee såg igenom det.
Citera
2024-05-04, 10:38
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Nej det tror inte jag heller. Han kanske klarar sig med enkom böter?
Han, SNEA & Julia får göra en helhets förändring ... Sluta flasha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in