Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-04, 10:43
  #37429
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Anjo var bäst, älskar att han gjorde allt så tydligt också eftersom folk skriker om bevis.
Men man kunde ju lista ut att pappan var en av dom som hjälpt honom med detta, kanske ovetande men det tror jag inte.

Tycker inte det kom fram så mkt nytt i cluees video, det var som vanligt dom ska berätta om allt sen, allt är jockes fel bla bla bla, men som du säger cluee såg igenom det.

Vad ska dom berätta sen? Är vi intresserade av det som ska komma sen?
Det viktiga var ju.. SNEA har inte slagit Lilla C. Det hade dom hittat på.
Även misshandeln var påhittad. Allt var mer eller mindre påhittat.

Så varför ska man då tro på något som kommer ........ SEN?
Dom e körda!
Citera
2024-05-04, 10:44
  #37430
Avstängd
Rykten gör gällande att CP zigenaren gapar och skriker i nuvarande boendet och att det snart är dags att hyra in sig hos någon annan. Men snacket går nere i Marbs bland de boende angående den blodröda dåren, boende alternativen börjar sina.

Zigenaren : Vi ljuger aldrig
Zigenaren kort därefter: Vi ljög.

Det går bra nu!
Citera
2024-05-04, 10:47
  #37431
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vi är snart där ta det lugnt bara.

Du menar att det pågår en utredning mot Chrippa? Påbörjad alltså?
Jag vet att det pågår en STOR utredning, men den är inte mot Chrippa. Då får vi väl se vilken som blir först
Citera
2024-05-04, 10:49
  #37432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Tror du själv på det? Allt är bara lite syskonbråk herregud… Begå självmord pga ett syskonbråk. Är du 5?


Kan du då förklara för mig hur ett "litet syskonbråk" kan få denna dignitet?
Jockes "fanklubb" går fullkomligt bananas i att följa hans allra minsta vink, för vad?
Vad är det du supportar i detta, om det bara är ett "litet syskonbråk"

En sak är säker, Chrippa ser det som allt annat än det du beskriver
Citera
2024-05-04, 11:03
  #37433
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Vad ska dom berätta sen? Är vi intresserade av det som ska komma sen?
Det viktiga var ju.. SNEA har inte slagit Lilla C. Det hade dom hittat på.
Även misshandeln var påhittad. Allt var mer eller mindre påhittat.

Så varför ska man då tro på något som kommer ........ SEN?
Dom e körda!
Christofer har aldrig slagit mig med knuten näve, sa hon väl?

Vad som än hände, så har Linnéa och Chrippa valt att fortsätta tillsammans.

Chrippa är nykter och jag vet att han inte kommer slänga bort sin sista chans.

Julia däremot, hon hade chansen att bekänna vad hon gjort och tillsammans med vilka. Anstiftan, uppvigling, förtal, intrång, hot, utpressning.

Linnéa och Chrippa bjöd in Julia, öppnade upp för att kunna samarbeta för att underlätta och göra det så bra som möjligt för Chloé.

Ett barn mår allra bäst av att föräldrarna kan samarbeta.

Julia sumpade sin chans.
Att se hur hon inte står för sina lögner, utan snarare njuter av att vara i ramljuset, smirking, Sveriges egna Amber Heard.

Undrar om tänderna blir bra i Turkiet? Hon ska ju dit med bff/svärmor Anna Book...Annas graveyards blev inte så bra sist

Hur komiskt är det inte att det var just Anna Book som bevittnade Jockibois frieri till Pamela Anderson, nej, jag menar Tomtemor Jonna Lundell?
Citera
2024-05-04, 11:24
  #37434
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Så du menar att folk som fifflar med pengar tar narkotika, hänger ut sitt barn där barnet sitter med en massa sedlar, knuffas & bråkar med sin tjej och dessutom pratar en massa illa om olika människor är en bra pappa?
Men nej, det har jag inte heller sagt.

Sådant du tar upp är en fråga för dessa parter att reda ut med div myndigheter.

Självklart ska lilltösen inte bo under sådana förhållanden.
Men som det ser ut så verkar det inte vara så just nu.

Jag personligen kan omöjligt veta exakt hur de har steppat upp eller inte.
Jag kan bara hoppas att de har det så Chloe kan få en fin uppväxt med sin familj.
Citera
2024-05-04, 11:26
  #37435
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Christofer har aldrig slagit mig med knuten näve, sa hon väl?

Vad som än hände, så har Linnéa och Chrippa valt att fortsätta tillsammans.

Chrippa är nykter och jag vet att han inte kommer slänga bort sin sista chans.

Julia däremot, hon hade chansen att bekänna vad hon gjort och tillsammans med vilka. Anstiftan, uppvigling, förtal, intrång, hot, utpressning.

Linnéa och Chrippa bjöd in Julia, öppnade upp för att kunna samarbeta för att underlätta och göra det så bra som möjligt för Chloé.

Ett barn mår allra bäst av att föräldrarna kan samarbeta.

Julia sumpade sin chans.
Att se hur hon inte står för sina lögner, utan snarare njuter av att vara i ramljuset, smirking, Sveriges egna Amber Heard.

Undrar om tänderna blir bra i Turkiet? Hon ska ju dit med bff/svärmor Anna Book...Annas graveyards blev inte så bra sist

Hur komiskt är det inte att det var just Anna Book som bevittnade Jockibois frieri till Pamela Anderson, nej, jag menar Tomtemor Jonna Lundell?

Ingen knuten näve och hon blödde inte heller. Nej jag har aldrig trott att han misshandlat henne.
Nej det är ingen fysiskt misshandel med andra ord. Psykiskt kanske? Men ärligt talat så bryr jag mig inte. Dom får gärna slå ihjäl varandra om dom så vill. Vad dom 2 tänder på intresserar mig inte.

Dom 3 passar ihop. Ser du inte? Det är samma skrot och korn?
SNEA fyller sina läppar, kinder och panna. Det syns redan nu att hennes kinder är överdimensionerade. Men det ser hon inte själv. Ska bli kul att se hur hon ser ut om 10 år. Gissar på inte så snygg
Anser dom sig ha råd med dessa ingrepp så go 4it! Bägge 2 njuter i rampljuset det syns. Sedan kan SNEA *spela* blyg... Ser bara löjligt ut.
Undrar om SNEAS föräldrar är stolta över sin nya svärson?
Jag skulle fasen skämmas att kopplas ihop med dessa 3 pajaser.
Citera
2024-05-04, 11:40
  #37436
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Tror du själv på det? Allt är bara lite syskonbråk herregud… Begå självmord pga ett syskonbråk. Är du 5?
Vem är du att bedöma hur någon mår utav tunga bråk inom familjen?
Det här är dessutom inget LITET bråk, det är gigantiskt med tanke på att de sker inför öppen ridå med mängder av människor som väljer sida, skickar hat och ringer ner myndigheter.

Jag hade aldrig orkat med den typen av press, samtidigt som man är i ett bråk inom sin familj.

Att Chrippa orkar är ett under.

Jag hade ju inte gjort det.
Citera
2024-05-04, 12:01
  #37437
Medlem
Väldigt tyst på Instagram från trion i Marbella.
Chrippa brukar vara väldigt flitig med att uppdatera oss vilken bra pappa han är och hur fin Linnea är med barnet osv osv.

Tror det är kaos hos dom just nu. Chrille har nu kommit till insikt att Eko snart begär honom utlämnad, samt att han dragit ner sin farsa och sina två flickvänner i skiten samtidigt. Barnet riskerar därmed att bli LVUad.
Utöver det så är det ju Julia själv som golat ner dom alla och är den som gjort att alla riskerar att bli åtalade.

Helt otroligt när man tänker på det.
Citera
2024-05-04, 12:13
  #37438
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Lögnerna är vidriga och jag har otroligt svårt att greppa hur man är funtad om man ljuger så brutalt.

Chrippas beteende är ju känt och har ju avhandlats genom hela den här tråden.
Det intressanta med Cluees video igår (tycker jag) är att Julia visade vem hon är.
Jag litar inte på henne öht.

Däremot så hoppas jag att dessa parter kan enas kring Chloe och göra om - och göra rätt.

Chrippa erkänner åtminstone sin del, till skillnad från vad Jocke någonsin har gjort.

Jorå, jag har sedan början sagt att Jullan inte är ett skit oskyldig i det här.
Hon avslöjade sig själv ett par gånger och har visat vilken pissigt äckel hon är. Fy fan!
Ingen jävla skam i kroppen har hon heller när hon sitter där och hånler. Vafan tror hon att hon är för något!
Kräftan kan fan inte sjunka lägre i pissighet. Ynkrygg och fegis till snubbe.
De här föräldrarna har medvetet utnyttjat barnet i allt det här och ljugit ihop de mest äckliga lögnerna.
Vem i hela helvete ljuger ihop att ens flickvän sagt att man tänder på sitt egna barn?! Vem fan ljuger ihop att ens flickvän har misshandlat sitt barn och dessutom sprider den här dyngan offentligt?!
Mentalt störda är dem och borde absolut under inga som helst omständigheter ha med barn att göra.
Citera
2024-05-04, 12:16
  #37439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Väldigt tyst på Instagram från trion i Marbella.
Chrippa brukar vara väldigt flitig med att uppdatera oss vilken bra pappa han är och hur fin Linnea är med barnet osv osv.

Tror det är kaos hos dom just nu. Chrille har nu kommit till insikt att Eko snart begär honom utlämnad, samt att han dragit ner sin farsa och sina två flickvänner i skiten samtidigt. Barnet riskerar därmed att bli LVUad.
Utöver det så är det ju Julia själv som golat ner dom alla och är den som gjort att alla riskerar att bli åtalade.

Helt otroligt när man tänker på det.

Det enda bra hon gjort i det hela.
Hoppas de har det jävligt svettigt!
Citera
2024-05-04, 12:20
  #37440
Avstängd
Julia må ha sina fel och brister och kört fulspel med dom alla men trots detta så tycker jag..
Att hon är den som på något sätt har mest ryggrad. Hon blottade Chrippas penningtvätt, erkänner även att hon själv varit delaktig i detta. Vilket INTE Chrippa och Linnea gör (tror inte det)
Julia är beredd på att ta sitt straff. Är Chrippa det? (tror inte det)
Tycker det var bra att hon blottade allt.

Chrippa & Linnea försätter slingra sig.. - Tar det sen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in