Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-04, 12:21
  #37441
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Ja man behöver inte vara född i fastun för att se att brott begåtts.

Det är ingen förklaring till varför alla apor supportar Jocke i sin jakt på Chrippa
Har Chrippa begått något brott så finns det myndigheter som sköter det, det är inget Jockiboi skall göra, och definitivt inte han supporterklubb
Så varför supportar du Jocke. Vad är ditt mål i hela ärendet? Har du någon lösning så det blir ett slut, för Jocke kommer inte ge sig. Det har vi ju sett redan. Han fortsätter sitt pladder om att barnet måste omhändertas enligt LVU trots utredningen visat att det inte behövs. Att be följare massanmäla både till polis och soc är sjukt. Han slösar på resurser som behövs på viktigare saker, vilket uppmärksammats och noterats
Så, vad är din egen plan?
Citera
2024-05-04, 12:22
  #37442
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Vem är du att bedöma hur någon mår utav tunga bråk inom familjen?
Det här är dessutom inget LITET bråk, det är gigantiskt med tanke på att de sker inför öppen ridå med mängder av människor som väljer sida, skickar hat och ringer ner myndigheter.

Jag hade aldrig orkat med den typen av press, samtidigt som man är i ett bråk inom sin familj.

Att Chrippa orkar är ett under.

Jag hade ju inte gjort det.
Jocke bråkar inte, han vill bli lämnad ifred...
Först ska han bara krossa Chrilles liv, hans flickvän, hennes familj mm, för att kunna sörja för det stackars barnet, Chloé...
Jocke och Jonna vill sluta cirkeln och rädda ett barn, det lilla oälskade barn som Jocke påstår att han var...
Han borde rädda sina egna barn från sig själv och Jonna.
Jockes modus operandi är inget som skulle sälja, möjligtvis i Ankeborgsblaskan, där Jockoboi själv finns med.
Chrippa lever i verkligheten och vill inte delta i Jockes låtsasvärld
Citera
2024-05-04, 12:29
  #37443
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Christofer har aldrig slagit mig med knuten näve, sa hon väl?

Vad som än hände, så har Linnéa och Chrippa valt att fortsätta tillsammans.

Chrippa är nykter och jag vet att han inte kommer slänga bort sin sista chans.

Julia däremot, hon hade chansen att bekänna vad hon gjort och tillsammans med vilka. Anstiftan, uppvigling, förtal, intrång, hot, utpressning.

Linnéa och Chrippa bjöd in Julia, öppnade upp för att kunna samarbeta för att underlätta och göra det så bra som möjligt för Chloé.

Ett barn mår allra bäst av att föräldrarna kan samarbeta.

Julia sumpade sin chans.
Att se hur hon inte står för sina lögner, utan snarare njuter av att vara i ramljuset, smirking, Sveriges egna Amber Heard.

Undrar om tänderna blir bra i Turkiet? Hon ska ju dit med bff/svärmor Anna Book...Annas graveyards blev inte så bra sist

Hur komiskt är det inte att det var just Anna Book som bevittnade Jockibois frieri till Pamela Anderson, nej, jag menar Tomtemor Jonna Lundell?


Nu får du ju för fan ge dig med att välsigna denna pissiga människa som utnyttjat sitt barn för att koka ihop äckliga lögner!
Spelar väl för fan inge roll om det är hans första, andra eller sista chans. Han ljög ju för fan ihop att L anklagade han för incest och pedofili. Vafan har han för äcklig tankar egentligen att han ens kommer på något sådant?!?
Citera
2024-05-04, 12:37
  #37444
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Nu får du ju för fan ge dig med att välsigna denna pissiga människa som utnyttjat sitt barn för att koka ihop äckliga lögner!
Spelar väl för fan inge roll om det är hans första, andra eller sista chans. Han ljög ju för fan ihop att L anklagade han för incest och pedofili. Vafan har han för äcklig tankar egentligen att han ens kommer på något sådant?!?
Tror att ddt var Anjo och Jockes påhitt.
Dom brukar slänga ur sig att folk är pedofiler, incest har jag inte hört någon yttra, men just pedofili är en genomgående röd tråd i alla Jockes hatdrev.
Varför då? Incest? Knappast Chrille.
Om man tittar på barnen som hänger med på resor, så är Chloé den tryggaste ungen. Chrille har henne till 95%.
Hon blir dock ofta ledsen i Jockes närvaro.
Någonting skaver

Hade jag blivit anklagad för att vara pedofil, hade jag anmält det till polisen. Särskilt med tanke på hur drevet gick.
Som tjejen med brännmärket på arslet...hon fick intervjuas av Anjo, sen var det ur världen
Citera
2024-05-04, 12:38
  #37445
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Nu får du ju för fan ge dig med att välsigna denna pissiga människa som utnyttjat sitt barn för att koka ihop äckliga lögner!
Spelar väl för fan inge roll om det är hans första, andra eller sista chans. Han ljög ju för fan ihop att L anklagade han för incest och pedofili. Vafan har han för äcklig tankar egentligen att han ens kommer på något sådant?!?

Jag uppfattar det som att du inte gillar när någon har en annan åsikt än dig. Du ser inget problem i det när du befinner dig i ett forum där yttrandefrihet är själva poängen. Om du inte gillar vad en användare skriver om människor och situationen kring Chrippa så kan du ju skrolla vidare, eller hur? Att kräkas en massa onödiga kommentarer gör inget bra för ett diskussionsforum
Vi är ett mindre gäng som stöttar Chrippa och hans familj, utom Jocke då förstås, och det har vi rätt till. Vi kommer inte låta oss tystas, och i ett forum som detta skall definitivt ingen annan användare tysta oss för att framhäva sin egen åsikt
Citera
2024-05-04, 12:48
  #37446
Medlem
Jag har aldrig sagt att jag supportar någon. Jag tycker Chrippa är en stor idiot helt och hållet på egen hand.
Jag är helt ointresserad av vad Jocke tänker eller tycker. Jag tycker Chrippa ska åka hem och göra rätt för sig så slipper han sitta och gnälla på alla andra och känna sig pressad och jagad.

Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det är ingen förklaring till varför alla apor supportar Jocke i sin jakt på Chrippa
Har Chrippa begått något brott så finns det myndigheter som sköter det, det är inget Jockiboi skall göra, och definitivt inte han supporterklubb
Så varför supportar du Jocke. Vad är ditt mål i hela ärendet? Har du någon lösning så det blir ett slut, för Jocke kommer inte ge sig. Det har vi ju sett redan. Han fortsätter sitt pladder om att barnet måste omhändertas enligt LVU trots utredningen visat att det inte behövs. Att be följare massanmäla både till polis och soc är sjukt. Han slösar på resurser som behövs på viktigare saker, vilket uppmärksammats och noterats
Så, vad är din egen plan?
Citera
2024-05-04, 12:53
  #37447
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag uppfattar det som att du inte gillar när någon har en annan åsikt än dig. Du ser inget problem i det när du befinner dig i ett forum där yttrandefrihet är själva poängen. Om du inte gillar vad en användare skriver om människor och situationen kring Chrippa så kan du ju skrolla vidare, eller hur? Att kräkas en massa onödiga kommentarer gör inget bra för ett diskussionsforum
Vi är ett mindre gäng som stöttar Chrippa och hans familj, utom Jocke då förstås, och det har vi rätt till. Vi kommer inte låta oss tystas, och i ett forum som detta skall definitivt ingen annan användare tysta oss för att framhäva sin egen åsikt

Klart även ni som håller Chrippa under armarna har rätt till er åsikt. Har jag iaf inte sagt något om.
Men det är bara här det *låter*
Mycket tyst nu från dom båda. Inga bilder på pool, klockor, pengar, kläder och feta köttbitar.
Trubbel i paradiset?
Fast det jobbas väl nu på att försöka sätta dit Anjo & Jocke.
Vilket jag tror kommer bli svårt.
Tror Jocke och Anjo ligger några steg före. Typ ett helt upplopp (slutsträcka)
Citera
2024-05-04, 13:02
  #37448
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tror att ddt var Anjo och Jockes påhitt.
Dom brukar slänga ur sig att folk är pedofiler, incest har jag inte hört någon yttra, men just pedofili är en genomgående röd tråd i alla Jockes hatdrev.
Varför då? Incest? Knappast Chrille.
Om man tittar på barnen som hänger med på resor, så är Chloé den tryggaste ungen. Chrille har henne till 95%.
Hon blir dock ofta ledsen i Jockes närvaro.
Någonting skaver

Hade jag blivit anklagad för att vara pedofil, hade jag anmält det till polisen. Särskilt med tanke på hur drevet gick.
Som tjejen med brännmärket på arslet...hon fick intervjuas av Anjo, sen var det ur världen

fetade.. tryggaste ungen?
Hennes båda föräldrar är ekonomiska brottslingar. Hon har inget fast hem hos Pappan som lever som en vagabond. Mamman verkar ha helt andra intressen och planer än att skapa något tryggt för Lilla C.
***BIG SMILE*** 😁
Men hon kanske ändrar sig nu?
Chrippa kommer inte ändra sig. Han kommer inte jobba för att skapa något tryggt för Lilla C.
Inte heller att reda upp sina egna problem. Han ser inte...
Han kommer ist lägga all tid och energi på att försöka sätta dit sin bror.
Citera
2024-05-04, 13:16
  #37449
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Christofer har aldrig slagit mig med knuten näve, sa hon väl?

Vad som än hände, så har Linnéa och Chrippa valt att fortsätta tillsammans.

Chrippa är nykter och jag vet att han inte kommer slänga bort sin sista chans.

Julia däremot, hon hade chansen att bekänna vad hon gjort och tillsammans med vilka. Anstiftan, uppvigling, förtal, intrång, hot, utpressning.

Linnéa och Chrippa bjöd in Julia, öppnade upp för att kunna samarbeta för att underlätta och göra det så bra som möjligt för Chloé.

Ett barn mår allra bäst av att föräldrarna kan samarbeta.

Julia sumpade sin chans.
Att se hur hon inte står för sina lögner, utan snarare njuter av att vara i ramljuset, smirking, Sveriges egna Amber Heard.

Undrar om tänderna blir bra i Turkiet? Hon ska ju dit med bff/svärmor Anna Book...Annas graveyards blev inte så bra sist

Hur komiskt är det inte att det var just Anna Book som bevittnade Jockibois frieri till Pamela Anderson, nej, jag menar Tomtemor Jonna Lundell?


Förut så misshandlade han Linnea. Och nu har han aldrig rört henne? 😅
Citera
2024-05-04, 13:16
  #37450
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
fetade.. tryggaste ungen?
Hennes båda föräldrar är ekonomiska brottslingar. Hon har inget fast hem hos Pappan som lever som en vagabond. Mamman verkar ha helt andra intressen och planer än att skapa något tryggt för Lilla C.
***BIG SMILE*** 😁
Men hon kanske ändrar sig nu?
Chrippa kommer inte ändra sig. Han kommer inte jobba för att skapa något tryggt för Lilla C.
Inte heller att reda upp sina egna problem. Han ser inte...
Han kommer ist lägga all tid och energi på att försöka sätta dit sin bror.
Jag står utanför och studerar spektaklet.
Ifrågasätter och eftersöker källor till påståenden.
Jag kan konstatera att Chloé är trygg och säker med sin pappa Christofer och mamma Nea.

Linnéa har sannerligen fått betala ett oerhört högt pris för sin kärlek till Christofer och Chloé.
Hon har förlorat rätten till ett privatliv, det är oerhört vidrigt att bevittna hur stora youtubekreatörer går samman och gör ALLT för att förstöra hennes liv, men hon står kvar, Christofer har hennes hjärta i sin hand, hon litar på honom.
Ska hon stå till svars för allt Christofer gjort i sitt liv?
Om sanningen ska fram, så hade Chrippa kunnat vara kung och haft sitt eget kungarike nu, om han gjort som Joakim Lundell ville.
Dvs stannat med Julia och bott i Jockes egna big brotherlägga.

Då hade Linnéa "bara" varit hatad för saker hon inte gjort.

Vad skulle Linnéa ha gjort egentligen? Inte blivit kär? Lätt att säga.
Jag hoppas att alla människor får uppleva äkta kärlek och inte ser på familjen som ett företag vars varumärke ska vara fläckfritt.
Citera
2024-05-04, 13:26
  #37451
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag står utanför och studerar spektaklet.
Ifrågasätter och eftersöker källor till påståenden.
Jag kan konstatera att Chloé är trygg och säker med sin pappa Christofer och mamma Nea.

Linnéa har sannerligen fått betala ett oerhört högt pris för sin kärlek till Christofer och Chloé.
Hon har förlorat rätten till ett privatliv, det är oerhört vidrigt att bevittna hur stora youtubekreatörer går samman och gör ALLT för att förstöra hennes liv, men hon står kvar, Christofer har hennes hjärta i sin hand, hon litar på honom.
Ska hon stå till svars för allt Christofer gjort i sitt liv?
Om sanningen ska fram, så hade Chrippa kunnat vara kung och haft sitt eget kungarike nu, om han gjort som Joakim Lundell ville.
Dvs stannat med Julia och bott i Jockes egna big brotherlägga.

Då hade Linnéa "bara" varit hatad för saker hon inte gjort.

Vad skulle Linnéa ha gjort egentligen? Inte blivit kär? Lätt att säga.
Jag hoppas att alla människor får uppleva äkta kärlek och inte ser på familjen som ett företag vars varumärke ska vara fläckfritt.

Vad skulle Linnéa ha gjort egentligen?
Ja hon kan ju börja med att vara ärlig, inte ljuga och hitta på historier.
Men det verkar hon bra på. Hon har lärt Chrippa ALLT hon kan
Se så bra det går..
Både hon och Chrippa har tappat ALL trovärdighet.
Men hon är duktig. Hon har lyckats förstöra både Chrippas och sitt eget liv.
Lek med tanken nu..
Om Chrippa skulle dumpa henne? Vilken kändis tror du skulle vilja ha henne efter Chrippa?
För inte tar hon väl en *vanlig* kille?
Men vi får önska dom lycka, dom passar ihop.
__________________
Senast redigerad av Tarmstuvning 2024-05-04 kl. 13:31.
Citera
2024-05-04, 13:33
  #37452
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tror att ddt var Anjo och Jockes påhitt.
Dom brukar slänga ur sig att folk är pedofiler, incest har jag inte hört någon yttra, men just pedofili är en genomgående röd tråd i alla Jockes hatdrev.
Varför då? Incest? Knappast Chrille.
Om man tittar på barnen som hänger med på resor, så är Chloé den tryggaste ungen. Chrille har henne till 95%.
Hon blir dock ofta ledsen i Jockes närvaro.
Någonting skaver

Hade jag blivit anklagad för att vara pedofil, hade jag anmält det till polisen. Särskilt med tanke på hur drevet gick.
Som tjejen med brännmärket på arslet...hon fick intervjuas av Anjo, sen var det ur världen

Nej du. Det kom direkt från Kräftans mun vad han påstår L hade sagt gällande de att han tände på sin dotter.
Försök inte få det till något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in