Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-30, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Varför tror du alltså herregud
Crille var fullt medveten om vad L har sagt
Och på hennes vittnesmål har de gått vidare.

Men dom är välkomna tillbaka.

Varför tror jag alltså herregud?

Det jag tror är att Kräftan försöker göra sig oskyldig när han i själva verket var en drivande faktor i skiten.
Klart han inte satt som ett frågetecken bakom gallret. Han har hela tiden varit fullt medveten om vad alla håller med och hur allt drevet har kokats ihop. Han gillar att skapa drama, ljuga slingra sig ur sitt ansvar.
Citera
2024-04-30, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jullan har en del att förklara

Som jag skrivit sedan länge så är denna människa inte oskyldig och högst delaktig till drevet och matat på med information.
Hon lägger just nu ut en massa klipp på sin Instagram, i hennes flöde.
Hon försöker ge sin version tydligen och hittills är det väl en 7 klipp.
Det lär komma mer.

Julia skulle tydligen hämta Chloe imorgon 1:a Maj men Chrippa har nekat henne efter det Anjo har lagt ut om Linnea.

Forts följer…
Citera
2024-04-30, 18:00
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Varför tror jag alltså herregud?

Det jag tror är att Kräftan försöker göra sig oskyldig när han i själva verket var en drivande faktor i skiten.
Klart han inte satt som ett frågetecken bakom gallret. Han har hela tiden varit fullt medveten om vad alla håller med och hur allt drevet har kokats ihop. Han gillar att skapa drama, ljuga slingra sig ur sitt ansvar.

Nej det finns inget djävla drev.
Det crippa skriv 11 jan till sina vänner menade han.
Utan intervjuer av folk som har ljugit som faan till sin igen fördel.
Problemet ligger inte där utan vad som har sagt i förhör utav L
Av rädsla eller oro ingen aning får stå för henne.
Men de är hon och ingen annan & Julia som har sätt till
att de bliv värre en de borde ha blivet
Att sedan Christofer hotar till höger o vänster får ju stå för honom.
Citera
2024-04-30, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Hon lägger just nu ut en massa klipp på sin Instagram, i hennes flöde.
Hon försöker ge sin version tydligen och hittills är det väl en 7 klipp.
Det lär komma mer.

Julia skulle tydligen hämta Chloe imorgon 1:a Maj men Chrippa har nekat henne efter det Anjo har lagt ut om Linnea.

Forts följer…

De har sig själva att skylla för drevet och allt skit som kastas runt och åter igen används barnet som vapen
.Förjävligt!
Citera
2024-04-30, 18:09
Medlem
Citat:

Vad fan sluddrar du om? Hur kan detta skitskådespel handla om Chrippas vänner? Vad är det de vill? Vem av dina vänner är lättkränkt och hämndlysten? Vem vill ha en del av uppmärksamheten?
Ska du skriva passivt aggressiva inlägg så får du tala ur skägget. Låt bli annars och skicka dina rebusar till den det gäller.
Citera
2024-04-30, 18:10
Medlem
Citat:
De har sig själva att skylla för drevet och allt skit som kastas runt och åter igen används barnet som vapen
.Förjävligt!
Stackars barn 😢
Citera
2024-04-30, 18:12
Medlem
Citat:

Njaa. Så vitt jag vet så satt det en snubbe som är väldigt lik Kräftan i Anjos studio och matade samt bekräftade både det ena och det andra. Det kom mycket poster med hån och trams mot L från den snubben.
Har inget minne av att snubben hette Kristina som bekräftade misshandel mot barnet etc.

Han är en fegis som inte vågar stå för vad han sagt utan slingrar sig ur som en snubbe utan stake.
Citera
2024-04-30, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Stackars barn 😢

Föräldrarna bryr sig inte.

Kräftan ska ha klart för sig att han inte har rätten att undanhålla barnet från mamman, så han gör sig direkt skyldig till en hel del.
Guardia civil kan de ringa och då är barnet tillbaka i Sverige på nolltid.
Vilken pissluffare till sk farsa som åter igen utnyttjar barnet. Äckligt!
Citera
2024-04-30, 18:37
Medlem
geek12s avatar
Ska bli kul o höra hur mumsbulle vinklar allt Julia sagt nu på sin instagram.

Vilket jävla smuts Chrippa och Linnea är!! Önskar han mer än olycka i livet.
Citera
2024-04-30, 18:39
Medlem
Citat:
Föräldrarna bryr sig inte.

Kräftan ska ha klart för sig att han inte har rätten att undanhålla barnet från mamman, så han gör sig direkt skyldig till en hel del.
Guardia civil kan de ringa och då är barnet tillbaka i Sverige på nolltid.
Vilken pissluffare till sk farsa som åter igen utnyttjar barnet. Äckligt!
Det är mycket som är konstigt med det här, rent rättsligt.
Varför har de inte gått till familjerätten om sina samarbetsproblem och gjort ett schema som är juridiskt bindande?
Efterlevs det inte och samarbetsproblemen är såpass svåra så får man kontakta advokat och pröva det rättsligt och ansöka om ensam vårdnad.

Varför har soc lallat med i det här utan att hänvisa till advokat?
Nu verkar de enbart ha lagt ner utan åtgärder eller hänvisat dem vidare.
Har de (Chrippa och Julia) inte fått veta att man kan bli av med vårdnaden om man inte visar att man kan samarbeta och försvårar för den andra föräldern?
Chrippa får inte neka Julia.

Så va det förr iaf, det kan kanske ha ändrat sig.

Men det är så mycket som är konstigt att de har kunnat fortsätta, trots myndigheters inblandning.
Citera
2024-04-30, 18:55
Medlem
Många som undrar hur det skall bli framöver med föräldraskapet Chrippa och Julia. När någon går ut och påstår att nya flickvännens föräldrar vållat en mans självmord plus en del annat, så tyder det på att något är väldigt skevt med den personen. Vad jag hört och sett så är Chrippa bättre på att se till Chloes behov än Julia. Hur skall hon kunna kuska kors och tvärs i landet samtidigt som lilla c skall gå på förskola? Chrippa är kanske inte helt optimal men han har gjort stora framsteg den sista tiden, något jag tror beror på Linnea. Flickungen är inte i fara, inte bland vålds- och våldtäktsdömda. Hon har det bra och Julia borde känna sig nöjd med det. Jag väntar fortfarande på en förklaring på hur fan hon fick till det med KC. Hon håller verkligen på att tappa det helt
Citera
2024-04-30, 19:08
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Många som undrar hur det skall bli framöver med föräldraskapet Chrippa och Julia. När någon går ut och påstår att nya flickvännens föräldrar vållat en mans självmord plus en del annat, så tyder det på att något är väldigt skevt med den personen. Vad jag hört och sett så är Chrippa bättre på att se till Chloes behov än Julia. Hur skall hon kunna kuska kors och tvärs i landet samtidigt som lilla c skall gå på förskola? Chrippa är kanske inte helt optimal men han har gjort stora framsteg den sista tiden, något jag tror beror på Linnea. Flickungen är inte i fara, inte bland vålds- och våldtäktsdömda. Hon har det bra och Julia borde känna sig nöjd med det. Jag väntar fortfarande på en förklaring på hur fan hon fick till det med KC. Hon håller verkligen på att tappa det helt

Hahhahahaahaha har CHRIPPA gjort stora framsteg? Hahahahaha sjukaste jag läst.

Han är tydligen lika bra som Linnea på att manipulera isåfall. Säger inte att Julia är någon toppförälder, men lyssna på vad hon säger nu på instagram.

Chrippa gjort stora framsteg sade du. Måste verkligen skratta igen. Är det 1a april idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in