Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-05-04, 16:09
Avstngd
Flenzenstocks avatar
r det vanligt att ni tjejer erbjuder ett knull till killar nr ni knner att ni behver ha ngot att tradea men inte har ngot. Jag menar som om ni ftt hjlp av ngot kille och knner att ni borde ge ngot tillbaka s kanske ni erbjuder ett knull. Eller om ni kanske gr p ett kalas och inte har med en present, s nr han ppnar drren med ballonger p erbjuder ni ett knull i stllet. Eller om ni har en killkompis som sliter med studierna infr en tenta s sger ni att om du klarar den fr du knulla. Ngon kille r lite deppig, s kanske ni erbjuder knulla?
Citera
2024-05-04, 16:45
Medlem
GustavTrelleborgs avatar
Ja, hela tiden. Jag anvnder fittan till att f som jag vill.
Citera
2024-05-04, 16:47
Avstngd
Tror det r mer vanligt n man tror
Citera
2024-05-04, 16:51
Medlem
Charlie-Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Ja, hela tiden. Jag anvnder fittan till att f som jag vill.
Detta gller inte killar, ven om du vill, kre Gustav!
Citera
2024-05-04, 17:13
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shunosoklat
En tjej brukar kpa droger av mig och antingen betalar hon 1000:- eller s suger hon av mig medan jag filmar.
Det var dyrt.
Citera
2024-05-04, 17:18
Medlem
Dishys avatar
Aldrig hrt talas om ngon som gr detta. Knns som att antingen pysslar man inte med prostitution eller s gr man det men d inte i utbyte mot tjnster i bekantskapskretsen utan mot pengar med frmlingar.
Citera
2024-05-04, 17:46
Medlem
halaltarzans avatar
Jobbade mnga r p krogen och brudar som hade gkat med ngon av drrkillarna behvde d aldrig st i k eller betala entr.
Citera
2024-05-04, 17:50
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jobbade mnga r p krogen och brudar som hade gkat med ngon av drrkillarna behvde d aldrig st i k eller betala entr.

Det betyder ju inte att tjejerna knullat med dem fr att f gratis entr.
Citera
2024-05-04, 18:01
Medlem
Det r nog mer nsketnkande n verklighet fr mnnen.
Citera
2024-05-04, 18:41
Medlem
Bandoliers avatar
Inom missbrukarkretsar sker det hela tiden.

Ett personligt minne frn en tgluff:
Nr jag p vg tillbaka till Sverige klev en dansk tjej p tget. Vi brjade snacka och jag gav henne ett par mackor och ngot att dricka. Hon skulle av i Kpenhamn tidigt p morgonen. Ngon timme innan tget var framme sa hon till mig att om jag ville kunde hon gra det sknt fr mig som tack.
I vanliga fall hade jag kanske hakat p men jag knde mig s jvla ofrsch s jag tackade nej.
Citera
2024-05-04, 18:51
Medlem
kvastsvanss avatar
Nej. Dremot har jag vid enstaka tillfllen kltt mig mer utmanande n vanligt och spelat p min snygghet fr att lttare f lift, hjlp med bilen eller manlig bartenders uppmrksamhet nr jag vill kpa l och det r mycket folk. Succ varje gng. Knns bde tillfredsstllande och lite smutsigt.
Citera
2024-05-04, 21:08
Medlem
revodnebs avatar
Jag sparade ihop till ett rejlt skgg en gng i tiden, sg ut som helvetet sjlvt. Polarens syrra frgade nr jag skulle raka mig (var singel d)? Jag sa nr jag fr ligga, -"Det r nstan s man skulle ge dig ett mercy-fuck" sa hon. Blev sklart inget d vi r goda vnner.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in