Citat:
Ursprungligen postat av
XN
I teorin så låter det såklart härligt att bara dra till Chiang Mai ett par dagar under semestern, men när man väl är där så vill man inte sitta i en bil/buss/tåg allt för länge. Du får ju räkna med att det tar en dag dit och en dag tillbaka bara resande. Du kommer inte vilja göra det om du är på semester i 3 veckor, enligt mig. Då kan du nog hitta jordnära tjejer närmare. Jag träffade en tjej som bodde på Koh Samet med sin familj, hade resturang osv. Var inte så att jag betalade för hennes sällskap utan vi fattade bara tycke för varandra och hängde i en vecka innan jag skulle dra vidare. Att dra till Koh Samet är bra mycket närmare än Chiang Mai i alla fall :-) En gång träffade jag en ryska, eller hon var från Uzbekistan. Jävligt söt tjej som bodde i Thailand av någon anledning. Hängde med henne i typ en vecka medan hon var i Pattaya för att festa. Var inte riktigt planen med min semester men vafan.. This is Thailand
Du gör ju självklart som du vill, men jag hade sparat norra delen till en resa där du kanske har ett 90-dagars visum eller så.
Jag var nog betydligt yngre än 25 när jag reste dit första gången, men resan jag pratade om med Nim var 2014-15 ungefär. Det var mycket billigare och kronkursen låg högre än vad den gör idag tyvärr. Genom åren har det gåtts igenom en hel del Nims hehe, men hon har av någon anledning fastnat på hjärnhinnan. Jag har inte varit tillbaka till den baren men jag skulle gissa att hon inte är kvar. Hon borde väl vara typ 40 år idag så förhoppningsvis så är hon lyckligt gift med någon farang eller är mamasan för någon bar. Eller tillbaka i Isaan
Du har nog rätt, det låter bra i teorin men inte i praktiken att sitta på en buss flera timmar i värmen under semestern är inte så kul. Blir ju väldigt bekväm av sig när man är utomlands. Om det är 1km till stranden så är det ett helt företag att orka ta sig dit i värmen av ren lathet, utan strandnära är det som gäller isåfall.
Allt kan hända som du säger är ju gott om ryska brudar där på semester så att få en fling med en semester brud är inte heller helt omöjligt. Handlar bara om tur, rätt plats, rätt tidpunkt. Uzbekistan grejer det haha måste vara ytterst ovanligt att hänga med en uzbekisk brud oavsett land man är och besöker.
Du borde dra dit och kolla läget i den baren Nim jobbade vid bara för gamla goa minnens skull kan säkert bli riktigt kul om någon där vet vem hon är och kan berätta mer. För är hon runt 40 idag så lär hon inte jobba där som bartjej iaf hehe.
LB är ruggigt heta vissa av dom men det tar emot haha. sjukt att vissa LB är snyggare än vissa kvinnor. såklart långt ifrån alla LB är fina menn dom som är snygga är äckligt snygga. Är man gay om man blir avsugen av en LB eller var går gränsen?