Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-19, 22:13
Moderator
Gromguttens avatar
Daugavins skott slickar ribban.
2024-05-19, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Då ser vi olika på situationen.

Det är ok. Situationen kommer garanteras rullas och talas om efter matchen. Återstår att se om du eller jag får annat perspektiv. Som sagt, jag vill bannlysa Kanada och kanadensare från all internationell hockey i 25 år, till att börja med. Spelare från Europa/USA som väljer att spela i Kanada förbjuds också från internationellt spel. Kanadas fusk och fulspel måste få ett slut.

Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Jag kommer ihåg när Lindroos gjorde vm debut för Kanada..
Man hatade den djäveln så mycket så man var färdig och kasta ut "tv helvetet" haha...

Så har man känt mer än en gång. Minns när JVM gick i Kanada för några år sedan. Domarna fuskade till det så Kanada gick till final och sedan fuskade man så de vann också. Ultimata skammen var när kanadensiska fansen stod upp och applåderade kanadensiska spelarna till vinsten. Alla begrep att domarna rånat övriga lag. Så jävla, jävla vidrigt. Hatar kanadensiska fusket. I statistiken efteråt ser man inget om fusket utan bara resultatet.
2024-05-19, 22:19
Medlem
Yes!! Hann hem till tredje perioden!!

Var 2a jämn spelmässigt?
2024-05-19, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Det är ok. Situationen kommer garanteras rullas och talas om efter matchen. Återstår att se om du eller jag får annat perspektiv. Som sagt, jag vill bannlysa Kanada och kanadensare från all internationell hockey i 25 år, till att börja med. Spelare från Europa/USA som väljer att spela i Kanada förbjuds också från internationellt spel. Kanadas fusk och fulspel måste få ett slut.

Så har man känt mer än en gång. Minns när JVM gick i Kanada för några år sedan. Domarna fuskade till det så Kanada gick till final och sedan fuskade man så de vann också. Ultimata skammen var när kanadensiska fansen stod upp och applåderade kanadensiska spelarna till vinsten. Alla begrep att domarna rånat övriga lag. Så jävla, jävla vidrigt. Hatar kanadensiska fusket. I statistiken efteråt ser man inget om fusket utan bara resultatet.

Värsta måste nog vara när damerna spelade vm och Finland vann och så dömde dom bort målet jättesent och felaktigt om jag minns rätt och så slutar det med att Kanada vann

den enda gången jag brytt mig om damhockey för det var just så brutalt
2024-05-19, 22:24
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stezt
Yes!! Hann hem till tredje perioden!!

Var 2a jämn spelmässigt?

Letterna lyfte sig ordentligt.
2024-05-19, 22:25
Moderator
Gromguttens avatar
Dramatiskt, extremt offensiv hockey från bägge lag.
2024-05-19, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Letterna lyfte sig ordentligt.

Vad bra, hela tiden jag var borta så var det letterna jag tänkte på.
2024-05-19, 22:30
Moderator
Gromguttens avatar
Hur klarar man att lägga pucken från en meter upp ovanpå det øppna målet??
2024-05-19, 22:31
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stezt
Vad bra, hela tiden jag var borta så var det letterna jag tänkte på.

Visste det. Hockeymatchen.
2024-05-19, 22:33
Moderator
Gromguttens avatar
Slovakerna,gør 2-1, Celarik.
2024-05-19, 22:34
Moderator
Gromguttens avatar
Helvete vilken match, två riktiga publiklag som gett Allt!
2024-05-19, 22:35
Moderator
Gromguttens avatar
2-2, Cibulskis!

Stolpe in!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här