• 188
  • 238
  • 278
  • 287
  • 288
  • 289
  • 298
2024-05-21, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgnetaPatrull
Pontus måste vara den sämsta krishanteraren vi har. Med tanke på hur många kriser han försökt hantera borde han veta bättre. Istället försöker han släcka en brand med bensin.

Trots det kommer han undan ganska bra!
Han är inte speciellt cancelled och barnen följer honom. Tror tyvärr MÅNGA unga tjejer blir groomade och vill skriva med honom!!
Citera
2024-05-21, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Pontus kör med en dåligt utförd härskarteknik och försöker flytta över skuldfrågan på flickan. Jävligt ofräscht när det rör sig om ett barn fortfarande och han ska föreställa en vuxen man. Han är lika usel som vanligt när han försöker försvara sig. Det är inte en jämnårig kvinna han har en konflikt med men han fattar ändå inte att han borde backa rejält nu.

Tänkte precis samma sak! Att han "gav henne förtroende". (Han uttryckte sig så på instagram)
Förtroende till vad?! Att han ska äckla sig med henne och hon är tyst? Vad är det för förtroende Pontus menar undrar jag..
Citera
2024-05-22, 00:30
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Pontus kör med en dåligt utförd härskarteknik och försöker flytta över skuldfrågan på flickan. Jävligt ofräscht när det rör sig om ett barn fortfarande och han ska föreställa en vuxen man. Han är lika usel som vanligt när han försöker försvara sig. Det är inte en jämnårig kvinna han har en konflikt med men han fattar ändå inte att han borde backa rejält nu.
Mm, väldigt provocerande när han alltid ler så hånfullt också!

Dock känns han så tom på något vis, eller icke-genuin eller hur jag nu ska säga det.
Citera
2024-05-22, 00:40
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brorogonblick
Är det någon annan här som tycker det är TVÄRskumt att Pontus tar med sig BARN hem?!?! Varför reagerar ingen i hans närhet på det? Grannar, barnens föräldrar och sist men inte minst, CARINA OCH PATRIK. Hade jag som är 23 (ifall jag fortfarande bott hemma) tagit med mig 13-14-15 åringar hem hade nog min mamma sagt upp relationen till mig och anmält mig till polisen. Rightfully so! Glöm inte att hon tjejen sa att hon hängde med hennes LILLEbror och hans vänner hem till Pontus. Då talar vi alltså om barn under 15.
Obehagligt ja.. blir ännu mer creepy när vi nu vet att Pontus systematiskt väntar in tjejerna till dom blivit 15 år, innan han sedan tafsar på dom hemma hos sig.

Som om att ha hem barn inte var tillräckligt creepy liksom..

Finns ett klipp förresten när en granne konfronterar familjen Rasmusson efter att Pontus har gått omkring och fotograferat (barn?) i området. Carina cp:ar loss fullständigt.
Citat:
Ursprungligen postat av brorogonblick
Har skrivit tidigare i tråden om detta, men är 99.9% säker att Pontus och Carina har en incestuös relation, det är liksom ingen fråga om saken. Mycket troligt att hon övergreppat honom sen barnsben vilket förklarar Pontus dragning till barn nu. Inget konstigt med det. Mysteriet är varför Pontus är kvar i hans omständigheter? Han har all möjlighet att flytta till andra sidan jorden och börja om. Gå i terapi kanske.
Hahaha!
Citera
2024-05-22, 15:40
Medlem
Waldorfnisses avatar
Kan bara instämma om att hela familjen och framförallt hans vedervärdiga ragata till mor är skumma som fan. Det där med incestuöst förhållande har jag också funderat en del på. Innan Pontus tar sig i kragen, bryter med föräldrarna och börjar gå i terapi kommer vi nog aldrig få något bra svar på det.

https://i.imgur.com/iGP3mNK.jpeg

Att han FAN inte fattar att han borde hålla käften och ligga lågt är än mer fascinerande. Istället eldar han på bilden av sig själv som ett creep och groomer. Otroligt.
Citera
2024-05-22, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waldorfnisse
Kan bara instämma om att hela familjen och framförallt hans vedervärdiga ragata till mor är skumma som fan. Det där med incestuöst förhållande har jag också funderat en del på. Innan Pontus tar sig i kragen, bryter med föräldrarna och börjar gå i terapi kommer vi nog aldrig få något bra svar på det.

https://i.imgur.com/iGP3mNK.jpeg

Att han FAN inte fattar att han borde hålla käften och ligga lågt är än mer fascinerande. Istället eldar han på bilden av sig själv som ett creep och groomer. Otroligt.

All. publicitet är bra publicitet enligt honom och kan säkert ragga någon småbrud via de sättet med....
Citera
2024-05-23, 20:25
Medlem
Hade helt missat att han lagt ut massa bullshit om åldersskillnad och att stor åldersskillnad är helt okej. Han själv är väl typ 25? Hans jämförelse är äldre kändisar som är ihop med yngre. Men han själv är 25, kan han vara ihop med en 12-åring då eller vad vill han få fram?

Det var någon som nämnde här att han gräver sin egen grop och kan bara hålla med
Citera
2024-05-28, 18:16
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuttfjun
Hade helt missat att han lagt ut massa bullshit om åldersskillnad och att stor åldersskillnad är helt okej. Han själv är väl typ 25? Hans jämförelse är äldre kändisar som är ihop med yngre. Men han själv är 25, kan han vara ihop med en 12-åring då eller vad vill han få fram?

Det var någon som nämnde här att han gräver sin egen grop och kan bara hålla med

Får man inga brudar i sin egen ålder så verkar tillvägagångssättet vara att bli hobbypedofil.
Citera
2024-05-29, 23:24
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuttfjun

Han är 26, 98a. Fullkomligt vidrigt, och inte alls jämförbart med säg två vuxna där den yngre i relationen är 25 (och den andra säg 10-20 år äldre). Nedåt blir det ju helt tokigt, men det verkar han ju inte fatta!
Citera
2024-06-03, 16:52
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Han är 26, 98a. Fullkomligt vidrigt, och inte alls jämförbart med säg två vuxna där den yngre i relationen är 25 (och den andra säg 10-20 år äldre). Nedåt blir det ju helt tokigt, men det verkar han ju inte fatta!

Samtidigt är han väl desperat för han fick aldrig yngre tonårsfitta när han själv var i tonåren och han måste ta sin chans nu innan han passerar 30 för då ser det verkligen inte bra ut att jaga 15-åringar eller yngre.
Citera
2024-06-03, 18:56
Medlem
AgnetaPatrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Samtidigt är han väl desperat för han fick aldrig yngre tonårsfitta när han själv var i tonåren och han måste ta sin chans nu innan han passerar 30 för då ser det verkligen inte bra ut att jaga 15-åringar eller yngre.

Han borde jaga artonåringar och inte trettonåringar. Det är också tonåringar. Men är helt med på din teori. Han är nog helt enkelt oerfaren med flickor.
Citera
2024-06-06, 16:08
Medlem
Känns som han kommer undan lite för att han själv ser väldigt barnslig ut.
Citera
  • 188
  • 238
  • 278
  • 287
  • 288
  • 289
  • 298

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto