Citat:
Ursprungligen postat av
brorogonblick
Är det någon annan här som tycker det är TVÄRskumt att Pontus tar med sig BARN hem?!?! Varför reagerar ingen i hans närhet på det? Grannar, barnens föräldrar och sist men inte minst, CARINA OCH PATRIK. Hade jag som är 23 (ifall jag fortfarande bott hemma) tagit med mig 13-14-15 åringar hem hade nog min mamma sagt upp relationen till mig och anmält mig till polisen. Rightfully so! Glöm inte att hon tjejen sa att hon hängde med hennes LILLEbror och hans vänner hem till Pontus. Då talar vi alltså om barn under 15.
Obehagligt ja.. blir ännu mer creepy när vi nu vet att Pontus systematiskt väntar in tjejerna till dom blivit 15 år, innan han sedan tafsar på dom hemma hos sig.
Som om att ha hem barn inte var tillräckligt creepy liksom..
Finns ett klipp förresten när en granne konfronterar familjen Rasmusson efter att Pontus har gått omkring och fotograferat (barn?) i området. Carina cp:ar loss fullständigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
brorogonblick
Har skrivit tidigare i tråden om detta, men är 99.9% säker att Pontus och Carina har en incestuös relation, det är liksom ingen fråga om saken. Mycket troligt att hon övergreppat honom sen barnsben vilket förklarar Pontus dragning till barn nu. Inget konstigt med det. Mysteriet är varför Pontus är kvar i hans omständigheter? Han har all möjlighet att flytta till andra sidan jorden och börja om. Gå i terapi kanske.
Hahaha!