Han är så skämmig. Väldigt uppenbart att han vägrar lämna tonåren bakom sig. Har han ens en enda vän i sin egen ålder? Skulle inte ens bli förvånad om han försökt komma in i nåt EPA-gäng men barnen gav han däng. Han är totalt oförmögen att inse han inte är en tonåring.
Nåväl, snart kan han inte längre lura flickor längre. Han må ha sett ut som en 15-årig barnunge länge men han åldras fan inte med värdighet. Han kommer få en tuff 30-årsdag. Vuxna män som ser pojkiga ut hela 20-årsåldern har aldrig en manlig fas. De kommer direkt till gubbe-look utan att passera Gå.
Är den här dåren fortfarande aktiv? Ungarna tittade på det där dravlet för ungefär fyra år sedan, tills jag satt och kollade ett avsnitt med dom.. Den skiten förbjöds på studs, jag förklarade då att det där är en sån som lurar barn.
Ni kan säkert förstå vilken gud jag vart i mina barns ögon när nyheten om att han var canceled droppade 😎 Så tack vare det här kräket tror iallafall mina barn på allt jag säger, haha.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!