2024-05-26, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Okej, just nu är Häcken sexa och ser riktigt dåliga ut.
Du kan försöka få in häcken med dom riktiga storlagen för att dom fick vara med och leka ett par säsonger, men Göteborg är större.

Det där med storlag är väl en omöjlig fråga väl?

Storlag på läktaren och intresse absolut, på plan verkligen inte.
Men jag håller med dig, storlag blir man inte enbart på planen måste in fler faktorer än nåt SM guld eller några och bra spel.

Häcken är ett topplag senaste säsongerna medan IFK G mer lutar åt storlag blir väl mer rättvist? Om jag nu ska lägga mig i er diskussion.
Citera
2024-05-26, 20:39
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Så varför skrev du ens att det hade gjort det i ett storlag då?
Åter igen "Nej, men om ett storlag hade gjort det och han var en av dom bästa i laget."

Sluta ljug från början så sparar du tid åt oss båda.
För att reta upp en häckensupporter såklart och få in att dom inte är ett storlag
Citera
2024-05-26, 20:40
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Det där med storlag är väl en omöjlig fråga väl?

Storlag på läktaren och intresse absolut, på plan verkligen inte.
Men jag håller med dig, storlag blir man inte enbart på planen måste in fler faktorer än nåt SM guld eller några och bra spel.

Häcken är ett topplag senaste säsongerna medan IFK G mer lutar åt storlag blir väl mer rättvist.
Jo, men är väl ingen som ser Häcken som störst i Göteborg tex?

Topplag har dom varit, men kommer förmodligen aldrig bli ett storlag.
Citera
2024-05-26, 20:45
Medlem
Citat:
Jo, men är väl ingen som ser Häcken som störst i Göteborg tex?

Topplag har dom varit, men kommer förmodligen aldrig bli ett storlag.

Nä det håller jag med om, ville mest få in skillnaden på topp och storlag.

Häcken behöver väl ca 10-15k till på varje match för att ens nämnas i diskussionen iaf enligt mig då supporteraspekten och intresse borde vara en nyckelfaktor för att nämnas i diskussionen för storlag.

Sen att ett lag som Häcken vinner ligan är riktigt bra gjort men även om de vinner 5 till ska de inte benämnas som storlag utan publik och intresse.
Citera
2024-05-26, 20:52
Medlem
TzOns avatar
Citat:
För att reta upp en häckensupporter såklart och få in att dom inte är ett storlag

Hellre framgångsrika än storlag som inte betyder nått. Men då vet jag att du bara trollar och skall komma ihåg det.
Citera
2024-05-26, 20:55
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Nä det håller jag med om, ville mest få in skillnaden på topp och storlag.

Häcken behöver väl ca 10-15k till på varje match för att ens nämnas i diskussionen iaf enligt mig då supporteraspekten och intresse borde vara en nyckelfaktor för att nämnas i diskussionen för storlag.

Sen att ett lag som Häcken vinner ligan är riktigt bra gjort men även om de vinner 5 till ska de inte benämnas som storlag utan publik och intresse.
Trodde alla visste skillnaden, men kanske inte

Det är väl bara kolla derbyn eller stormatcher och där är Häcken typ lika heta som BP.
Citera
2024-05-26, 20:56
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Hellre framgångsrika än storlag som inte betyder nått. Men då vet jag att du bara trollar och skall komma ihåg det.
Vilket storlag anser du att Häcken är mer framgångsrikt än?
Citera
2024-05-26, 20:56
Medlem
Citat:
Du kan ju inte byta diskussion, vi pratade om konkurrens ang ungdomar som får starta. Men fortsätt du prata andra saker, Storlagen öster och helsingborg nått att tillägga om dom?

Vad är det för snack om att Helsingborg är ett storlag?

De ligger just nu på tolfte plats av 16 lag i Superettan. Och idag förlorade dom igen när dom spelade hemma. Imponerande? Ett storlag?

Skulle inte tro det! Minns förresten att någon här har sagt att han skiter i hur många allsvenska guld MFF har tagit, för om dom inte vinner allsvenskan varje gång det är en ny säsong så är dom inget storlag.

Men Helsingborgs IF är ett storlag för dig?
Citera
2024-05-26, 20:58
Medlem
Citat:
Trodde alla visste skillnaden men kanske inte

Det är väl bara kolla derbyn eller stormatcher och där är Häcken typ lika heta som BP.

Ah förmodligen vet alla 😂

Mest tråkigt på söndagskvällen utan AS el PL så ville göra mitt inlägg i en självklar frågeställning.
Citera
2024-05-26, 21:27
Medlem
Teus avatar
Vad är oddsen på att hyenan kommer in och skriver "fy fan för Solna" eller något liknande efter dom fått bögstryk av vraken?
Citera
2024-05-26, 21:47
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Vad är det för snack om att Helsingborg är ett storlag?

De ligger just nu på tolfte plats av 16 lag i Superettan. Och idag förlorade dom igen när dom spelade hemma. Imponerande? Ett storlag?

Skulle inte tro det! Minns förresten att någon här har sagt att han skiter i hur många allsvenska guld MFF har tagit, för om dom inte vinner allsvenskan varje gång det är en ny säsong så är dom inget storlag.

Men Helsingborgs IF är ett storlag för dig?

Dom har 5e mest segrar i AS, tydligen efter det det räknas storlag här inne.
Citera
2024-05-26, 21:54
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Vad är oddsen på att hyenan kommer in och skriver "fy fan för Solna" eller något liknande efter dom fått bögstryk av vraken?

Typ 1,20?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in