2024-05-26, 20:53
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lievris
Har nu fått detta bekräftat.
Det är också så att han dolt sin adress på MrKoll. Det följer det sedvanliga mönstret på hur gäddorna reagerar. Genom att dölja adressen bekräftar han alltså för oss att "ja, det är jag som är Fittslickare Bob". Vi tackar så mycket.
Citera
2024-05-26, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Fantastiska nyheter!
Som lastbilschaufför får han nog tyvärr lätt nytt jobb, dom skriker efter folk
Citera
2024-05-26, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det är också så att han dolt sin adress på MrKoll. Det följer det sedvanliga mönstret på hur gäddorna reagerar. Genom att dölja adressen bekräftar han alltså för oss att "ja, det är jag som är Fittslickare Bob". Vi tackar så mycket.
Fast det är ju inte dolt om man har konto på ex.vis Ratsit så dyker adress upp
Citera
2024-05-26, 21:11
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Fast det är ju inte dolt om man har konto på ex.vis Ratsit så dyker adress upp
Haha, exakt! Och just därför tjänar det ingenting till att dölja sin adress på MrKoll när man hamnat på Dumpen. Det bidrar enbart till att bekräfta för oss andra att det är han som är rätt person.
Citera
2024-05-26, 21:21
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollAWillSave
Må så vara, yrkesförare trots allt. Han har huvudansvaret om det händer något men jag tror att polisen kan komma med synpunkter på Dumpens agerande. Malakas (Ett uttryck som han ofta tar till) har alltid vart en säker chaufför och anställd. Det har vart han och några till som vart ansiktet utåt för nyanställda. Om någon hade problem så var han där och stöttade. Aldrig några problem med honom.

Inte på en miljon år skulle jag misstänka honom för hebefili. Mindre att han skulle kunna agera på det. Sorgligt att detta blev hans avslut.

Jag skulle kunna bekräfta en del men hans familj vill jag inte hänga ut. Omnejden är den rätta. Hans hemmafabrik är Roten under bron Tomat det gråa guldet. Företaget är Trissor i lingonen åkeri Söder om den engelska staven som hålls av fredliga förmögen entreprenad nära ett vresigt berg.

Rätt luddig "rebus", om än unik. Kör en Devglan för att översätta de namn som RollAWillSave omskriver.

https://www.devglan.com/online-tools...ion-decryption
Citera
2024-05-26, 21:39
Medlem
RollAWillSaves avatar
Citat:
Rätt luddig "rebus", om än unik. Kör en Devglan för att översätta de namn som RollAWillSave omskriver.

Ber om ursäkt att det är luddigt. Slutade med rebusar för år och dar sen.
Citera
2024-05-26, 21:47
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:

Devglan du har gjort går väl till företaget där han jobbade. Han har ju fått sparken därifrån är det då inte lite synd att hänga ut företaget.
Citera
2024-05-26, 21:51
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Devglan du har gjort går väl till företaget där han jobbade. Han har ju fått sparken därifrån är det då inte lite synd att hänga ut företaget.
Jag försökte bara översätta det som RollAWillSave inte kunde skriva i klartext. Tycker det är bra om vi får mer kött på benen kring var han jobbade nånstans. Tror knappast företaget tar någon skada av en sån här grej. De flesta gäddor har ju haft ett jobb och inget företag kan lastas för att ha råkat anställa en pedofil.
Citera
2024-05-26, 21:54
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollAWillSave
Man vill inte att någon blir påkörd. Dumpen hade redan allt de behövde för att hänga ut honom. Det kanske inte är värt att hetsa till en olycka när slemmet är identifierat. Men vad vet jag. Kanske bäst att öka chansen för mer drama när peddot är fångat.

Jag tänkte också på det. Det var rätt korkat att jaga denna stressade gädda när de redan hade tagit honom på bar gärning. Inte för att det är synd om gäddan, men tänk om ett barn eller annan oskyldig kommit springande runt ett hörn ut på vägen.

Mycket stor risk varken gäddan sett det eller hunnit bromsa.
Citera
2024-05-26, 22:25
Medlem
RollAWillSaves avatar

De är ganska hårda mot den som sladdrar. Internt uttrycker man klart och tydligt att ingen anställd ska prata om situationen förutom ledningen. För deras del är det förståeligt att man söker att få lugn och ro att fortsätta med näringsverksamheten: deras policy är att helt och hållet låta vågorna lägga sig. men det är inte första gången företaget har haft problem med fula typer.
Citera
2024-05-26, 22:28
Medlem
RollAWillSaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Jag tänkte också på det. Det var rätt korkat att jaga denna stressade gädda när de redan hade tagit honom på bar gärning. Inte för att det är synd om gäddan, men tänk om ett barn eller annan oskyldig kommit springande runt ett hörn ut på vägen.

Mycket stor risk varken gäddan sett det eller hunnit bromsa.

Precis. De har allt material de behöver. Onödigt att låta Agda 82 riskera bli smörjning för betongbilens axlar.
Citera
2024-05-26, 22:34
Avstängd
whataboutisms avatar
Kan inte låta bli att undra hur snacket går hemma hos #421? Om jag förstått rätt utifrån rebusen så är han ju gift. Ber frun honom bjuda på samma åktur som hon förstått att han erbjöd flickebarnet, med slick och uppblött stjärt? Som ett försoningsknull så att de kan fortsätta leva lyckliga tillsammans resten av sina liv? 🤷‍♂️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in