Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-30, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Innan alla andra börjar berätta sina stories, så kan kanske Kräftan berätta om han orsakat blåmärkena på L som har visats upp på bild.
Att han ljög om barnmisshandel har han erkänt vilket visar på vilken mörk person han är. Nu är det dags att han berättar vad han gjort mot L under deras förhållande.
Stämde det som Cluee sa att Kräftan hade pucklat på L när de var i Spanien och L ringde Cluee? Eller ljög Cluee?
Det kan Kräftan börja med att berätta sanningen om.

Bra kommentar, sen kan Chrippa förklara videon han gjorde med Anjo, videon som ligger till grund för all misstro mot Linnea och hennes familj. Man up Chrippa
Citera
2024-05-30, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du insinuerar verkligen åt ett visst håll. Du har fått med dig andra här som också i princip anklagar denna person och nära nog klassificerar honom som en ren terrorist utan att ens veta ang Cluee.

Chrippa är ju som ett lamm i jämförelse med er. Det är inte klokt det som händer. När det vädras blod får ni en fruktansvärd energi nära nog att väcka en död.

Detta blir bara värre och värre detta!
Det är en helt rimlig analys utifrån hur man vet att den j*veln jobbar.
Citera
2024-05-30, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Skriver här eftersom Cluee baby inte har en egen tråd. Jag blev illa berörd när jag såg hans story, han såg verkligen ledsen och frustrerad ut. Cluee är terroriserad av någon stor kreatör, men det är inte Anjo.

Skriver vad han sa med hans ordval. Cluee säger att en stor kreatör ständigt har hotat honom bakom kulisserna och trots att Cluee har avföljt och blockerat så lyckas personen på något sätt alltid hitta andra sätt att komma åt honom. Personen beter sig maniskt och Cluee säger att kreatören utövar psykisk terror på honom.
Han får mycket påtryckningar bakom kulisserna om vad han får säga och inte får säga, vad han får göra och inte får göra och om han går emot det kommer helvetet att bryta ut. Han säger att det är mycket bakom kulisserna som vi inte känner till, påtryckningar och annat.

Cluee har aldrig använt någon offerkofta, men nu skriver han och säger att han har tappat all den kärlek han har haft för youtube och får ångest bara han tänker på YouTube, han känner sig utbränd på grund av det han utsätts för och funderar på att radera hela hans kanal. Han säger också att han kanske kan upplevas dramatisk som säger det, men han känner på riktigt att det finns kreatörer som vill att han antingen ska ta bort sin youtubekanal eller ta sitt liv. För han får aldrig lugn och ro, blir aldrig lämnad ifred. Sen säger han igen att det är maniskt och att han inte blir lämnad ifred.

Han har försökt gå personen till mötes på alla möjliga sätt, men kreatörer lämnar honom aldrig ifred. Bland annat har han valt att ta bort sin podd eftersom den innehåller hans egna åsikter.

Har detta att göra med att Cluee har FÖRSÖKT ge neutrala nyheter om Chrippadramat?

Eller intervjun med Chrippa för ett tag sedan? Jocke ville ju ha en egen intervju om Chrippa. Men den intervjun blev inte av. Jocke gick ut med påståendet att han hade hoppat av och Cluee fick ut med att han till sist tackat nej till att hålla i en intervju eftersom Jocke ville bestämma inte bara vad han skulle svara på utan också vilka frågor Cluee skulle få ställa till honom, helt enkelt så ville han kontrollera och manipulera intervjun och cencurera Cluee.

Vem är det som terroriserar och försöker censurera Youtube-Sveriges skickligaste nyhetskanal och privatpersonen bakom den? Är detta Nordkorea?

Linnea skulle terroriseras till tystnad. Chrippa skulle terroriseras till tystnad. Julia terroriserades till tystnad. Jacke terroriserades till tystnad. Annika terroriserades till tystnad. Annan person än Mumsbulle terroriseras och Mumsbulle har tystats. Cluee ska terroriseras till tystnad.

Lögnen är ett kraftfullt vapen
Länge leva yttrandefriheten och åsiktsfriheten.

Cluee baby, du är bättre än hela drösen. Gå till polisen och anmäl redan idag.
En väldigt bra analys och jag tror helt klart du har rätt, samtidigt som inte Anjo är speciellt oskyldig heller.
Citera
2024-05-30, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Bra kommentar, sen kan Chrippa förklara videon han gjorde med Anjo, videon som ligger till grund för all misstro mot Linnea och hennes familj. Man up Chrippa

Han sa ju det i intervjun att han inte ville se dålig ut.
När de i hans närhet jobbat järnet för att rentvå han från misstankar att vara en kvinnoboxare, så kunde inte han bara komma ut och se dålig ut så han började mata på för fulla muggar.
Citera
2024-05-30, 07:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad för dokumentär gör jocke som chrippa har klagat på?

Den dokumentären Jocke gör där han pratar om sin barndom, har ju varit ett jäkla liv om den. Har du missat de?
Citera
2024-05-30, 07:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Är det inte samma dokumentär, där både Jocke och Chrippa är med?

Jag visste inte att dom skulle göra den tillsammans inget jag har hört nått om, det var något nytt.
Citera
2024-05-30, 09:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du hetsar något fruktansvärt. Eldar som en galning. Jag har inte sett bevis.

Du anklagar Jocke för att hetsa och anstifta. Vad gör du själv? Fast du gör det visst i godhetens namn...

Sen kan det vara han. Men Cluee är dock en dramaqueen.
Varför gör inte DU och dina vänner här en anmälan mot Jocke omedelbums för om det mot all förmodan är han så får ni ju hjälpa Cluee. För att skriva här gör ju ingen nytta, tvärtom. Ni 3-4 VET ju att det är han. Anmäl då för Cluees skull. Lite stake tack.

Det är helt sjukt att kasta ur sig sådana anklagelser utan bevis. Det säger ni ju själva, eller hur?

Jag säger inte att det inte är han. Men lite jävla ordning får det vara.

Håller med.
Och Cluee som ringde Jocke när dom var i Dubai och sa att han trodde Linnea blev misshandlad av chrippa, vad var de? Ännu en lögn från deras sida?
Citera
2024-05-30, 09:38
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag insinuerar inte. Cluees berättelse handlar om Jockes terror och psykiska tortyr, der styrker bland annat Chrippas berättelse om vad Jocke är skyldig till.

Hur kan du försvara det?

Chrippa och Linnea, stå på er!
Annika och Tomas, berätta allt, tiden är inne
Snart sitter chrippa inne,vad ska du då snacka om här
Citera
2024-05-30, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Håller med.
Och Cluee som ringde Jocke när dom var i Dubai och sa att han trodde Linnea blev misshandlad av chrippa, vad var de? Ännu en lögn från deras sida?

Ja det är säkert en lögn det också. Och Cluees intervju med Chrippa och hans tjejer var det ju många som tyckte var bra. Inte ens Jocke var särskilt kritiserande mot Cluee utan mot Chrippa.
Citera
2024-05-30, 11:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Den dokumentären Jocke gör där han pratar om sin barndom, har ju varit ett jäkla liv om den. Har du missat de?
Senast jag hörde skulle han ju göra en film om sin barndom?
Jag har helt missat att något tv bolag gått med på att göra en dokumentär om Jockes barndom.

"Joakim Lundells uppväxt blir film – nu påbörjas arbetet med filmen om hans barndom"
"Idag påbörjas arbetet för långfilmen om min barndom och uppväxt, så är 3000 sidor från socialen att gå genom!"

Källa: https://www.filmtopp.se/nyhet/joakim...-att-ga-igenom

Tillägg: när jag googlar hittar jag ingenting om att Jocke ska göra en dokumentär om sin barndom. Så kan ju inte ha varit "ett sånt liv om den".
Senast redigerad av Dopy 2024-05-30 kl. 12:01.
Citera
2024-05-30, 12:05
Medlem
Citat:
Håller med.

Den undrar jag med över. Cluee hävdar att L har ringt och att hon då skulle vara helt blåslagen.
Frågan är ju först varför Cluee överhuvudtaget kontaktar Jocke om han nu inte är på god fot med honom.
Så var det en lögn eller stämmer det att Kräftan slagit sönder L där i Spanien?

L Blånekar till att hon skulle ha kontaktat Rask och frågat om han hade info om vad det nu var.
Den påstådda misshandeln i Spanien Om Cluee kontaktar Jocke om kommer inte ens på tal utan sopas under mattan.

Det är något som inte stämmer med hur Kräftan och L beter sig emellanåt och de i deras närhet. Verkar lite som att Kräftan och L försöker spela något "smart" fulspel för att hålla ångan i cirkusen igång på märkliga sätt.
Vad var det Jullans sa medan hon hånlog i intervjun - ingen vet vad som pågår bakom kulisserna.
Citera
2024-05-30, 12:26
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Den undrar jag med över. Cluee hävdar att L har ringt och att hon då skulle vara helt blåslagen.
Frågan är ju först varför Cluee överhuvudtaget kontaktar Jocke om han nu inte är på god fot med honom.
Så var det en lögn eller stämmer det att Kräftan slagit sönder L där i Spanien?

L Blånekar till att hon skulle ha kontaktat Rask och frågat om han hade info om vad det nu var.
Den påstådda misshandeln i Spanien Om Cluee kontaktar Jocke om kommer inte ens på tal utan sopas under mattan.

Det är något som inte stämmer med hur Kräftan och L beter sig emellanåt och de i deras närhet. Verkar lite som att Kräftan och L försöker spela något "smart" fulspel för att hålla ångan i cirkusen igång på märkliga sätt.
Vad var det Jullans sa medan hon hånlog i intervjun - ingen vet vad som pågår bakom kulisserna.
Cluee och Jocke hade ju okej kontakt när Linnea ringer cluee och cluee ringde Jocke.
Det var efter cluee intervju med Chrippa, och Jocke inte fick bestämma allt i sin intervju som det spårade ur emellan dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in