Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-30, 12:35
  #39205
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du hetsar något fruktansvärt. Eldar som en galning. Jag har inte sett bevis.

Du anklagar Jocke för att hetsa och anstifta. Vad gör du själv? Fast du gör det visst i godhetens namn...

Sen kan det vara han. Men Cluee är dock en dramaqueen.
Varför gör inte DU och dina vänner här en anmälan mot Jocke omedelbums för om det mot all förmodan är han så får ni ju hjälpa Cluee. För att skriva här gör ju ingen nytta, tvärtom. Ni 3-4 VET ju att det är han. Anmäl då för Cluees skull. Lite stake tack.

Det är helt sjukt att kasta ur sig sådana anklagelser utan bevis. Det säger ni ju själva, eller hur?

Jag säger inte att det inte är han. Men lite jävla ordning får det vara.
Någon berättar hur extremt dåligt dem mår, att det känns som att folk vill att dem ska ta sitt liv.
Och du skriker "dramaqueen".

Skriker du lika mycket "dramaqueen" när Jocke får en panik attack, eller när Jocke filmar sig själv medans han gråter? Eller är det bara cluee som inte får prata om hur han mår enligt dig?

Människor som tänker och beter sig som dig borde fan skämmas!

Tillägg: vad/hur tycker du andra ska anmäla? " Hej polisen, xxx är dum emot cluee, vilket får cluee att må dåligt. Kan ni gripa xxx tack"
__________________
Senast redigerad av Dopy 2024-05-30 kl. 12:48.
Citera
2024-05-30, 12:36
  #39206
Medlem
Treschows avatar
Vad är det för trött "TV-team" som ska besöka Chrippa? Är det inspelning till programmet "Såhär förstör du ditt liv på snabbast möjliga sätt", som ska sändas på bästa sändningstid i höst?
Citera
2024-05-30, 12:38
  #39207
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Vad är det för trött "TV-team" som ska besöka Chrippa? Är det inspelning till programmet "Såhär förstör du ditt liv på snabbast möjliga sätt", som ska sändas på bästa sändningstid i höst?
Enligt folk i denna tråd gör dem en dokumentär om Jockes barndom. Och att dem nu ska intervju chippa, mamman och bonuspappan för att få deras sida av storyn om Jockes bakgrund.
Citera
2024-05-30, 12:39
  #39208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Cluee och Jocke hade ju okej kontakt när Linnea ringer cluee och cluee ringde Jocke.
Det var efter cluee intervju med Chrippa, och Jocke inte fick bestämma allt i sin intervju som det spårade ur emellan dem.

Frågan kvarstår om det var sant att L var blåslagen och påpucklad av Kräftan?
Citera
2024-05-30, 12:45
  #39209
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Frågan kvarstår om det var sant att L var blåslagen och påpucklad av Kräftan?
Det vet vi inte. Det vet väl bara Linnea och chrippa. Ev cluee.
Jag vill bara svara på varför dem hade okej kontakt då och inte nu, eftersom du inte verkade veta det.
Citera
2024-05-30, 12:47
  #39210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Frågan kvarstår om det var sant att L var blåslagen och påpucklad av Kräftan?

Varför ens ifrågasätta om en kvinna blivit slagen. Chrippa är en kvinnoboxare, registrerad kvinnoboxare
Citera
2024-05-30, 13:20
  #39211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Någon berättar hur extremt dåligt dem mår, att det känns som att folk vill att dem ska ta sitt liv.
Och du skriker "dramaqueen".

Skriker du lika mycket "dramaqueen" när Jocke får en panik attack, eller när Jocke filmar sig själv medans han gråter? Eller är det bara cluee som inte får prata om hur han mår enligt dig?

Människor som tänker och beter sig som dig borde fan skämmas!

Tillägg: vad/hur tycker du andra ska anmäla? " Hej polisen, xxx är dum emot cluee, vilket får cluee att må dåligt. Kan ni gripa xxx tack"

Du får jättegärna dumförklara mig och vara överlägsen. De flesta andra förstår vart jag vill komma.

Dubbelmoralen flödar.

Det kanske är Chrippa som inte är nöjd med Cluee.
Det kanske inte ens handlar om någon av dessa kreatörer.
Vad vet vi?
__________________
Senast redigerad av 111-111 2024-05-30 kl. 13:26.
Citera
2024-05-30, 13:28
  #39212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du får jättegärna dumförklara mig och vara överlägsen. De flesta andra förstår vart jag vill komma.

Dubbelmoralen flödar.

Det kanske är Chrippa som inte är nöjd med Cluee.
Det kanske inte ens handlar om någon av dessa kreatörer.
Vad vet vi?

Chrippa och Cluee, eller Mikael Hallström som han föredrar att kalla honom, är polare
Citera
2024-05-30, 13:29
  #39213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Den undrar jag med över. Cluee hävdar att L har ringt och att hon då skulle vara helt blåslagen.
Frågan är ju först varför Cluee överhuvudtaget kontaktar Jocke om han nu inte är på god fot med honom.
Så var det en lögn eller stämmer det att Kräftan slagit sönder L där i Spanien?


L Blånekar till att hon skulle ha kontaktat Rask och frågat om han hade info om vad det nu var.
Den påstådda misshandeln i Spanien Om Cluee kontaktar Jocke om kommer inte ens på tal utan sopas under mattan.


Det är något som inte stämmer med hur Kräftan och L beter sig emellanåt och de i deras närhet. Verkar lite som att Kräftan och L försöker spela något "smart" fulspel för att hålla ångan i cirkusen igång på märkliga sätt.
Vad var det Jullans sa medan hon hånlog i intervjun - ingen vet vad som pågår bakom kulisserna
.

Jag funderar också på om det kommer ut information av Chrippa just av den anledningen.
Citera
2024-05-30, 13:32
  #39214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippa och Cluee, eller Mikael Hallström som han föredrar att kalla honom, är polare

Men är det helt bevisat att det är Jocke han menar?
Eller är det ett spel från Chrippa och Cluee nu när det börjar dra ihop sig?
Citera
2024-05-30, 14:51
  #39215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vem har kallat på det här Tv-teamet? Är det en dokumentär? En reality-show? Vad är syftet med det hela?
Tv-teamet har kallat på Chrippa. Jocke ville att att han själv skulle få uttala sig.

Chrippa och andra har blivit ombedda att uttala sig för att en rättvis bild av Jocke barndom ska visas upp för oss tittare.

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är väl TV4 som producerar den Jocke talar om.

Om Chrippa talar om samma blir det ju bäst dokumentär om alla kommer till tals även om jag tror att flera här hoppas att Chrippa med familj tvålar till Jocke.
Tvåla till? Hela hans liv har dom skyddat honom från att sanningen ska läcka ut? Alltmedan Jocke har förtalat mamman och nästan hela familjen. Inte bara förtalat, också ljugit om Chrippa, Jacke, Annika och Tomas.
__________________
Senast redigerad av Pallal 2024-05-30 kl. 14:55.
Citera
2024-05-30, 14:54
  #39216
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du får jättegärna dumförklara mig och vara överlägsen. De flesta andra förstår vart jag vill komma.

Dubbelmoralen flödar.

Det kanske är Chrippa som inte är nöjd med Cluee.
Det kanske inte ens handlar om någon av dessa kreatörer.
Vad vet vi?
Min kritik var emot att du kallar någon som uppenbarligen mår dåligt för dramaqueen.
Vi har ingen aning om vem som får Cluee att må dåligt, det kan vara Jocke, chrippa eller t.o.m Stefan, men det ursäktar inte ditt sätt att skriva om hans mående.

Och du svarade inte på frågan.
Är Jocke också en dramaqueen enligt dig när han får panikattacker eller filmar sig själv gråta? Eller är det enbart cluee som inte får berätta hur han mår enligt dig?
__________________
Senast redigerad av Dopy 2024-05-30 kl. 14:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in