Citat:
Ursprungligen postat av
ModernisticMan
Han är verkligen urusel på överraskningar. Jag har inte sett alla avsnitt men en tidigare gång han skulle bjuda ut henne på en överraskning så tog han med sig henne och visade var han hade vuxit upp och på en lunch med sin mamma. Det är väl för fan inget man överraskar någon med och bygger upp som om det vore värsta grejen, det är bara vanligt vardagsliv. Det verkar som att han enbart kan tänka, vad gillar jag att göra, okej det tar jag med Pernilla på och så låtsas jag som att det är någon superromantisk grej som hon vill göra så blir hon jätteglad och om hon inte blir det så spelar jag sårad och får sympatier i alla fall. Håller med om att han bara tar fram hennes dåliga sidor. Hon har så mycket roligare med sina barn, föräldrar och vänner än med honom.
Exakt så!
Det hade varit snyggare om han sa att ’jag skulle uppskatta om du följer med mig på fotbollen och så gör vi något du väljer efteråt’.
En överraskning ska ju vara något som man gör för någon som skulle uppskatta det, för att göra den glad. Han har ju missuppfattat det där helt och hållet.
Pernilla blir ju mest irriterad och obekväm.
Jag tror Pernilla kommer att kasta ut honom inom några år.
Hon skulle passa bättre ihop med den där snickaren ’Emil fixar’, han som grejar i hennes hus.
Iaf den typen av karl, en jordnära, enkel, manlig och händig.
Alternativt någon i hennes bransch, någon som hon ser upp till och blir lite fascinerad av då och då.
Hon verkar mest se ned på Christian och hans ’passa upp’.
Haha, det blir iaf inte särskilt svårt att skicka ut honom, det är bara att be han ta med sig fåtöljen och dra.