Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-03, 19:54
  #5569
Medlem
Denbredamittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaoa
En folkär allsångsledare som i eget program sjungit av glädje: Jag har blivit tagen i 2:an! Sjung med alla!

Ja, allsångspubliken håller säkert med…


Någon som vet när hon sjöng detta?
Citera
2024-06-04, 09:38
  #5570
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denbredamitten
Någon som vet när hon sjöng detta?
Nej hon har aldrig sjungit det! Det var någon på detta forum som raljerade om det eftersom hon tidigare glatt meddelat att hon fått ligga samtidigt som hon hade bägge knäna omplåstrade av samma anledning….
Citera
2024-06-04, 09:58
  #5571
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Exen har skrivit om honom på sina sociala medier, det har redan avhandlats tidigare i tråden.

Fast det är väl en trådsanning? Jag tycker Bauer är obehaglig i sitt lismande, men i ärlighetens namn kan det väl inte konstateras att de skrivit om HONOM? 🤔

Har för mig att en av kvinnorna skrev något om det dåliga med dysfunktionella relationer, det tycker väl alla kvinnor? Min egen kvinna är medlem i någon grupp på FB som stöttar misshandlade kvinnor, men själv har hon aldrig blivit misshandlad av vare sig mig eller tidigare pojkvänner.

Jag vill gärna se direkta citat, finns det ens?
Citera
2024-06-04, 23:43
  #5572
Medlem
Begriper inte hur folk fortfarande försvarar Pernillas beteende. Har förvisso inte sett WV på evigheter, men det dyker ju upp artiklar både här och där. Jag tycker det verkar som att de där två förtjänar varann. Ingen bättre än den andra.
Citera
2024-06-05, 01:58
  #5573
Medlem
Letade upp ett klipp med den där tavelhändelsen.. Är hon på riktigt?! Bara för att hon tycker att den är ful, behöver ju inte han tycka det. Och sen visar det sig att den är ett minne. Synd att svärmor inte ville ha tillbaka den.

”Jag vill ju inte att svärmor ska tro att hon har en psykopat till svärdotter, som slår sönder saker.”

Då lär hon få hålla tummarna för att tanten inte tittar på WV, så hon får se sanningen 🙄
Citera
2024-06-05, 17:24
  #5574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Letade upp ett klipp med den där tavelhändelsen.. Är hon på riktigt?! Bara för att hon tycker att den är ful, behöver ju inte han tycka det. Och sen visar det sig att den är ett minne. Synd att svärmor inte ville ha tillbaka den.

”Jag vill ju inte att svärmor ska tro att hon har en psykopat till svärdotter, som slår sönder saker.”

Då lär hon få hålla tummarna för att tanten inte tittar på WV, så hon får se sanningen 🙄

Anledningen till att hon hade sönder hans tavla var ju för att hon blev arg för att han haft sönder hennes Missoni-lampskärm. Jag hade också kunnat ha sönder en tavla i det fallet.
Citera
2024-06-05, 17:31
  #5575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Anledningen till att hon hade sönder hans tavla var ju för att hon blev arg för att han haft sönder hennes Missoni-lampskärm. Jag hade också kunnat ha sönder en tavla i det fallet.

Moget..

För att inte tala om hennes evinnerliga flamsande.
Citera
2024-06-05, 17:35
  #5576
Medlem
No-n-sences avatar
Ni får ursäkta men jag råkar bara ut för trailers emellanåt så jag har inte sett något avsnitt på flera år.

Men jag får intrycket att showen har gått mot inrepeterad buskis?
Citera
2024-06-05, 18:32
  #5577
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Letade upp ett klipp med den där tavelhändelsen.. Är hon på riktigt?! Bara för att hon tycker att den är ful, behöver ju inte han tycka det. Och sen visar det sig att den är ett minne. Synd att svärmor inte ville ha tillbaka den.

”Jag vill ju inte att svärmor ska tro att hon har en psykopat till svärdotter, som slår sönder saker.”

Då lär hon få hålla tummarna för att tanten inte tittar på WV, så hon får se sanningen 🙄
Tänkte också att det bästa hade varit om svärmor tittar på WW att hon missade just det avsnittet, men tycker nog att svärmor lät lite väl lugn och sansad i telefonen med sin son när han ringde och berättade att tavlan hade gått sönder och tror nog att allt var regisserat. Tyckte också att det syntes på Christian och Pernilla att alla visste vad de skulle säga.
Citera
2024-06-05, 19:13
  #5578
Medlem
Ja inrepeterad buskis var ordet! Exakt så. Syns på Pernilla och Christian att det var uppgjort i samtalet med svärmor. Content. Innehåll. Regi av kamerateamet. Det säljer.
Kan Falkenbergsrevyn mäta sig mot detta buskisroande program?

Snart kommer även Allsången drabbas av Pernillas influens att sätta sin prägel på programmet. Gästartister blir hela familjen i olika konstellationer. Snart bjuds även fd partners in, Emilio, Joakim och Christian i en leende dans i Rönnerdahls anda… allt för publiksiffrorna.
Citera
2024-06-05, 21:22
  #5579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Tänkte också att det bästa hade varit om svärmor tittar på WW att hon missade just det avsnittet, men tycker nog att svärmor lät lite väl lugn och sansad i telefonen med sin son när han ringde och berättade att tavlan hade gått sönder och tror nog att allt var regisserat. Tyckte också att det syntes på Christian och Pernilla att alla visste vad de skulle säga.

Det har du faktiskt rätt i.
Citera
2024-06-06, 18:10
  #5580
Medlem
Kan vi tala om Pernillas
1. Hår
Det lilla som finns kvar av det. I senaste WV ser vi denne pojke Adam som ger henne nya extensions. (Och hon kommer som vanligt försent, passar inte tiden)
Hennes eget hår är kort kort, man ser det slutar i nacken och sen får hon konstgjort hår som förlänger. Aldrig kan hon göra håret rättvisa privat. Kan inte sköta det, det bara hänger. Hennes sminköser gör henne väldigt snygg och på bild ser det bra ut men privat nä.

2. Klädseln vid Biancas pop up
Pernilla stapplar in på konstiga skor, hon går inte, hon stapplar. Sen kavajen för stor och för lång i ärmarna. Bianca utbrister hon är snygg och kan tas för hennes manager. Pernilla tror hon kan jämföras med Kris Jenner. Fnittrar och låter baklänges fniss.

Är inte denna familj något överreklamerad? Pinsamt se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in