Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-08, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Jag svarade ovan med samma retorik som din:

Så eftersom Hamas gjorde denna slakt mot fredliga festivaldeltagare 2023, så kan nån jude åka till Rosengård och skjuta rätt in i det burna kötthavet om 80 år?
Exakt! Du hör hur ologiskt din bortförklaring låter!

https://www.youtube.com/watch?v=QQO63HqHNJs
Jag diskuterar inte hamas,fatah,mossad mm

Jag bara säger palestinier utsatta för folkmord sen 1948 !
Citera
2024-06-08, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Jag diskuterar inte hamas,fatah,mossad mm

Jag bara säger palestinier utsatta för folkmord sen 1948 !

ok, Men varför skapade de krig med kristna libaneserna då, när Libanon var de enda som hade tagit emot dem som flyktingar?
På samma sätt som dom nu startar krig med svenskar i sverige genom att igen kalla det "holy war"

https://youtu.be/IAcp8tcxOQY?si=2XrDNreUoP5wXhGp&t=294
Citera
2024-06-08, 15:16
Medlem
Citat:
ok, Men varför skapade de krig med kristna libaneserna då, när Libanon var de enda som hade tagit emot dem som flyktingar?
På samma sätt som dom nu startar krig med svenskar i sverige genom att igen kalla det "holy war"

https://youtu.be/IAcp8tcxOQY?si=2XrDNreUoP5wXhGp&t=294
Vet inte vad du pratar om palestinier har inte startat krig i sverige ? 😃

Du bara bitter israel har blivit nazityskland enda skillnaden ingen stoppar de 😔
Citera
2024-06-08, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Vet inte vad du pratar om palestinier har inte startat krig i sverige ? 😃

Du bara bitter israel har blivit nazityskland enda skillnaden ingen stoppar de 😔

dom startar krig överallt dom hamnar

Exempelvis i Libanon 1970, då inte ens "Hamas" var påfunnet att skylla på eftersom Hamas grundades 14 december 1987

https://youtu.be/IAcp8tcxOQY?si=rYXe4nT9gYBjD_1K&t=294
Citera
2024-06-08, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Förvisso, precis som vi hade MC-gängen innan vi fick dagens gäng, men det finns ju uppenbarligen grader i helvetet...

Ja, självklart är det värre nu. .

Svensk flykting- och biståndsvurm när den uppstod bland socialdemokrater och frikyrkliga tror jag inte hade judiskt inflytande från början. Men det är ju inte bara en handfull krönikor och dyl jag har läst där judar hyllar öppna gränser efter år 2000 utan det lär vara hundratals

Alla försök att stänga gränserna efter mitten på 90-talet har ju fått media att gapa om antisemitism, folkmord och bränningar av lik.

Jag minns själv i söndagsskolan hur man la pengar i en sparbössa där en tacksam neger satt och nickade och att alla var så imponerade av missionärer. Samtidigt föll deras egen lands sammanhållning samman och församlingen hemma hade noll föryngring. Många verkar vurma för det främmande och utländska, det ser man ju inte minst nu när folk helhjärtat stödjer någon av sidorna i konflikterna mellan Israel och araberna.
Citera
2024-06-08, 15:34
Medlem
Citat:
dom startar krig överallt dom hamnar

Exempelvis i Libanon 1970, då inte ens "Hamas" var påfunnet att skylla på eftersom Hamas grundades 14 december 1987

https://youtu.be/IAcp8tcxOQY?si=rYXe4nT9gYBjD_1K&t=294
Sluta länka propaganda videos !

Faktum är israel har blivit nazityskland enda skillnaden ingen stoppar de !
Citera
2024-06-08, 15:36
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Folk stör sig på araberna för att dom beter sig dåligt.
Få människor har ens märkt av de Ukrainska flyktingarna i Sverige.
Men varenda bostadsområde märker av när det flyttar in två arabfamiljer eftersom inget förblir som det var innan efter det
Självklart, det handlar om ras och allt som kommer med det vad gäller genetiska skillnader, hormon och IQ-nivåer osv.
Citera
2024-06-08, 16:19
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyff-datakille
Nej, de (du) funderar inte över det. De/du tar det gör givet att ingen makthavare kan kritiseras. Igen: "juden" är ansvarig. Det heter tråden och det är många som är helt eniga med det.

Jag kanske tog i för hårt när det gäller dig.... du kanske funderar på om det är de som tar besluten som är ansvariga för besluten eller ej. Du funderar på det... enligt mig är sådana funderingar inte acceptabla.

Allt det har att säga mynnar ut i att ansvariga inte ska få ta ekonomiska konsekvenser. Ta exemplet Jan-Emanuel och alla hans miljoner. Inget återbetalningskrav någonsin... det var ju den dära.. "juden" ju.

Judiska väljare? Nonsens. De är inte speciellt mycket fler till andel än deras befolkningsandel ska du veta. Dessutom röstar de övervägande på ett parti, så det är knappast en grupp man vinner val på . Inte ens i Florida.

Så det har inte bara med krigföring att göra? Du menar det bistånd som går till att Israel köper amerikansk krigsmateriel? Inte med krig att göra. Det får stå för dig.

Hur vet du att judiska organisationer i Sverige påverkar invandringen i Sverige, och vad menar du med "påverkar"? Jag antar att du pratar specifikt om Malmö och jude/arab-situationen nu? Kan du göra det så varså god, tills dess så ser jag ingen poäng med dessa diskussioner. Annat än den att desperat försöka få det till att makten inte är ansvarig. Något de själva gillar att göra - som jag påpekade tidigare.

ZZzzZ Halmgubbe, Jag har ALDRIG hört någon använda judiskt inflytande som en ursäkt för att ansvariga politiker inte ska ställas till svars för sina handlingar.

Att konstatera att svensk politik löper nedströms från judiskt inflytande, är INTE på något sätt ett friskrivande av ansvar för beslutsfattarna. De borde veta bättre och agera i enighet med det svenska folkets intressen.
Citera
2024-06-10, 21:30
Medlem
Disbeliefs avatar
Judar hatar oss goyim.. tragiskt att se svenska boomers heja på Israels folkmord som äger rum i Gaza.

Zionisterna vill ha öppna gränser till Europa, att vi ska gå samma öde tillmötes som dronten. Att vi ska blandas ut till en brun smörja.

Dom njuter när våra kvinnor blir våldtagna, dom njuter när våra söner blir förnedringsrånade. Dom älskar av hela sitt hjärta att vi kommer bli en minoritet i vårat egna land.
Dom anser sig stå över oss goyim.

Om svenskar bara kunde åtminstone försöka tänka ett steg längre.. och se vilka som genom aktiv handling och påverkansoperation förstört Sverige. Jag menar dom har inte blivit utkastade ur över 100 länder utan anledning.

Jewish cabal, new world order, bolsjevikerna, rothschilds alla världskrig.. läs Talmud. Det står riktigt kusliga grejer där.

Vilka har genom social ingenjörskonst skapat feminism, hbtq (står också i talmud). Dessa sjuka jävlar njuter när vita kvinnor aborterar sina barn.. uppmuntrar till pedofili.

I USA har dom total kontroll, dom äger banker, militärindustriella komplexet, politikerna(aipac), porrsidor..

Nu när vi sitter i rävsaxen genom att vara med i både Nato och EU. Nato som snart kommer skicka vita kristna män till slakt mot en inbillad fiende(Ryssland). Som sagt dom njuter av det.

Ukraina ska offras tills sista man.. Black rock har redan köpt upp all mark där, och förmodligen kommer dom fylla ”det nya Ukraina” med svartmuskiga från Afrika och Mellanöstern, och skapa ”15 min cities”.

Haha sanningen finns där ute.
Citera
2024-06-11, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disbelief
Judar hatar oss goyim.. tragiskt att se svenska boomers heja på Israels folkmord som äger rum i Gaza.

Zionisterna vill ha öppna gränser till Europa, att vi ska gå samma öde tillmötes som dronten. Att vi ska blandas ut till en brun smörja.

Dom njuter när våra kvinnor blir våldtagna, dom njuter när våra söner blir förnedringsrånade. Dom älskar av hela sitt hjärta att vi kommer bli en minoritet i vårat egna land.
Dom anser sig stå över oss goyim.

Om svenskar bara kunde åtminstone försöka tänka ett steg längre.. och se vilka som genom aktiv handling och påverkansoperation förstört Sverige. Jag menar dom har inte blivit utkastade ur över 100 länder utan anledning.

Jewish cabal, new world order, bolsjevikerna, rothschilds alla världskrig.. läs Talmud. Det står riktigt kusliga grejer där.

Vilka har genom social ingenjörskonst skapat feminism, hbtq (står också i talmud). Dessa sjuka jävlar njuter när vita kvinnor aborterar sina barn.. uppmuntrar till pedofili.

I USA har dom total kontroll, dom äger banker, militärindustriella komplexet, politikerna(aipac), porrsidor..

Nu när vi sitter i rävsaxen genom att vara med i både Nato och EU. Nato som snart kommer skicka vita kristna män till slakt mot en inbillad fiende(Ryssland). Som sagt dom njuter av det.

Ukraina ska offras tills sista man.. Black rock har redan köpt upp all mark där, och förmodligen kommer dom fylla ”det nya Ukraina” med svartmuskiga från Afrika och Mellanöstern, och skapa ”15 min cities”.

Haha sanningen finns där ute.

oj oj oj vilken logik, varför bombar Israel skiten ur araberna då i Gaza? de skulle släppa in dem till Israel och utrota varenda jävel, nej judarna vill inte ha araberna vare sig i icke judiska länder eller judiska, de vill inte utrota sig själva.
Citera
2024-06-15, 12:35
Medlem
Disbeliefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
oj oj oj vilken logik, varför bombar Israel skiten ur araberna då i Gaza? de skulle släppa in dem till Israel och utrota varenda jävel, nej judarna vill inte ha araberna vare sig i icke judiska länder eller judiska, de vill inte utrota sig själva.

Wow, du lever verkligen under en sten. Fast mest troligt är att du själv har en kroknäsa och är jude och med det ljuger. 🤥

I princip varenda NGO, du vet dom där flyktingsmugglarna som lassar över afrikaner och araber från deras kontinent genom medelhavet till t.ex. Italien eller Spanien är nämligen judiska.

Dom propagerar öppet för folkutbytet i Europa genom deras judiskägda MSM. Dom kämpar för den vita rasens undergång.

Du vet inte vad du talar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in