2024-06-08, 22:23
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Ehh, gjorde jag? Nej. Så sluta vara butt hurt och projicera, det var ett konstaterande. Varit ett gäng SD-are nu, precis som centerpartister.

Japp, det gjorde du. Och för att förstärka det hela så skrev du i inlägget efter ”icke förvånande”. Det kallar jag för smyg-propaganda. Och jag blev inte butt-hurt, jag slutade rösta på SD redan när AFS hade bildats.

För att hålla oss onT: vad vet vi mer om pederasten #426. Skvaller? Förhållande? Vad som helst.
Citera
2024-06-08, 22:27
Medlem
#426 Bortplockad. Gick fort. https://halmstad.sd.se/vilka-vi-ar/
Senast redigerad av Elofsson666 2024-06-08 kl. 22:44.
Citera
2024-06-08, 22:28
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Det har att göra med att definiera personen och dennes förehavanden och ett bevis på att han bor i den enormt slitna färghandeln.

Äh, lägg ägg. Det säger väl inget om någons förehavanden att det står ett par bilar på tomten? Som dessutom verkar användas. Och att han bor i den slitna färghandeln har väl ingen ifrågasatt?
Citera
2024-06-08, 22:43
Medlem
Stora skillnaden med den här gäddan och tidigare politikergäddor är ju att han blev när han har på sig partiets kläder. Precis innan valet dessutom. Det är dom bilderna som kommer spridas nu.

Det här kommer få enorm spridning och vänsterslöddret kommer verkligen gnugga det i ansiktet på SD. Kommer säkert få höra en kommentar från självaste Jimmie om det här på Måndag.
Citera
2024-06-08, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
#426 Bortplockad. Gick fort. https://halmstad.sd.se/vilka-vi-ar/

Jag hann se honom på den hemsidan för någon timme sedan. Mycket tragiskt det som hänt och jag tror inte han delar ut valsedlar imorgon söndag.
Citera
2024-06-08, 23:24
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Japp, det gjorde du. Och för att förstärka det hela så skrev du i inlägget efter ”icke förvånande”. Det kallar jag för smyg-propaganda. Och jag blev inte butt-hurt, jag slutade rösta på SD redan när AFS hade bildats.

För att hålla oss onT: vad vet vi mer om pederasten #426. Skvaller? Förhållande? Vad som helst.

Nej se det jag skrev. Han bor ihop med sin 80-årige pappa. Inte sunt någonstans för en 48-åring som honom. Han proklamerar på FB att han är singel. Har över 1400 vänner. En vänlista som dock sjunkit under kvällen. 1431 vänner har redan rasat till 1403. Är nog under 1400 i morgon redan med tanke på det massutskick som har gjorts till hans öppna vänlista, där det ifrågasätts hur personerna kan vara vän med ett peddo.
Citera
2024-06-08, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
det massutskick som har gjorts till hans öppna vänlista, där det ifrågasätts hur personerna kan vara vän med ett peddo.

Mkt bra. Vi är alla mkt tacksamma för detta. Någon hade skrivit på peddoskinkryttarens FB, Grattis på födelsedagen inlägg, om det blir några fler födelsedagar? 😂
Citera
2024-06-08, 23:33
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree

Nej och jag hade skrivit samma sak för centern för de två partierna äär de som dykt upp på Dumpen, om du kan din gäddhistorik. Fjant.
Citera
2024-06-09, 00:00
Medlem
Efter flertalet fall från andra politiska partier så dök det upp en från SD nu. PK-riddarna är inte sena på att svara.

Ta det lungt, pedofiler finns i alla lägren. Även om det rent statistiskt är överreprensenterat i vänstern.

Vänsterns öppenhet och silkesvantar tycks attrahera peddos mer.
Citera
2024-06-09, 00:13
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
Jag hann se honom på den hemsidan för någon timme sedan. Mycket tragiskt det som hänt och jag tror inte han delar ut valsedlar imorgon söndag.

Varför är det tragiskt? Det är ju snarare riktigt bra.
Citera
2024-06-09, 00:15
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazefoley
Är det bekräftat att det är Kri*ter karl**on som det handlar om?

* = s

Ja. Dumpen skriver att det är Kommunfullmäktiges 1:e vice ordförande.

Du kan kolla själv här vem det är.

https://www.halmstad.se/kommunochpol...tige.n306.html

Han är också bortplockad från SD i Halmstads hemsida.
Citera
2024-06-09, 00:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Stora skillnaden med den här gäddan och tidigare politikergäddor är ju att han blev när han har på sig partiets kläder. Precis innan valet dessutom. Det är dom bilderna som kommer spridas nu.

Det här kommer få enorm spridning och vänsterslöddret kommer verkligen gnugga det i ansiktet på SD. Kommer säkert få höra en kommentar från självaste Jimmie om det här på Måndag.

Mumma för Expressen. Men kanske SD centralt är lite smarta. Säger åt lokalavdelningen att hålla truten till på måndag.

För att publicera måste ju media få in kommentarer som med detta centerpartist:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...mpen-far-lamna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in